Avène Eau Thermale sprej i Cold krema za ruke

12. lip 2020.


Slušam već dugo vremena o blagodatima termalnih voda, a ljeti uvijek volim imati pri ruci sprejeve za osvježavanje. Tako sam prije nešto više od mjesec dana odlučila i sama konačno isprobati Avène Eau Thermale termalnu izvorsku vodu u spreju te Cold kremu za ruke iz iste linije. U nastavku prenosim svoje dojmove! 😊


Avène termalna izvorska voda dolazi u obliku spreja u količini od 300, 150 i 50 ml. Ja imam najmanju verziju i moram priznati da je odličan izbor za putovanja, ali i za torbicu, ako imate naviku nositi ovakve proizvode sa sobom. Cijena spreja od 50 ml je nekih 30-ak kuna, a varira ovisno o prodajnom mjestu. Ja sam oba proizvoda kupila u setu od jedne drage žene na Mojim krpicama.

Oba proizvoda su stigla upakirana u zaštitnu foliju, koja nije nimalo prikladna za fotkanje i zato je ovdje ne vidite. Mist koji izlazi iz ovog spreja je tako divan. Ne pljucka vodu po licu, nego raspršuje ugodnu maglicu. Jedini miris koji mogu uočiti je miris čistoće i vode. 


Navode kako je ova termalna voda primjerena za odrasle, djecu i dojenčad te da ublažava iritacije, umiruje i omekšava čak i najosjetljiviju kožu. Iako moja koža nije osjetljiva, moram se složiti s ovim opisom. Nekoliko puta sam, nakon čišćenja lica i istiskivanja mitesera, koristila ovu vodu kako bi umirila kožu i crvenilo bi se zaista ublažilo u roku nekoliko minuta. 

Koristila sam je i preko šminke u nedostatku spreja za fiksiranje i u tu svrhu pomogne u sjedinjavanju šminke na licu. Inače, riječ je o čistoj termalnoj vodi bez dodatnih sastojaka osim dušika (plina). Mislim da je odlična stvar za neke neželjene situacije, osipe i slične iritacije. Zato me i ne čudi činjenica kako je 1 Avѐne sprej 2019. godine bio prodan svakih 10 sekundi u Europi. 


Avène Eau Thermale Cold krema za ruke dolazi u tubici također u količini od 50 ml. Proizvedena je u Francuskoj, a preporučuje se korištenje unutar 12 mjeseci. Cijena joj varira oko 50-ak kuna. Kada sam je tek počela koristiti izluđivao me njezin miris. Ispočetka me strašno podsjećao na sredstva za pranje prozora. 😂 S vremenom sam se valjda naviknula, pa nisam to toliko primjećivala, ali mi svakako nije bila najdraža. 

Krema je bijele boje i vrlo lagane kremaste teksture. Brzo se nanosi, ne ostavlja tragove ni masnoću i upije se vrlo brzo u kožu. Veliki plus je što joj je prvi sastojak upravo termalna izvorska voda, unutar čije kolekcije se krema i nalazi. Lijepo mi je hidratizirala, njegovala i očuvala kožu od suhoće. Međutim, potrošila sam je unutar mjesec dana, miris me jako smetao u početku i ja je po cijeni po kojoj se prodaje definitivno ne bi ponovno kupila. Dobra krema, ali ne smatram da radi posao bolje od znatno jeftinijih drogerijskih krema za ruke.


Dakle, termalna voda u spreju mi se jako svidjela i mislim da bi dobro došla svakom kućanstvu, ako ne za svakodnevnu upotrebu ili za osvježenje ljeti, onda za umirivanje bilo kakvih povremenih iritacija na koži. Kremu za ruke preporučujem da ipak preskočite. Nije ništa specijalno! 😏 Koristite li vi termalnu vodu? Jeste isprobali ove Avène proizvode? Pišite mi u komentarima! 😊

With love, Ana ♡

Objavi komentar

Shine Of Beauty