Balea Sea Salt sprej za kosu

17. srp 2021.


Nekad mi se stvarno moje impulzivne kupovine odbiju od glavu! Primamila me ideja da ću s Balea Sea Salt sprejem za kosu lakše, bez topline i bez uređaja svoju ravnu kosu uspjeti nakovrčati. U nastavku ću vam objasniti zašto mi to nije uspjelo! 😂


Ovaj sprej dolazi u bočici simpatičnog dizajna u količini od 200 ml. Pumpica mu nije najbolja. Moja kosa je dosta gusta, pa trebam više puta špricati pramenove, a svaki put mi se barem jednom dogodi, da se zaglavi kako ju pritisnem. Povučem je samo prema gore, što nije neki problem, ali me nervira. Ima ugodan, ali ne previše intenzivan miris, te je dvofazne formulacije, pa ga je potrebno protresti prije korištenja. Cijena u DM-u mu iznosi 16,90 kn.


Sadrži morsku sol, glicerin i pantenol. Može se nanositi i na suhu, ali i na mokru kosu. Nema silikona ni etanola. Ono što odmah možete očekivati jest da će ukrutiti kosu, a ako nemate prirodno kovrčavu kosu, ovaj sprej vam neće puno pomoći.

 


Nanosila sam ga prvo na mokru kosu, koju bi potom uhvatila u pletenicu. Ujutro nije bilo nikakvog posebnog efekta, tek jedva vidljivog oblika. Na suhoj kosi, efekt nepostojeći. Onda sam ga koristila kao pripremu prije kovrčanja kose uvijačem. Tu mi se čini da pomaže u dužoj trajnosti samih lokni. Što je nekako i logično s efektom koji ostavlja na kosi.

U razgovoru s nećakinjom, koja ima prirodno kovrčavu kosu, čula sam da na isti način korištenja njoj vrati oblik lokni koje traju zaista dugo. Tako da, funkcionira jedino na kosi koja je već prirodno kovrčava. Mi ostali svoju i dalje moramo uvijati! 😂

U svakom slučaju, nemam pojma kako ću ga potrošiti, jer jako rijetko koristim uvijač za kosu, posebno tijekom ljeta. Efekt na kosi nije najpoželjniji i mislim da nije baš ni pogodan za svakodnevno korištenje, čak i na kovrčavoj kosi. Jeste vi isprobali ovaj sprej? Kakvi su vaši dojmovi? Pišite mi u komentarima! 😊

With love, Ana ♡

Objavi komentar

Shine Of Beauty