Benefit Big Brow Love set

30. ruj 2021.


Jedna stvar oko koje se sve žene posljednjih godina znatno trude, ali i muku muče, jest definitivno iscrtavanje i popunjavanje obrva. Među ovima koje muku muče sam i ja! 😂 Isprobala sam dosad dosta raznolikih proizvoda, jeftinijih i skupljih, ali nisam imala prilike isprobati hvaljene Benefit proizvode za obrve. Nije mi trebalo dugo da dodam u košaricu ovaj simpatični ružičasti Benefit Big Brow Love set koji uključuje čak tri full-size proizvoda za obrve. Kako su me se dojmili i jesu li na tragu da postanu i moji favoriti, pročitajte u nastavku! 😉



Moju trenutnu tehniku popunjavanja obrva čine olovka za obrve i gel za obrve. Trudim se nanijeti minimalno proizvoda na svoje postojeće prirodne obrve i dobro ih setirati, jer imam vrlo dugačke dlačice obrva. U Big Brow Love setu, u preslatkoj kartonskoj kutijici, dolaze baš spomenuti proizvodi, odnosno Precisely, My Brow olovka za obrve, Gimme Brow+ fiber gel za obrve i 24-HR Brow Setter transparentni gel za obrve. Cijena ovog seta na Notinu trenutno iznosi 410 kuna, ali je nedavno bio i znatno snižen. 

Čak i po punoj cijeni, vrijednost proizvoda unutar seta nadmašuje njegovu cijenu, jer dobijete tri full-size proizvoda, a ne putne varijante, kao što je često slučaj. Dostupan je u dvije nijanse - 3 Warm Light Brown i 4 Warm Deep Brown. Brojevi 3 i 4 inače označavaju nijanse olovke i Gimme Brow+ gela za obrve. Ja sam za sebe uzela svjetliju nijansu u broju 3 i odlično mi odgovara! Na Notinu su svi proizvodi iz ovog seta dostupni i zasebno u putnim i full-size izdanjima, u većem broju različitih nijansi.


Precisely, My Brow olovka za obrve dolazi u srebrnom, ekstra fensi pakiranju. 😂 Na jednom kraju nalazi se olovka, a na drugom mali standardni češljić za obrve. Dolazi u količini od 0.08 grama i proizvedena je u Japanu. Spominjem vrlo često razliku u pakiranju u odnosu na drogerijske varijante, pa valja i ovdje napomenuti kako ova olovka ima neku težinu u ruci, a zbog osebujnog dizajna, vjerujem da neću tako lako gubiti čepiće s krajeva. 


Olovka je zaista super precizna i tanka. Lijepo je pigmentirana, ali naginje na sušu formulu. Nije mi se nikada dogodilo da se slomi ili rastopi prilikom korištenja. Ako se jače pritisne, jači pigment se i dobije. Može vrlo lako iscrtati tanke dlačice. Dugotrajna je i trajala mi je nepromijenjeno čitav dan. Nijansa 3 je topla i dogovara mom tonu kose, ali nije previše topla da naginje ka narančastom tonu.

Četkicom nakon ispunjavanja lagano prođem kroz obrve, čisto kako bi se pigment ljepše rasporedio. Jako lijepo funkcioniraju zajedno. Zaista nemam niti jedne zamjerke za ovu olovku! Bitno mi je da mi lijepo oblikuje obrve, ali ponajviše iscrta krajeve, na kojima mi fali dlačica. Vrlo lako mogu manevrirati s njom i postići željeni rezultat za svega par minuta.


24-HR Brow Setter dugotrajni transparentni gel za obrve bio je prvi proizvod kojega sam isprobala. Dolazi također u srebrnom pakiranju zanimljivog dizajna u količini od 7 ml. Proizveden je u Francuskoj, a preporučuju korištenje unutar 6 mjeseci od otvaranja. Dolazi sa plosnatim silikonskim aplikatorom koji s jedne strane ima duže, a s druge kraće čekinje. Jedna strana služi češljanju i stiliziranju dlačica, a druga setiranju. 


Ja obično pomoću dužih čekinja nanesem proizvod kroz dlačice, a onda ih s kraćom stranom oblikujem u smjeru u kojem želim da stoje. Iskreno, nisam naviknula na ovakve četkice na obrvama, pa sam se znala upetljati tijekom korištenja. Ako previše popravljate i namještate dlačice na određenom području, nanosit ćete i više proizvoda koji sljepljuje dlačice, a suši se u roku 2-3 minute.

Gel inače sadrži neki specifičan miris, koji nije intenzivan. Sadrži alkohol visoko u sastavu, ali drži gotovo svaku dlačicu na mjestu cijeli dan! Osim ako dirate obrve, onda je nekako i logično da ćete ih i pomjeriti. Tijekom sušenja je lagano ljepljiv na dodir i može se blago osjetiti na koži, ali meni osobno to ne smeta, jer odlično drži obrve na mjestu. Tijekom dana ga uopće ne osjećam i ne iritira mi kožu. Obožavam efekt koji ostavlja, ali nisam veliki fan aplikatora. Ipak smatram da se definitivno isplati, jer jednom kada probate ovakvu formulu proizvoda i sami se uvjerite u dugotrajnost, nećete više kupovati bilo što. 😉


Gimme Brow+ fiber gel za obrve maleni je gel srebrne boje i jednako lijepog dizajna. Tip je onog gela koji dodaje volumen obrvama i blagu boju. Dolazi u pakiranju od 3 grama, a preporučuju korištenje unutar 6 mjeseci od otvaranja. Proizveden je u SAD-u. Iskreno rečeno, njega sam nekako najmanje testirala, jer ovakav tip proizvoda nisam dugo koristila i jednostavno mi nije potreban, s obzirom na to da imam prirodno guste i duge dlačice odnosno obrve. 


Kod ovog gela mi se baš jako sviđa mala, klasična i precizna četkica. Na njih sam naviknula i s njima najbolje znam rasporediti proizvod. Inače, ovaj gel, kao i mnoge njemu slične verzije, ostavlja blagu boju i naglašava dodatno dlačice. Ne možete s njim baš u potpunosti oblikovati obrve tamo gdje ih nemate. Ono što ga čini specifičnim, barem po mojim dosadašnjim iskustvima, jest činjenica da se na koži suši u mat finiš u roku par minuta.

Isprobavanjem na ruci shvatila sam i da ima vrlo, ali vrlo sitni shimmer u sebi koji prirodno ističe dlačice. Nijansa 3 je također umjereno topla i čak nešto bogatija, u odnosu na olovku, kada se nanese. Čini mi se također kao vrlo dugotrajan, ali ipak ne u omjeru kao prethodno spomenuti transparentni gel. Ako imate savršeno oblikovane prirodne obrve ili ako želite više volumena, vjerujem da bi vam bio odličan kao jedan brzinski korak u rutini. 


Za moje je obrve ipak pogodnija kombinacija olovke i transparentnog gela, umjesto gela za volumen. Međutim, kada skupim sve dojmove o ovim proizvodima, jasno mi je zašto ih ljudi u tolikoj mjeri hvale. Zaista odlično obavljaju posao i jednostavno s njima, od pakiranja, preko performansi i dugotrajnosti, možete osjetiti razliku. Rado ću ih nastaviti koristiti. 😊

Swatchevi na prirodnom svjetlu

Drago mi je da sam isprobala konačno ove hvaljene proizvode. Ako bi ipak morala izdvojiti samo jedan favorit iz ovog seta koji je apsolutno vrijedan pozornosti, odlučila bi se za Precisely, My Brow olovku za obrve. Rekla sam vam već, mane joj nisam pronašla! 😉 Jeste li vi isprobali ove Benefit proizvode? Kako i s kojim proizvodima popunjavate obrve? Pišite mi u komentarima! 😊

*PR proizvod ustupljen na recenziju od strane Notina. Neovisno o tome, sva navedena mišljenja su moji iskreni dojmovi!

With love, Ana ♡

Objavi komentar

Shine Of Beauty