Nivea Coconut & Monoi oil body souffle

5. lip 2020.

Kada sam prije nekih mjesec dana bila u potrazi za novim losionom za tijelo, ništa me nije posebno privuklo na policama, dok nisam ugledala Nivea Coconut & Monoi oil souffle za tijelo. Pomislila sam kako kombinacija tih mirisa ne može biti loša. Tek kada sam došla doma shvatila sam da je ovo jedan od noviteta u Niveinom asortimanu koji je totalno prošao ispod radara beauty zajednice. Imam osjećaj kao da se kod nas pojedine kolekcije i proizvodi reklamiraju toliko da iskaču sa svake druge slike i oglasa ili ne dobiju ni pet minuta pozornosti. Zato vam ja danas želim skrenuti pozornost na ovu divotu od kreme za tijelo! 😊 #spoileralert


Naime, Nivea body souffle dolazi u dvije varijante - Cherry Blossom & Jojoba oil i Coconut & Monoi oil, kojega sam ja odabrala. U kolekciji se nalazi još nekoliko vrsta uljnih losiona u klasičnim Niveinim bočicama. Body souffle za razliku od njih, dolazi u plastičnoj teglici od 200 ml. Proizveden je u Španjolskoj, a preporučuje se korištenje unutar 12 mjeseci. Ja sam ga kupila u DM-u po cijeni od 34,90 kn. 

Odlična stvar je što ova krema dolazi sa zaštitnom folijom ispod poklopca, tako da možete biti sigurni da kupujete u potpunosti nov proizvod. Miris ove kreme je blago rečeno BOŽANSTVEN! 😍 Osjeća se upravo divna slatko svježa kombinacija kokosa i monoi ulja. Podsjeća me na lagane, nježne, ali opojne mirise ljeta. Ma ovo je u potpunosti stvoreno za ljeto! Ne mogu vam to bolje dočarati dok jednostavno sami ne isprobate. 😄


Miris nije preintenzivan, pa vjerujem da ne bi nikome zadao glavobolju. Prisutan je neko kratko vrijeme na koži, ali nije dugotrajan, što bi po meni bilo idealno! Sama krema je vrlo lagana, nemasna, ali lijepo hidratizira moju normalnu kožu tijela. Unutar kreme možete vidjeti točkice ulja, koje se pod toplinom prstiju rastope kada kremu počnete razmazivati. 

Ne ostavlja bijele tragove i ljepljiv osjećaj na koži. Sviđa mi se kako mi umiri i nahrani kožu nakon brijanja. Iako ne osjećate ni trag masnog i teškog ulja na sebi, nakon nanošenja, koža je pod prstima onako svilenkasta i podatna. Osim zbog mirisa, i teksturom je odličan izbor za ljeto, jer se odmah nakon nanošenja kreme mogu obući, bez čekanja i lijepljenja odjeće za kožu.


Na kraju se ispostavilo kako je moja impulzivna kupovina bila zapravo dobar izbor za nadolazeće vrijeme. Moram priznati da ne štedim ovu kremu i rado se mazuckam s njom nakon svakog tuširanja. Ako kao i ja nemate specifičnih problema s kožom tijela, onda svakako preporučujem da škicnete ovu kremu! 😉 Jeste li zamijetili Niveine novitete? Tko je još pokleknuo ovoj kremici? Pišite mi u komentarima! 😊

With love, Ana ♡

Objavi komentar

Shine Of Beauty