Avon sheet maske & darivanje (zatvoreno!)

19. velj 2021.


Isprobala sam nekada prošle godine jednu Avon sheet masku i svidjela mi se. Pisala sam tada na društvenim mrežama da bi baš voljela isprobati još njihovih maski. Kada sam nedavno u jednom katalogu naletjela na nekoliko sniženja, odlučila sam uzeti maskice i sabrati svoje dojmove ovdje, na jednom mjestu. 😊 Ako vas zanima vrijede li ove Avon sheet maske vaše pozornosti, nastavite čitati! 



Prva maska koju sam isprobala je Avon Planet Spa Treasures Of The Desert. Ova maska sadrži marokansko arganovo ulje te obećava revitalizaciju kože. Proizvedena je u Kini, a ja sam je na sniženju platila 11,90 kn. Jako je parfumirana, što je i u sastojcima vidljivo, jer se parfem nalazi ispred samog arganovog ulja. Neobičnog je izreza na obrazima, ali maramica solidno prianja na kožu, osim što ima jako male otvore za oči i usne. 

S obzirom na jaki miris, a osjetljivost mojih očiju nakon prethodnog skidanja šminke, prouzrokovala mi je suzenje očiju nakon što sam ju stavila na lice. Nakon skidanja, lice je vrlo lagano ljepljivo na dodir, ali nema onog plump osjećaja bogate nahranjenosti kože. Iskreno, odmah po skidanju, nisam primijetila neki posebni efekt na koži i ne bi ju ponovno kupila.


Potom sam koristila Avon Nutra Effects Hydrate masku za lice u maramici sa soli hijaluronske kiseline i ekstraktom kaktusova cvijeta, koja navodi kako će učiniti kožu mekom, elastičnom i hidriranom. Oba navedena sastojka s kojima se diči nalaze se pri kraju liste sastava i to ispod parfema! 👎 Maska je inače proizvedena u Kini, a cijena joj je bila 12,90 kn. 

Maramica lijepo prianja na lice i dovoljno je velika. Ima neki blagi prirodni miris, ali ni slično intenzivan i iritantan kao s prethodnom Planet Spa maskom. Lijepo osvježava kožu i ne pecka. Serum se nakon skidanja maske dosta brzo upija. Ostavi lagano ljepljiv osjećaj na koži, koja je vidno osvježena i mekana. Ne grudva se ispod drugih preparativnih proizvoda. Svidjela mi se i mislim da se za navedenu cijenu isplati isprobati. 


Zadnja po redu bila je Avon Nutra Effects Radiance maska, koja sadrži ekstrakt grejpa. I da, ista stvar se ponavlja u popisu sastojaka, kao i s prethodne dvije maske. Također je proizvedena u Kini, a cijena joj je bila 12,90 kn. Sadrži citrusni miris srednjeg intenziteta. Jednako dobro prianja na lice kao i prethodna maska iz ove linije. 

Nije me iritirala, ali me zapeckao prištić na bradi tijekom korištenja. Lijepo osvježi i nahrani kožu, ostavi je tek ovlaš ljepljivom na dodir, ali mekom. Ostali proizvodi se lijepo nanesu preko nje, iako mi se krema grudvala nakon korištenja preostalog seruma iz ove maske u jutarnjoj rutini. Konačni dojam? Prolazi, ali ništa posebno, da bi je ponovno kupila. Ima i boljih i jeftinijih!

Sve u svemu, moram priznati da me nisu nešto oborile s nogu. Jeste ih vi možda koristili? Pišite mi u komentarima! 😉


Nalazimo se negdje između godišnjih doba, svi smo manje ili više u nekim brigama ili nas tišti monotonija i melankolija, pa sam odlučila u ovaj post ubaciti i jedno malo, slatko darivanje! 😊

Ako želite osvojiti paketić s fotografije iznad, ostavite bilo kakav komentar (1 po osobi) ispod ovog posta i napišite svoju e-mail adresu na koju vas mogu kontaktirati! Darivanje je ovaj put otvoreno samo za Hrvatsku, a sudjelovati možete do 25.02.2021. do kraja dana. Dobitnika/cu izvlačim slučajnim odabirom, a objavit ću ga i na Facebook stranici. Sretno svima! 😘

UPDATE: dobitnica je saric67@net.hr! 😊

With love, Ana ♡

Broj komentara: 5

  1. Anonimno2/19/2021

    Davno sam probala neku avon masku i sjećam se da nisam bila zadovoljna tako da sada koristim druge marke.
    barbaraa54321@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Anonimno2/19/2021

    Nisam još isprobala maske za lice osim ovih iz kućne radinosti. Rado sudjelujem o ovom darivanju. Dubravka.email: saric67@net.hr

    OdgovoriIzbriši
  3. Inače iz Avona koristim samo ulje za kosu, ali definitivno ću probati i ovu hidratantnu masku. Mom suhom licu nikada dosta hidraracije pa vjerujem da će pomoći 😊
    email:anamarijageric@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Anonimno2/26/2021

    Hvala za nagradu.

    OdgovoriIzbriši
  5. Anonimno2/27/2021

    Podaci poslani na email.:-) Dubravka

    OdgovoriIzbriši

Shine Of Beauty