Afrodita Kamilica okoloočna krema

7. kol 2020.

Krajem svibnja počela sam primjećivati nekakvu teksturu u okoloočnom području, a korektor mi je bilo nemoguće zadržati na mjestu neovisno o puderu za setiranje. S obzirom na to da nisam ništa mijenjala po pitanju njege, nisam bila sigurna u čemu je problem, dok nisam sasvim slučajno čula dojmove drugih ljudi o Avon Planet Spa Heavenly Hydration okoloočnoj kremi koju sam koristila mjesecima, a od proljeća svakodnevno samostalno. 

Tek nakon 5+ mjeseci korištenja shvatila sam da mi je ta kremica umjesto "nebeske hidratacije" donijela upravo suprotno. Kada sam razmišljala što da kupim i kako da popravim stanje, sjetila sam se hvaljene Afroditine Kamilica kreme, koju sam već nekoliko puta tražila, ali mi je uvijek bilo teško pronaći u drogerijama. 
 

Na koncu sam je pronašla u jednoj većoj Bipi (u Osijeku na Trgu Ante Starčevića) i kupila na jednom od njihovih vikend sniženja. Sama kremica dolazi u maloj plastičnoj teglici od 15 ml, koja je smještena u znatno veću kartonsku kutiju. 😄 Unutar teglice, krema je dodatno zaštićena folijom.  Rok trajanja naveden je na kutiji, a ja ću svoj primjerak morati potrošiti do listopada 2022., što mi daje i više nego dovoljno vremena. Inače, redovna cijena kreme u Bipi je 51,90 kn. 

Proizvedena je u Sloveniji, kao i sva ostala Afroditina kozmetika. Ne sadrži parabene, silikone ni vazelin. Ima vrlo blag, ugodan, biljni miris koji mi nije smetao tijekom korištenja niti me peckao za oči. Nisam stručnjak za sastojke, ali možete i sami primijetiti da sadrži mnoštvo hidratantnih sastojaka poput suncokretovog i avokadovog ulja, shea maslaca, vitamina A i glicerina. Ne bi se bunila da su malo više pogurali kamilicu na vrh sastojaka, ali opraštam joj. 😊


Krema je bijele boje i nekakve srednje gustoće. Ne ostavlja bijele tragove, a na koži je definitivno jedna od bogatijih i težih. Lijepo i lako se razmazuje i nanosi, bez obzira na formulu. Ostavi blagi sjaj i upija se nešto sporije. Upravo zato ju uglavnom koristim navečer prije spavanja. Tijekom ljetnog razdoblja ne mažem je baš svaku večer, jer ne želim pretjerivati i stvarati si dodatne milije, ako mi je koža u dobrom stanju. 


Samim time vam je jasno da me ova kremica vratila u normalno stanje. Tijekom par vjetrovitih dana prošli mjesec, mazala bi je i ujutro prije posla, jer me je jedno oko posebno iritiralo i suzilo, a kremica bi mi pomogla s tim neugodnim osjećajem i smanjila potrebu da konstantno trljam oko. Zbog svoje bogate formule, jako malo proizvoda je potrebno (otprilike kao na slici iznad), pa vjerujem da će mi ova kremica dugo potrajati.

Tekstura u okoloočnom području više nije toliko izražena, a i korektor mi se manje uvlači u linije ispod očiju. Iako, treba uzeti u obzir i to da trenutno koristim nešto lakše korektore nego inače i vrlo malo šminke. Posljednja dva mjeseca kremica mi zaista odgovara i nadam se da će mi uz neku lakšu svakodnevnu okoloočnu kremu biti dostatna i za nadolazeće hladne mjesece. 


U svakom slučaju, više me se dojmila nego Avonova štetočina s početka posta u prvim mjesecima korištenja, tako da sam poprilično uvjerena da me neće iznevjeriti. Drago mi je da sam konačno uhvatila ovu kremicu. Jeste vi isprobali ovu kremu? Koristite li uopće okoloočne kreme? Pišite mi u komentarima! 😊

With love, Ana ♡

2 komentara

  1. Taman razmišljam o ubacivanju okoloočne kreme u rutinu njege kože i u potrazi sam za nekakvom drogerijskom opcijom koja je pogodna za studentski džep, mislim da će izbor pasti na ovu kremicu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlična je za bogatu njegu okoloočnog područja! :)

      Izbriši

Shine Of Beauty