Golden Rose HD tekući puder

22. lis 2021.


Dok pokušavam sumirati ovu godinu, shvaćam koliko sam proizvoda za lice i pudera isprobala i zavoljela. Nekako me to trenutno privlači. Golden Rose HD tekući puder koristim već gotovo 5 mjeseci, i mislim da je krajnje vrijeme da mu posvetim recenziju! 😂 Kada sam u Offertissimi prvi put ugledala njihov stalak, posegnula sam za testerima upravo ovog pudera. Mnogi su ga hvalili tijekom godina, meni se finiš pudera svidio, pa sam odlučila i sama ga isprobati. U nastavku donosim svoje dojmove! 😉



Naime, HD tekući puder dolazi u crnom plastičnom pakiranju s rose gold detaljima, jednako kao i kartonska kutijica u koju je smješten. Za razliku od mnogih tekućih pudera, ova bočica je izrađena od znatno tvrđe plastike. Iskreno, nemam pojma kako ću izvući sav ostatak pudera iz nje, jer sam sada pri kraju ove bočice. Proizveden je u Turskoj, dolazi u standardnih 30 ml, a preporučuje se korištenje unutar 18 mjeseci od otvaranja. Cijena u Offertissimi mu iznosi 48 kuna, dok je na Golden Rose web shopu 49,99 kuna. 

Međutim, u Offertissimi je vrlo mali spektar nijansi dostupan, dok na webu imate 16 nijansi. Upravo zbog malog izbora, ja sam na kraju uzela nijansu 105 cool sand, koja mi se jedina tonom u trgovini svidjela, iako mi je najbolje odgovarala jedino tijekom ljeta. 😅 Nijansa definitivno ima tog rozog tona u sebi, iako nije jako izražen, u usporedbi s mojim ostalim obično toplijim nijansama pudera. Na fotkama ispod se trenutno može uočiti da mi ova nijansa nije najbolji fit, ali uzmite u obzir da sam već sada znatno svjetlija i da mi je koža na vratu gotovo uvijek svijetla. 😄


Puder obećava srednju pokrivnu moć, bluranje kože, hidratantnost i lakoću na koži. Sadrži SPF 15 i dermatološki je testiran. Složila bi se da pruža srednju pokrivnu moć. Neke flekice i jače prištiće definitivno neće dobro prekriti, pa često to moram dodatno odraditi korektorom. Ostavlja jedan jako lijep satenski finiš, nit se sjajite previše, niti je koža matirana, nego baš onako lijepo i zdravo izgleda. Na koži zaista je lagan, pogotovo u usporedbi s nekim drugim puderima koje imam.

Nanosim ga sa spužvicom i lijepo surađuje s njom. Uglavnom ga uvijek nanosim samo u jednom sloju, jer obično ne možete s njim nadograditi prekrivanje s više slojeva. Hoće se dosta preslikati tijekom dana, tako da mi nije najdraža opcija za dane kada znam da ću dugo nositi masku. Problem koji imam s njim jest dugotrajnost. Nekako mi se već nakon 4-5 sati na koži počne raspadati, uvlačiti u linije, pogotovo ako se mrštim, i jako se prosijam na cijeloj T-zoni. Pri tome napominjem da većinom uvijek ispod njega nosim i bazu za matiranje. 


Rado sam ga koristila tijekom ljeta i obično bi ga setirala s puderom u prahu i popravljala tijekom dana, kako bi dulje trajao. Međutim, sada kada je malo hladnije i moja koža počinje reagirati na grijanje i suh zrak, primijetila sam da nakon što prođe tih nekih 4-5 sati, na dijelovima gdje se raspada i uvlači, kao na primjer između obrva, uhvati se nekako čudno za suhe dijelove, koje inače ni ne znam da imam. Onako, izgleda baš cakey, što bi se reklo. 

Pokušam taj dio tapkanjem popraviti, ali jedino uspijem višak pudera maknuti. Izbliza se to baš može primijetiti, dok s neke veće udaljenosti nije vidljivo. Ne znam kako bi ga više opisala, ali definitivno nisam oduševljena njime u posljednje vrijeme. S obzirom na to da mi se sviđa finiš koji ostavlja, najčešće ga miješam s nekim drugim puderima, koji su mi dugotrajniji. Na taj način izvučem nekako najbolje od njega. 

Lijeva slika - bez pudera, desna - s jednim slojem pudera

Kada sve zbrojim i oduzmem, drago mi je da sam ovu recenziju odložila do sada. Isprva mi se zaista svidio ovaj puder, uzimajući u obzir drogerijski rang. Međutim, sada više nisam tako sigurna. Potrošit ću ga sigurno, ali mislim da ga neću ponovno kupovati. Otkrila sam slične opcije podloga koje mi se bolje ponašaju na koži. Jeste li vi isprobali ovaj puder? Koji su vaši dojmovi? Pišite mi u komentarima! 😊

With love, Ana ♡

2 komentara

  1. Baš šteta :/ ovako na prvu na koži djeluje stvarno lijepo i prirodno

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, zaista je lijep na koži. Da traje bolje, bio bi mi među najdražim proizvodima. :)

      Izbriši

Shine Of Beauty