Moja rutina njege kose

5. srp 2020.

U jednom od prethodnih darivanja na Facebooku, dobila sam nekoliko preporuka da pišem više o proizvodima za njegu kose, kao i mojoj rutini njege. Do sada se nisam posebno fokusirala na takve proizvode iz jednog jednostavnog razloga - nisam imala potrebe. Moja kosa je prirodna, nikada bojana i rijetko je tretiram s uređajima za oblikovanje. Jasno vam je stoga da nemam probleme koje muče mnoge druge žene i da je vrlo lako njegujem preparatima. U nastavku vam ipak donosim svoju rutinu i predstavljam proizvode koje koristim za njegu kose. 😊


Kada je riječ o pranju i čišćenju kose, posljednjih godinu dana koristim isključivo Balea Pure Frische šampon sa zelenom jabukom za kosu koja se lagano masti sa suhim vrhovima. Iako ja nemam poseban problem suhih vrhova, ovaj šampon me oduševio zato što odlično očisti moju kosu, koja se brzo masti. Pri tome mi ne iritira tjeme i ne isušuje kosu. Ne sadrži silikone, a pronašao se u mojim favoritima 2019. godine. Mislim da vam to dovoljno govori koliko ga volim! 😊

Što se regeneratora tiče, moram priznati da rijetko koristim regeneratore koji se ispiru, jer imam naviku ostaviti šampon na kosi nekoliko minuta prije ispiranja. I onda naravno postajem lijena za regenerator. 😃🙈 Zato nakon svakog pranja odnosno nakon što mi se kosa osuši, koristim Gliss Total Repair Leave-in regenerator u spreju. Olakšava mi raščešljavanje, čini kosu podatnom i sjajnom, a ima i divan miris. Kupujem i koristim ga konstantno posljednjih godinu dana.


Za povremenu njegu koristim Avon serum za suhe vrhove, kojega nanosim od polovice dužine prema vrhovima. Moram priznati da sam njegove benefite najbolje vidjela prošle godine, kada sam bila u Austriji, mjesecima bez šišanja kose, a vrhovi mi nisu bili rascvjetani. Ima divan miris, i daje instant efekt sjajne kose. 

Prošle godine počela sam s korištenjem i ricinusovog ulja za rast trepavica i obrva. Nakon nekog vremena, počela sam ga stavljati na kosu kao masku i nanositi na područja u kojima sam uočila nejednakost, odnosno nedostatak kose. Inače je moja kosa prirodno gusta i bogata, pa me to poprilično uplašilo. Međutim, u svim namjenama sam uočila odlične rezultate s uljem. 

Nedavno sam tako potrošila svoje prvo pakiranje (Tahirović) koje sam kupila u Bosni. S pandemijom i svime što se događa trenutno, nisam htjela nigdje putovati izvan Hrvatske, pa sam zato kupila Olival ricinusovo ulje za kosu, trepavice i obrve. Iskreno, pakiranje je loše i apsolutno nepraktično za korištenje, a kako je riječ i o drugačijoj formuli od bosanske verzije, mislim da Olivalovu verziju neću ponovno kupovati u budućnosti.


Bez Batiste suhih šampona rijetko kada ostajem, a kupujem ih godinama. Trenutno koristim limitiranu verziju Tempt, koja ima nešto intenzivniji miris od drugih, ali radi jednako dobar posao. Ne ostavlja tragove na mojoj svijetloj kosi, a riješi me masne kose. 

Balea Locken Styling pjenu za kosu i Wellaflex lak za kosu koristim jako rijetko kada kovrčam kosu. Odrade mi solidan posao u produžavanju trajnosti lokni, ali neće učiniti ništa posebno jer imam prirodno gustu i tešku kosu. Trudim se koristiti male količine oba proizvoda, jer se s njima lako može pretjerati. 

U svakom slučaju, možete vidjeti da vrlo jednostavno njegujem svoju kosu. Što ju manje tretirate bojanjem i toplinskim uređajima za oblikovanje, vjerujem da ćete manje problema i uočiti. To je djelomično i razlog zbog kojeg osobno imam potrebu za šišanjem 2 do 3 puta godišnje. Koje proizvode vi koristite za svoju kosu? Pišite mi u komentarima! 😊

With love, Ana ♡

Objavi komentar

Shine Of Beauty