Cacharel Yes I Am EDP

31. srp 2020.

Tražila sam neki novi zanimljivi ljetni parfem i slučajno ga pronašla u obliku crvenog ruža za usne! 😍 Ne znam kako mi je do sada promaknuo! Riječ je o Chacharel Yes I Am parfemskoj vodi, a u nastavku vam donosim dojmove o tome kako smo se družili posljednjih tjedana. 😊


Dakle, parfem dolazi u predivnoj staklenoj bočici s crnim gradijent efektom. Gornji dio izrađen je u obliku crvenog ruža iz kojega se parfem šprica. Sviđa mi se kako su kosi dio lagano udubili, pa vam prst točno stane unutar njega za lakše nanošenje. Postoji više verzija ovog parfema, ali ja sam se odlučila za onu klasičnu prvotnu. Dolazi u količini od 30, 50 i 75 ml, a ja trenutno koristim najmanje pakiranje. Proizveden je u Francuskoj, a preporučuju korištenje unutar 2 godine.

Cijena bočice od 30 ml na Notinu trenutno iznosi 250,50 kn. Opisuju ga kao cvjetno-voćni miris začinskih nota, s čime bi se i ja u potpunosti složila. Osjećam dio svega pomalo, u umjerenim dozama. Jako je profinjen i vjerujem da bi se mnogima svidio, iako ne bi rekla da spada u onu kategoriju "već viđeno" ili "svi ga nose". Ima slatkastog u sebi, ali to nije onaj klasični šećer na pragu vanilije, nego umjerena slatkoća u dodiru s cvijećem i začinima. Rekla bi da je nekakvog srednjeg intenziteta, pa sumnjam da bi zadao glavobolju ljudima oko vas.


Bazu ovog parfema čine sandalovina, mlijeko i kardamom, srce gardenija, ginger flower, jasmin i jantar, a glavu mandarina i malina. Vjerujte mi na riječ da ga prvo trebate pomirisati, prije nego ga procijenite po opisu. Barem ako ste kao ja, totalni parfemski amater. 😄 Što se trajnosti tiče, rekla bi da mu trenutno na mojoj koži, ona nije jača strana. Osjetim ga nekih 4-5 sati na koži, ali na kosi i odjeći traje po čitav dan, što me iznenadilo. 

To mi doduše trenutno ne smeta, jer mi se gotovo svaki dan sastoji od posla i plaže. 😄 Za one neke rijetke večeri i šetnje mi trenutno odgovara. Moguće da njegovoj trajnosti ne pridonose ni ove nesnosne vrućine i znoj, pa vjerujem da ću na jesen sigurno znati bi li ga ponovno kupila. Za svakodnevne prilike tijekom godine, faks ili izlaske jednostavno volim parfeme koji traju. 


Sve u svemu, jako mi se sviđa ovaj parfem i jako lijepo surađuje s mojom kožom. Uz to predivno izgleda i mislim da bi bio super poklon za sve koji vole šminku! Jedva čekam da ga pošteno pronosam kada se vratim doma! Jeste li vidjeli i isprobali ovaj parfem? Pišite mi u komentarima! 😊

*PR proizvod ustupljen na recenziju od strane Notina. Neovisno o tome, sva navedena mišljenja su moji iskreni dojmovi!

With love, Ana ♡

Objavi komentar

Shine Of Beauty