Klairs Freshly Juiced Vitamin E maska - prvi dojmovi

26. lip 2020.

Kombinacija SPF krema, veća izloženost suncu i vodi uz povremeno korištenje aktivnih sastojaka za različite nepravilnosti, našu kožu može lako isušiti i ljeti. Iako trenutno smanjujem korištenje kiselina na licu, primijetila sam početkom mjeseca da mi je koža na pojedinim dijelovima isušena, što bi posebno dolazilo do izražaja sa šminkom. Razmišljala sam o kupovini nekih starih favorita, ali na Notinu sam pronašla nešto što me ozbiljno privuklo. Riječ je dakako o Klairs Freshly Juiced Vitamin E maski za lice. Družimo se gotovo mjesec dana, a u nastavku vam donosim svoje prve dojmove! 😊


Klairs ili poznatije Dear, Klairs je korejski brend koji se vodi filozofijom jednostavnosti, kako formulacija, tako i izgleda, ali ujedno i efektivnosti po razumnim cijenama. Ne testiraju svoje proizvode na životinjama. Pakiranja zaista jesu jednostavna, ali i po fotkama možete vidjeti da se pazilo na detalje, što je po meni uvijek dobar pokazatelj kupcu na što troši novac odnosno da nije riječ samo o izbacivanju proizvoda na tržište da bi se pokupio novac.

Ova maska dolazi u plastičnoj teglici koja je zajedno s malom plastičnom špatulicom smještena u kartonsku kutiju s holografskim detaljima. Sadrži čak 90 ml proizvoda, a preporučuje se korištenje unutar 12 mjeseci, iako vam na dnu teglice stoji točno otisnut datum isteka roka. Proizvedena je u Koreji, a cijena na Notinu joj iznosi 229 kuna. Inače, riječ je o hidratantnoj maski koja obećava vratiti sjaj kože. Navode i kako je pogodna za korištenje u kombinaciji s vitaminom C, jer pospješuje njegove efekte.


Osim vitamina E maska sadrži i niacinamid koji je mene ovoj maski najviše i privukao, jer je inače bitan dio moje njege lica i s njim vidim ozbiljno dobre rezultate. Hijaluronska kiselina je također zastupljena na samom vrhu sastojaka, a vjerujem da već i ptice na grani znaju njezine benefite za kožu! 😄 Tu je i adenozin, koji je za razliku od prethodno spomenutih, pri kraju liste sastojaka odnosno znatno je manje zastupljen. Moram priznati da se nisam s ovim sastojkom do sada susretala, a navodno ima protuupalni efekt i pomaže u smanjivanju dubina bora te zaglađuje kožu. 

Veliki plus dajem činjenici da se sastojci koje ova maska ističe na pakiranju, zaista i nalaze u prvim redovima na listi sastojaka. Upravo zato sam i prve efekte ove maske vrlo brzo uvidjela. Imajte u vidu da također sadrži blagi miris, koji nije intenzivan i ne osjeti se naročito na koži. Međutim, parfem je ipak zastupljen u sastojcima, pa pripazite ako imate osjetljivu kožu. Moram još jednom pohvaliti i pakiranje, jer se unutar teglice nalazi i zaštitni poklopac. Uz to, uvijek nanosim masku špatulicom, tako da nema umakanja prstiju unutar pakiranja. 


Tekstura maske je nešto s čim se ne susrećem tako često. Bijele je boje, lagana poput jogurta, a tekstura podsjeća na kombinaciju pudinga i želea. 😄 Ono što je posebno zanimljivo je činjenica da se maska u teglici nakon korištenja, u roku minute sama poravna i izgleda kao da ju niste ni dotaknuli. S toplinom prstiju ta se tekstura lagano topi, pa se vrlo lako razmaže po licu. Jako, ali jako malo proizvoda je potrebno. Količina poput zrna graška vam je i više nego dovoljna za lice i vrat. 

Ostavlja ljepljiv osjećaj na koži, što meni osobno ne smeta. Jako lijepo osvježava lice prilikom upijanja, iako ju ne držim u frižideru. Mislim da ću ubuduće definitivno isprobati i to. Jako je lagana na licu i prilikom nanošenja imate osjećaj kao da nanosite serum na kožu. Na pakiranju navode da se može koristiti kao i svaka druga krema za hidrataciju. Ja sam je koristila svaku drugu večer kao noćnu kremu preko niacinamid seruma. 


Ujutro bi se probudila sa svježom, ujednačenom, nahranjenom kožom. Međutim, kao što sam rekla, koristim je u kombinaciji sa serumom, pa taj efekt ne mogu pripisati isključivo njoj. Iako znam da je s korištenjem ove maske taj izgled kože ujutro znatno pojačan i da je efekt vidljiviji. Trenutno mi uz nju navečer nije potrebno ništa dodatno od hidratacije, ali nisam sigurna da bi ista situacija bila i zimi. 

U svakom slučaju, mojoj mješovitoj koži trenutno jako odgovara i čini mi se da je zbog teksture i efekta osvježavanja stvorena za toplije mjesece! Nije mi izazvala nikakve probleme ili neugodnosti na koži, a drži ju nahranjenom i riješila me isušenih dijelova. Meni sasvim dovoljno da je s užitkom nastavim koristiti, a vjerujem da bi mi mogla zaista jako dugo potrajati. 🙌


Moram priznati da sam zaista ostala ugodno iznenađena ovom maskom. Nastavit ću je koristiti i dalje, a vjerujem da ćete o njoj još čuti kroz naredne mjesece i postove. Definitivno me privukla ovom korejskom brendu i već razmišljam što bi iduće iz njihovog asortimana mogla isprobati! Jeste li vidjeli ovu masku za lice? Kako vam se čini? Pišite mi u komentarima! 😊

*PR proizvod ustupljen na recenziju od strane Notina. Neovisno o tome, sva navedena mišljenja su moji iskreni dojmovi!

With love, Ana ♡

Objavi komentar

Shine Of Beauty