Helena Delirium Smooch & Lippie Dippie

29. ožu 2020.

U nekoliko navrata spominjala sam prijateljima kako bi voljela isprobati Helena Delirium prirodnu kozmetiku. Tako me je prije nekih mjesec dana, moja draga kolegica Josipa iznenadila s dva proizvoda ove osječke ručno rađene proizvodnje! ❤️ U nastavku vam donosim svoje dojmove o Smooch scrubu za usne i Lippie Dippie balzamu za usne. 😊
Prije nego se bacim na recenziju spomenutih proizvoda, samo kratko želim napomenuti kako Helena Delirium proizvodi ne sadrže sastojke životinjskog podrijetla, niti su isti testirani na životinjama. Znam da ima vas kojima su ovakve informacije jako važne! 😊Inače, Helena Delirium kozmetiku možete naručiti putem Facebook stranice ili e-mail adrese helena.delirium@gmail.com. 



Količina: 25 grama
Cijena: 25 kn

Smooch scrub za usne dolazi u slatkoj maloj staklenoj teglici s čvrstim poklopcem, poput mini verzije teglica u koje naše mame spremaju zimnicu! Meni izgleda jako simpatično i nekako domaće! 😊 Nisam imala nikakvih problema ni nezgoda prilikom putovanja što se pakiranja tiče. Sadrži ugodni svježi miris koji nije napadan, a moram priznati i da je lijepog ukusa! 😄 Znate i sami da s ovakvim tipom proizvoda uvijek dio završi u ustima.

Helena navodi kako ovaj scrub sadrži kokosovo ulje, ekstrakt borovnice, ljubičastu glinu, ulje badema, biljni glicerin, šećer i zobene pahuljice. Poprilično je grub, što u mom slučaju znači da savršeno obavi posao. Odstrani svaku ljuskicu i ostavi usnice glatkima. S obzirom na teksturu, nakon korištenja kroz usne mi nekoliko minuta lagano prolaze trnci, ali to je sasvim normalna pojava. 

Jedino što može biti problematično je korištenje, s obzirom na to da je riječ o rahloj teksturi, proizvod lako bježi među prstima. Međutim, potrebno je koristiti male količine, recimo poput većeg zrna graška, što meni bude sasvim dovoljno, a ujedno osigurava minimalno rasipanje proizvoda okolo. Uz malo vode, vrlo lako uspijem manevrirati s proizvodom i brzo obavim posao. 

Iako pakiranje izgleda jako malo, mislim da će meni bez problema potrajati barem još mjesec ili dva, a počela sam s korištenjem početkom ožujka. Uglavnom, jako mi se svidio ovaj scrub i definitivno ga želim kupiti i sama kada potrošim ovo pakiranje! 😊 Znam da će mnogi reći da ovakav tip proizvoda možete i kod kuće sami napraviti s par sastojaka, ali točno ovakav proizvod sama sigurno ne bi mogla smiksati i zato ću uvijek radije podržati lokalne kreativce! 😉


Količina: 15 grama
Cijena: 25 kn


Lippie Dippie balzam za usne dolazi u identičnoj teglici kao i Smooch scrub. Miriše divno po kakaau i čokoladi, ali mu ukus ipak nije tako fin kao kod Smooch scruba. 😄 Što se sastojaka tiče, nisam uspjela pronaći nove informacije i povezati postoji li razlika između verzija s okusom iz 2015. godine i ove koju trenutno ja imam. Međutim, u katalogu proizvoda primijetila sam kako tada dvije različite verzije Lippie Dippie balzama sadrže iste slijedeće sastojke: kakao maslac, shea maslac, jojoba i njegujući suncokret.

Tekstura ovog balzama je u teglici poprilično tvrda i potrebno je dobro zagrepsti da pokupite neku konkretnu količinu balzama. Pod toplinom prstiju, balzam se u potpunosti topi i pretvara u vrlo laganu gotovo uljnu teksturu. Obično mi takvi balzami ne odgovaraju, ali sam ipak odlučila ovome dati šansu i u potpunosti na par tjedana ostaviti voljeni Carmex po strani. 

Balzam ostavlja usne mekima, ali jako brzo nestane s njih. Imam osjećaj da ga u danu nanosim 20 puta, doslovno. Dugoročnim korištenjem, primijetila sam da češće moram posezati za scrubom za usne od kako koristim samo ovaj balzam. Balzam nije loš, ali definitivno nije za mene. Mene težina balzama ne smeta ako on hidratizira usne, a čini mi se da je ovaj balzam više štiti usne nego što ih hidrira, što meni koja inače svakodnevno nosim ruževe jednostavno nije dovoljno. Potrošit ću ovo pakiranje, ali u budućnosti ga preskačem! 

U konačnici, mogu reći da mi je Smooch scrub definitivni favorit i mogu ga od srca preporučiti! Jako mi je drago da sam konačno isprobala Helena Delirium kozmetiku i veselim se idućim kupovinama. Jeste li vi isprobali nešto od ovog domaćeg brenda prirodne kozmetike? Imate li koju preporuku za mene? Pišite mi obavezno u komentarima! 😉

With love, Ana ♡

Objavi komentar

Shine Of Beauty