GA-DE Cosmetics Velveteen paleta sjenila - Bright Night Angel

3. tra 2020.

Neke proizvode, čak i kada gledate online, možete prepoznati kao luksuzne, od pakiranja do samog izgleda proizvoda. U meni se tako rodila znatiželja za upoznavanjem brenda o kojemu dosad nigdje nisam ni riječ čula. Zato vam danas donosim dojmove o Velveteen paleti sjenila, brenda GA-DE Cosmetics! 😊

GA-DE Cosmetics je izraelski brend u čijem asortimanu možete pronaći preparativnu i dekorativnu kozmetiku te parfeme. 2017. godine su čak proglašeni i brendom godine u Izraelu. Ne testiraju svoje proizvode i sastojke na životinjama, a kod nas su dostupni na Notinu. 


GA-DE Velveteen palete sjenila dolaze u 7 različitih varijanti odnosno tonova i nijansi. Ja sam za promjenu odlučila isprobati paletu koja vuče na ružičastu stranu, a nosi naziv 50 Bright Night Angel. Paletica dolazi smještena u kartonskoj kutiji na kojoj se nalaze sve informacije o proizvodu. Sama sjenila smještena su u predivnom, crnom, čvrstom pakiranju koje se zatvara na magnet. Nema šanse da se sama otvori u torbici, jer ju je i prstima teže otvoriti nego što je to slučaj s drugim paletama. Paleta je generalno jako lijepo izrađena. 

Teksturu zlatnih slova GA-DE na površini palete uopće ne možete osjetiti pod prstima. Čini mi se da se neće tako lako izgrebati, barem meni u posljednjih mjesec dana nije. Inače, paleta je proizvedena u Izraelu, a sadrži 8.1 gram u ukupno 9 sjenila. Količina je svakako nešto manja, ali meni to ne stvara problem, jer ne pamtim kada sam zapravo potrošila sjenila u paletama. Preporučuju korištenje u roku 36 mjeseci, što je sasvim prihvatljivo s obzirom na trajnost praškastih proizvoda. Cijena palete na Notinu iznosi 181,94 kn. Priznajem, za malu paleticu kao što je ova, to je relativno visoka cijena!


Bright Night Angel paleta sadrži 4 mat sjenila, 4 shimmer/sjajna sjenila i jedan prešani glitter. Nijanse su odlično izabrali, tako da s njom zaista možete napraviti cijeli look, i za dnevne i za večernje prilike. Sve nijanse su visoke pigmentacije, jako kremaste na dodir. Mat nijanse jesu nešto suše zbog formule, ali kvaliteta im je jednaka. Jako lijepo se nanose i blendaju bez puno muke. Nijanse se gotovo i ne truse. Čestice glittera i na slikama vidite ponegdje u tragovima, ali nisam primijetila opadanje istog tijekom korištenja niti utjecanje glittera na druge nijanse u paleti. 


Sve fotke su slikane na izravnoj sunčevoj svjetlosti, pa uživo tonovi ovih nijansi jesu nešto tamniji, što najviše primjećujem na hladno smeđoj trećoj nijansi u prvom redu. Nijanse koje vidite u paleti, bit će iste i na vašim kapcima, a blendanjem se neće promijeniti niti potamniti. Ovu paleticu sam uvijek koristila u kombinaciji s bazom za sjenila i svaki look mi je odlično trajao kroz dan, a sjenila su bila postojana do skidanja šminke. 

Prešani glitter sam jednom prilikom isprobala i ostala ugodno iznenađena. Inače nisam fan ovakvih formula i u 99% slučajeva koristim glitter u prahu. Jako je lijepo izrađen i povezan s pigmentom, ne sadrži krupne čestice i predivno sjaji na kapcima. Potrebno je nanijeti ljepljivu bazu, pa potom utapkati gliter na bazu. Potrajao mi je više od 8 sati na kapcima gotovo nepromijenjen, a znate da ja imam izuzetno masnu kožu na kapcima. Također, tijekom nošenja nisam primijetila da se glitter rasipao po licu.


Ono što smatram najboljim adutom ove palete jesu shimmer nijanse! Swatchevi ispod su napravljeni bez baze za sjenila i mislim da već sa slike možete zaključiti o čemu govorim. Prva nijansa u prvom redu je divna bjeličasta nijansa prožeta mnoštvom jako sitnog shimmera. Nije punog pigmenta kao druge shimmer nijanse, ali je predivna za nadograđivanje i za posvjetljivanje unutarnjeg kuta oka. 

Treća nijansa u drugom redu joj je slična u smislu mnoštva sitnog shimmera. Ta nijansa mi je ujedno i najzanimljivija iz cijele palete, jer se još nisam susrela s ovakvom neutralnom nijansom, koja se doima kao kombinacija svijetlo smeđe, šampanjac nijanse s mnoštvom zlatnog i ružičastog odsjaja i shimmera. 




Druge dvije shimmer nijanse (druga u prvom redu i prva u drugom redu) su divne kremaste nijanse, koje za razliku od prethodno spomenutih nisu posebno otkriće. Sve shimmer nijanse, kao i glitter, najbolje se nanose prstima, a ostavljaju predivan sjaj. Što se tiče mat nijansi, jako su zahvalne za korištenje, ravnomjerno se nanose i blendaju, i nisam niti jednom imala problema s njima. 


Ako volite ovakve nijanse ili vam fale u kolekciji, pogotovo ovi tonovi shimmer nijansi, od srca vam mogu preporučiti ovu paleticu! Na Instagramu sam nedavno objavila jedan look koji sam napravila samo s ovom paletom, pa vam ostavljam link da vidite kako izgleda u akciji! 😉




Nedavno su izbacili i Vintage paletu s 8 sjenila, koja većinom sadrži shimmer nijanse i definitivno ju stavljam na popis željenih proizvoda! 😍 Uglavnom, stvarno mi nije jasno zašto nitko ne priča o ovom brendu! Jeste li vi čuli za GA-DE kozmetiku? Što kažete na ovu paletu? 😊

*PR proizvod ustupljen na recenziju od strane Notina, neovisno o tome, sva navedena mišljenja su moji iskreni dojmovi!

With love, Ana ♡

Objavi komentar

Shine Of Beauty