Makeup Revolution Conceal & Hydrate korektor - C1 & C3

19. lip 2020.

U posljednje vrijeme sve više sam počela sam primjećivati suhoću okoloočnog područja. Uvela sam neke novitete za njegu toga područja i detektirala krivca, o čemu ću vam svakako pisati kada dovedem situaciju pod kontrolu. Upravo iz tog razloga, počela sam koristiti isključivo hidratantne korektore, koje sam nekada uglavnom izbjegavala. Kako je Makeup Revolution Conceal & Hydrate korektor dobio nekoliko pozitivnih recenzija online, odlučila sam ga i sama isprobati. Svoje iskustvo donosim u nastavku! 😊


Conceal & Hydrate korektori dolaze u bucmastim pakiranjima s rose gold čepom i detaljima. Svaki primjerak je u potpunosti zaštićen folijom, što je uvijek veliki plus. Korektori su dostupni u čak 50 različitih nijansi, a na Notinu ih je dostupno 9. Sadrže izdašnih 13 grama, proizvedeni su u Tajvanu, a preporučuje se korištenje unutar 12 mjeseci. Korektori su veganski proizvodi i nisu testirani na životinjama. Cijena na Notinu im je 66 kuna, što se možda na prvu čini puno za Makeup Revolution, međutim zbog vrlo male količine koja vam je potrebna za jedno korištenje i gramaže koju dobijete, mislim da je cijena opravdana. 


Korektor dolazi s ogromnim spužvastim aplikatorom, u kojem ja osobno ne vidim nikakvu prednost. Teže prolazi kroz otvor korektora i kupi puno proizvoda, pa svaki puta prilikom otvaranja moram paziti da koja kapljica korektora ne odleti na odjeću. Kako je ovo zaista korektor visoke prekrivne moći, trebaju vam doslovno dvije-tri točkice korektora, odnosno možda jedna trećina onoga što samo plosnata strana aplikatora pokupi. Ne sadrži nikakav miris, što je pohvalno. 

Navode kako korektor daje sjaj i svježinu te da sadrži hijaluronsku kiselinu i acai. Hijaluronska kiselina i moja koža se vole već godinama, odličan je dodatak u svakoj rutini njege lica, jer sprječava gubitak vlage i samim time isušenost kože. Iskreno, bila bi puno sretnija da se u sastavu ovog korektora nalazi u većem postotku i pri vrhu liste sastojaka. Međutim, treba biti i realan, šminka ne može zamijeniti dobru njegu i pripremu kože odnosno benefite preparativne kozmetike.


Nijanse ovog korektora koje sam odabrala za sebe su C1 i C3. C1 je na Notinu najsvjetlija nijansa, iako u cjelokupnom asortimanu postoji i C0, koja je doslovce bijela! C1 je izrazito svijetla nijansa toplijeg podtona, iako mi se čini da blendanjem ta toplota ne dolazi do izražaja. Inače u drogerijama uvijek uzimam najsvjetlije nijanse, ali je ova čak i meni presvijetla, iako u licu uopće nisam primila boje! 😀 Nijansu C3 sam uzela za ljetno vrijeme, kada dobijem malo boje, međutim meni ona već sada bolje odgovara nego C1. C3 je znatno toplija svijetla nijansa s primjesom breskvastog tona, što je odličan izbor za prekrivanje podočnjaka!

Lijevo: slikano pod umjetnim svjetlom, desno: slikano na prirodnom dnevnom svjetlu

Korektori su lagani, teksturom niti previše rijetki, ali ni gusti. Blendala sam ih većinom prstima, jer mi je moja baršunasta mikrofiber spužvica znala ostavljati trag na određenim dijelovima, a kada sam u žurbi, nemam vremena za fino popravljanje. U svakom slučaju, jako lijepo se razmazuju i lako blendaju. 

Daju vrlo visoku pokrivnu moć. Moje podočnjake koje imam valjda od rođenja ne uspiju u potpunosti izbrisati, ali su vrlo blizu toga, što možete vidjeti i na fotkama ispod. Iskreno, osim Dermacol pudera, nisam uspjela ništa drugo ni pronaći, što bi u potpunosti obrisalo pigmentaciju koju prirodno imam na tom području. S obzirom na sam tip proizvoda, a i na moju kožu, očekivano je da se uvuku u linije koje prirodno imam ispod očiju. Meni je to sasvim normalna pojava sa svim korektorima, pa tako i s ovim. 

Slikano na prirodnom dnevnom svjetlu

Ovisno o puderu u prahu s kojim ga setiram, neki znaju više, neki manje smanjiti prekrivanje. Međutim, nisam primijetila da se korektor značajno mijenja tijekom dana, osim kada bi setirala samo područje ispod trepavica gdje imam izražene linije. Čini mi se da se tada ostatak korektora ispod znao došetati i dodatno naglasiti te linije. Kada okoloočno područje u potpunosti setiram s par poteza kistom s puderom u prahu, korektor obično ne mrda cijeli dan. Inače, sam po sebi ostavlja divan zdravi, sjajni finiš. Ne naglašava mi suhoću i teksturu kao drugi korektori i to je ono što sam zapravo i očekivala od njega. 

Nisam ih nanosila na prištiće, jer to ni inače ne radim, a i mislim da ima prigodnijih proizvoda za te namjene. Na licu sam ga jedino znala koristiti recimo na području brade u vrlo malim količinama za popravke tijekom dana. U tu svrhu mi se pokazao kao odličan, jer ne bi napravio kaos i lijepo bi se izblendao s ostatkom proizvoda na licu. 


U konačnici mogu reći da mi se ovaj korektor zaista sviđa i koristim ga na svakodnevnoj bazi. Ostavlja lijep finiš, ne naglašava suhoću i teksturu, a setiranjem ne mrda s mjesta. Jeste li ga vi isprobali? Pišite mi u komentarima! 😊

*PR proizvodi ustupljeni na recenziju od strane Notina. Neovisno o tome, sva navedena mišljenja su moji iskreni dojmovi!

With love, Ana ♡

Objavi komentar

Shine Of Beauty