Empties #21

13. lis 2021.



Kako nas sunčani dani napuštaju, puno više vremena provodimo u kući i kod mene se nekako češće javlja potreba za ozbiljnom čistkom svega. 😂 Zato vam danas predstavljam još jednu turu potrošenih proizvoda s kojima se pozdravljam. Ako vas zanimaju moji finalni dojmovi, nastavite čitati! 😉



Nivea Creme Soft gel za tuširanje s bademovim uljem ugodno me oduševio! Toliko lijepo miriše, nježan je prema koži, lako se pjeni i dobro ispire. Moram priznati da sam ga jako brzo potrošila. Dodajem ga na moju imaginarnu listu proizvoda koje želim ponovno uzeti. 😄

Dove gel za tuširanje s ružinim uljem mi se s druge strane nije nimalo svidio. Dobili smo ovu bočicu na poklon i u nedostatku gela za tuširanje, posegnula sam za njom. Tekstura proizvoda je stvarno odlična, tipično za Dove, ali ovaj miris me baš gušio! Obično mi miris ruže u proizvodima ne stvara problem, ali ovaj je jednostavno bio previše intenzivan i previše old-lady-like, ako me razumijete. 😒

Rexona Summer Moves dezodorans bio je dio limitirane ljetne kolekcije. Kao i svi Rexona dezići koje sam dosad koristila, nije me nimalo razočarao. Odlično drži neugodne mirise pod kontrolom i s njim nema mokrih flekica na odjeći. Nešto je intenzivnijeg, ali ugodnog, voćno-tropskog mirisa, koji mi se jako svidio. 


La Roche-Posay Serozinc sprej imam još od proljeća, a uzela sam ga ponajviše zbog maskni na čeljusti. Špricala sam ga i na lice na problematičnim područjima, a najviše na samu masku prije izlaska van. Bio mi je jako dobar, posebice dok sam radila u restoranu pod maskom. Čini mi se da zapravo radi razliku i sviđa mi se što ne zateže i ne isušuje kožu. Mislim da ću definitivno kupiti novo pakiranje. 👌

Cien Aquarich Daily Mild Face Wash koristim skoro godinu dana i samo iznova kupujem. Vidjela sam da se pojavilo neko novo pakiranje ove umivalice i toplo se nadam da nisu mijenjali formulu. Ovo je jedan od najboljih, klasičnih, nježnih gelova za umivanje koji rade posao bez isušivanja kože i sve to za smiješnu cijenu! Koristim ga i ujutro, ali i navečer kao dio DC metode. Ostavljam vam ovdje i link recenzije.

Kalodont Microgranule Cool Mint pasta za zube je vrlo brzo postala moja omiljena. Otkrili su mi je moji članovi obitelji i od tad isključivo samo nju uzimam. Odlično očisti zube i ostavlja svjež zadah! Ako niste još probali, toplo preporučujem. 

Ziaja Ceramides Lipid Concentrate je također jedno novo otkriće za mene. Riječ je o laganoj, gelastoj kremi za ruke koja lijepo njeguje kožu, a ne ostavlja masni trag. Jako puno sam je koristila u prethodnom razdoblju, a zanima me kako će se još pokazati na hladnoći. Ima vrlo blag, ali ugodan miris i dolazi u poprilično velikoj tubici. Kupujem ponovno, definitivno!


Aveo odstranjivač laka je već postao stari favorit. Kupujem ove odstranjivače godinama, a plava verzija je jednako dobra kao i prethodne koje su povukli. Nadam se da ovaj barem neće povući. 🤞

Pričala sam već o Caudalie Vinosource S.O.S. Intense Moisturizing Cream i koliko je volim. Mislim da su ovu staru formulu povukli i izbacili novu istoimenu liniju proizvoda. Možda nekada isprobam i tu novu verziju, ali nisam sretna kada dobre proizvode nepotrebno mijenjaju. 

Dear Klairs Freshly Juiced Vitamin E masku imam nekih godinu i pol. Baš je jako isplativa jer zbog specifične želatinaste teksture, vrlo malo je potrebno za jedno nanošenje. Najčešće sam je koristila u večernjoj rutini, u kombinaciji s TO Niacinamid + Zinc serumom ili samostalno ljeti. Odličan proizvod, zaista. Voljela bi ju na proljeće ponovno kupiti!

Pepco Soy Wax mirisnu svijeću dobila sam za Uskrs i od tada nikako da je potrošim. Ovo je toliko predivna svijeća! Divno miriše na kokos, svježinu i toplinu, ali ne preslatko kao što je obično slučaj. Ako je pronađete negdje, obavezno pomirišite! Meni je soba mirisala od nje i kada nije bila upaljena. Dođe s drvenim poklopcem, kojega sam sada prenamijenila kao podmetač za čaše, a prekrasnu staklenu posudu planiram koristiti kao vazu. 😄


Bobbi Brown Soothing Cleansing Oil i dalje mi nije bio ništa specijalno. Pisala sam u ovom postu detaljnije. Ne vrijedi svoje cijene. Dobro skida i šminku i SPF, ali zna peckati za oči, što mene baš smeta. 

Eveline Argan Elixir 8u1 ulje za kožicu oko noktiju mi je bilo super, ali se pokvarilo prije nego sam ga stigla potrošiti. Zimi sam ga više koristila, a ljetos zaboravila na njega. Pomaže zaista sa suhom kožom i zanokticama. Voljela bi ga ponovno kupiti.

Avon True Nourishing Lip Oil u nijansi Blossom sam uspjela slistiti gotovo do posljednje kapi, ali mi se zato nijansa Shimmering Petal razdvojila i promijenila miris. Teška srca ju bacam, jer ova ulja obožavam. Kupovala sam ih i sebi više puta, ali i za poklon drugima. Odlično i dugotrajno hidratiziraju usne, daju im sjaj, a mogu se koristiti i samostalno kao dio njege ili kao dekorativna kozmetika uz kombinaciju s recimo olovkom za usne. Apsolutno podcijenjeni Avon proizvodi!


Kat Von D Everlasting Liquid Lipstick u nijansi Mother imam jako, jako dugo. Koristila sam ga povremeno i bio mi je okej. Za razliku od većine drugih mat tekućih ruževa, nije mi u tolikoj mjeri zatezao usne i bio je ugodan za nošenje, međutim zbog toga nije bio jednako dugotrajan. Nisam ga uspjela potrošiti do kraja, ali rok mu je odavno prošao, a i sam brend je doživio kompletnu promjenu, uključujući i vlasnika i naziv, tako da nema smisla da ga čuvam.

Trend It Up Catch The Light eyeliner u prekrasnoj zagasito zelenoj nijansi, prepun sitnih zelenih šljokica sa fantastično tankim aplikatorom trošila sam maksimalno. Nažalost, bio je dio neke LE kolekcije, tako da više nije dostupan. Jako sam ga voljela i zbog nijanse i zbog mogućnosti lakog i preciznog nanošenja. Nije bio vodootporan niti naročito dugotrajan, ali sam ga vrlo često koristila sve dok se u konačnici nije osušio. 

Revolution Pro Supreme eyeliner u bijeloj boji me nije naročito oduševio. Imao je vrlo tekuću formulu poput korektora za papir, a kada bi se osušio, znao je pucati. Osušio se brže od Trend It Up eyelinera, iako ga nisam ni upola toliko koristila. Uzela sam ga za neke kreativne i precizne lookove, tu i tamo sam ga koristila, ali ne bi ga ponovno kupila.


Essence Metal Shock kremasto sjenilo u nijansi 01 solar explosion je bilo san snova! Jedna od najbržih i najljepših zlatnih nijansi sjenila koje sam koristila. Samo blago utapkam na kapak, a ono predivno sjajucka, ne uvlači se u pregib kapka i traje cijeli dan. Sjećam se da sam ga kupila na sniženju kada je izlazio iz asortimana. Potrošila sam ga do zadnje kapi, sve dok mi se aplikator nije raspao i ostao unutar bočice. 😂

Anastasia Beverly Hills Clear Brow Gel dobio je već svoju recenziju na blogu. Ovo putno pakiranje mi je trajalo iznenađujuće dugo. Planiram ga definitivno ponovno kupiti. Ima odličan mali, precizni, klasični aplikator s kojim u roku par sekundi počešljam obrve. Istina je da ih ozbiljno zabetonira, ali meni nije neugodan tijekom dana. Drži dlačice na mjestu bez šale, cijeli dan. Apsolutno zaslužuje kultni status! 👏

Trend It Up Highlightening Eyeshadow imam otkako se ovaj brend pojavio kod nas na tržištu! 😂 Iznenađujuće je da se još uvijek nije osušio! Koristila sam ga kao kremasti highlighter na licu i bio mi je zaista predivan. Nisam u posljednje vrijeme uopće posezala za njim, iako sam prethodno napravila ozbiljno udubljenje u teglici. Imam osjećaj kao da je počeo mijenjati teksturu, a rok mu je također odavno prošao, tako da se pozdravljam s njim. 


Carmex Vanilla balzam za usne trošim po ne znam ni ja koji put. Kod nas ga još nisam vidjela u trgovinama, tako da ga redovito ugrabim u bosanskoj CM drogeriji. Klasično dobra formula mog omiljenog balzama. Ništa ga još nije nadmašilo! 

Ljetos sam dobila i La Piel Kiss Me balzam za usne s kokosom. Nekad bi pomislila da je okej, ali sam ga toliko puta nanovo morala mazati na usne, da sam ga rekordnom brzinom potrošila. Mislim da su mogli bolji posao odraditi. Ne bi ga preporučila!

O Essence Lip Care Booster maslacu za usne sam također pisala recenziju. Meni se baš svidio i potrošila sam ga do zadnje kapi. Odlično njeguje usne, ugodan je, fino miriše i nemam potrebu mazati tonu proizvoda da odradi posao. 

Ren Overnight Glow Dark Spot noćna krema je tester pakiranje koje je došlo uz neki časopis. Kremica je sasvim solidna, ugodna, lijepo njeguje i hidratizira kožu. Koristila sam je kad bi se sjetila, tu i tamo, pa ne mogu baš potvrditi da sam vidjela neku veliku promjenu u teksturi i izgledu moje kože. 


CV Vitamin C enzimski piling za lice u ovoj mini vrećici mi je baš otkriće! Ostavlja divan osjećaj na koži nakon korištenja. Pisala sam detaljnije dojmove o njemu na Facebook stranici. Nisam sigurna imaju li veće pakiranje od ovih vrećica, iako bi i njih kupila za povremeno korištenje. Još uvijek koristim kemijske pilinge, tako da nemam potrebu i za ovim, ali bi ga mogla uvesti za ljetne periode.


Baby Fit vlažne maramice su mi super. Otkrila sam ih u Boso trgovinama i super su za te neke sitne stvari, samo za prebrisati ili skinuti swatcheve. Nisu premokre, ali ni presuhe. Uglavnom, obave posao.


Violeta 99% Water vlažne maramice su malo bogatije natopljene od prethodno spomenutih, ako me sjećanje dobro služi. Solidno su obavile posao, također. 


Ako ste došli do kraja ovih mojih silnih brbljanja, hvala vam! 😄 Emptiesi su najvjerodostojniji način recenziranja i zato ih još uvijek vjerno prakticiram. Jeste li vi koristili neki od spomenutih proizvoda? Pišite mi u komentarima! 😉


With love, Ana ♡

2 komentara

  1. Super post! Cien umivalicu kupujem prvom prilikom, stvarno znaju imati iznenađujuće dobre proizvode :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daa, totalno random otkriće! Nije mi jasno zašto su uopće išli mijenjat formulu, iskreno. :(

      Izbriši

Shine Of Beauty