Balea njegujuća krema za lice i tijelo

28. srp 2020.

Povremeno sam znala pročitati pozitivna iskustva o pojedinim proizvodima koji me nikada nisu privukli i pored kojih bi redovito prolazila u drogerijama. Jedan od njih je i Balea njegujuća krema za lice i tijelo koju vam danas predstavljam. Ako vas zanima jesam li je nepravedno zaobilazila, nastavite čitati! 😊


Krema dolazi u tamno plavom plastičnom pakiranju od 250 ml koje je unutar teglice dodatno zaštićeno folijom. Preporučuje se korištenje unutar 6 mjeseci od otvaranja. Cijena joj iznosi svega 10,90 kn. Sadrži shea maslac i kokosovo ulje i blagog je mirisa koji me jako podsjeća na Niveu. Iako navode da se može koristiti i na licu, ne volim baš eksperimentirati s ovakvim proizvodima, pa ju koristim isključivo na tijelu. 

Kupila sam je za svakodnevno mazanje nakon tuširanja. Sezonski posao, kupanje u moru, sol i izloženost suncu jednostavno zahtijevaju svakodnevnu brigu. Sama krema je vrlo lagane gelaste teksture. Lijepo se razmazuje i brzo upija u kožu. Nije nimalo teška na koži. Nije ljepljiva i ne ostavlja nikakve tragove, a nakon mazanja koža je mekana i glatka na dodir. Trenutno mi pruža sasvim pristojnu količinu hidratacije, iako mislim da za neka ozbiljnija suha stanja ne bi bila dovoljna.


Koristila sam je u kombinaciji s Avene termalnom vodom i Bio-Oil uljem na leđima kada sam izgorjela na suncu i u toj kombinaciji mi je pomogla smiriti iritaciju, a u konačnici i spriječiti ljuštenje kože. Za razliku od nekih drugih mazalica, ujutro se ne probudim s ekstra mekanom i glatkom kožom, što znači da ona sama neće pružiti bogatu hidrataciju. Međutim, za ova ljetna razdoblja i svakodnevno korištenje mi je to sasvim prihvatljivo. 

Dakle, za sve vas s normalnom kožom tijela, koji ne vole teške, masne ili ljepljive stvari na koži, ova kremica je odličan izbor! Nisam sigurna hoću li uskoro ponoviti kupovinu, jer ipak volim malo konkretnije proizvode, ali me sasvim ugodno i dobro služi, što me priznajem, pomalo i iznenadilo! Jeste vi isprobali ovu njegujuću kremu? Pišite mi u komentarima! 😊

With love, Ana ♡

2 komentara

  1. Moram priznati da je uopće nisam primjećivala na policama, ali čini se super!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisi jedina! :) Za neke svakodnevne ljetne prilike je odlična!

      Izbriši

Shine Of Beauty