3 favorita iz ljetne torbe

23. srp 2020.

Kako sam uvijek u potrazi za novim i zanimljivim proizvodima često zaboravim spomenuti one koje svakodnevno koristim. Danas vam zato predstavljam 3 proizvoda koja, uz kreme sa zaštitnim faktorom, stanuju u mojoj torbi za plažu. Neovisno o tome idete li na more ili ne, vjerujem da bi vam ovaj trojac mogao olakšati svakodnevicu! 😉

Od kada sam otkrila Carmex balzame za usne, ništa drugo mi jednostavno nije dovoljno dobro. Zato sam s vremenom prestala kupovati druge balzame. Volim isprobavati različite verzije Carmexa, koje obično jedino sadrže nešto drugačiji miris. Tako sam sada isprobala Lime Twist, koji miriše osvježavajuće citrusno i gotovo koktelski. Mojito fanovi, ima li vas? 😄 Formula samog balzama je ista kao i kod klasične verzije, a ima onaj lagani efekt hlađenja. Ne razlijeva se po usnama, nego ih lijepo hidratizira i ostavlja mekima. Veliki plus je što sadrži SPF 15, pa mogu biti sigurna da su mi i usne zaštićene. 

Za vrijeme ljetnih Black Friday akcija na Notinu (kojih btw. još uvijek ima!), jedno od mojih novijih otkrića Avene termalna voda bila je na sniženju, pa sam odlučila uzeti pakiranje od 150 ml. Pisala sam vam već detaljnu recenziju pa se neću ponavljati. Moram samo nadodati da me uz hidratantne kreme i ulje spasila kada sam na jednom dijelu leđa izgorjela. I da, ne može se usporediti s običnim vodicama u spreju. Kada recimo ne stavim kremu na lice odmah nakon umivanja, dovoljno mi je da se naprskam termalnom vodom i ne osjećam nikakvo zatezanje. To vam dovoljno govori o njezinim benefitima!


Ako nosite šminku, ako vas čekaju neke posebne prilike ili jednostavno ne volite da vam se lice sjaji, onda su vam blotting papers odnosno matirajući papirići itekako potrebni! Riječ je o papirićima koji kupe znoj i sebum s kože bez da skidaju šminku ili recimo BB kremu koju nosite ispod. U drogerijama ih teško nalazim u zadnje vrijeme, pa sam zato odlučila uzeti Notino papiriće, koji dolaze u malom kartonskom pakiranju od 50 komada. Odlično funkcioniraju, a testirala sam ih u ekstremnim uvjetima i doslovno kupila kapljice znoja s čela s njima. Ponekad ih koristim i na plaži, ali tamo sam generalno naviknula da se cijela sjajim. 😄 Must have proizvod za sve svečane prilike! 

Inače, cijena Carmex Lime Twist balzama za usne na Notinu je 24,70 kn, Avene termalne vode 45,65 kn, a Notino Glamour Collection papirića 42 kn. Jeste li isprobali neki od spomenutih proizvoda? Što se nalazi u vašoj ljetnoj torbi? Pišite mi u komentarima! 😊

*PR proizvodi ustupljeni na recenziju od strane Notina. Neovisno o tome, sva navedena mišljenja su moji iskreni dojmovi!

With love, Ana ♡

Objavi komentar

Shine Of Beauty