Essence Dancing Green paleta sjenila

21. stu 2021.


Ove godine sam posebno zapela u zelenoj fazi i iz nekog me razloga privlače sve nijanse zelene boje. 😄 Vidjela sam da mnogi pričaju o novim malim Essence paletama sjenila, pa sam tako otkrila i Dancing Green paletu. Imena i nijanse su zaista rasturili, i moram priznati da mi sve palete djeluju kao odlično promišljene. Ako vas zanima kako se meni pokazala ova divna zelena kombinacija, nastavite čitati! 😊



Kao što sam već rekla, u ponudi je trenutno dostupno 6 različitih paletica od 6 sjenila. Cijena ovih paleta u Mülleru iznosi 28,90 kn. Za dlaku sam kupila paletu koja nije imala zaštitnu plastiku preko sjenila, pa pripazite na to kada kupujete. Drago mi je da su počeli stavljati zaštitu na svoje proizvode, jer masa ljudi voli trpati prste upravo u njihove proizvode, usprkos testerima, kojih gotovo uvijek ima. 

Dancing Green paleta sadrži 4,5 grama, dolazi u čvrstoj plastičnoj ambalaži, koja prilikom zatvaranja klikne. Unutar palete se nalazi i jedno sasvim pristojno ogledalce. Kompaktna je, mala i praktična za put. Formula sjenila je veganska, a rok trajnosti 2 godine, iako se praškasti proizvodi obično mogu i nešto duže koristiti, jer se teže i kvare. Proizvedena je u Kini i nema nikakav poseban miris. 


Ova paleta sadrži 3 mat i 3 sjajne nijanse. Sve su jako dobro pigmentirane, odlično se kupe na kistiće i potrebno je zaista malo proizvoda. Mislim da je omjer, kao i izbor nijansi i tonova, stvarno odličan. Nijanse sjajnog finiša su na dodir mekše nego mat nijanse. Sjenila imaju i imena, pa tako redom imamo:

  • YOU CAN DANCE - bjeličasta nijansa za setiranje kapka, sadrži vrlo sitno mljevene šljokice, koje doduše na koži nisu baš vidljive
  • FEEL THE BEAT - vrlo topla, svjetlo zelena sjajna nijansa s masom sitnih zlatnih šljokica
  • ROCK MUSIC - jedna prava tamna, smaragdno zelena sjajna nijansa, također ima vrlo sitne i jedva primjetne zlatne i srebrne šljokice u sebi
  • WATCH THAT SCENE - mat maslinasto zelena nijansa, koja u suštini dosta naginje spektru smeđih nijansi, pogotovo ako se nanese u većim količinama
  • NIGHT IS YOUNG - mat smaragdno zelena nijansa, jako bogata i jaka, zna biti problematična za blendanje
  • ONLY SEVENTEEN - bjeličasto zelena sjajna nijansa, s hrpom zlatnih sitnih šljokica, predivnog odsjaja


U svakodnevnim prilikama, paletica mi se zaista svidjela. Uglavnom bi koristila svjetlije nijanse, sjajne nanosila prstima i dobila bi odličan efekt. Sjenila se znaju trusiti prilikom korištenja, što meni ne smeta. S bazom za sjenila traju cijeli dan bez problema. Za takve prilike i prosječnog korisnika, smatram da se zaista isplati, pogotovo ako želite isprobati neke određene tonove i nijanse.

Na toploj, izravnoj sunčevoj svjetlosti

U hladu

Međutim, uzmite u obzir da ovo nije paleta za neke kvalitetne, precizne, detaljne radove ili profesionalne šminkere. Zašto to smatram? Kada sam kreirala look za Instagram s ovom paletom (koji vidite ispod), pomučila sam se s blendanjem. Imala sam osjećaj da ništa ne postižem dodavanjem i nadograđivanjem mat nijansi, koje znaju biti nezgodne za neke kompleksnije lookove. Za svakodnevne prilike svakako ne bi ni koristili tu količinu sjenila, pa samim time ne možete ni vidjeti nedostatke u blendanju.

Pokušala sam nadograđivati i sjajne nijanse, pa sam i tu uspjela pretjerati, jer su se počele uvlačiti u linije na kapku. Dakle, ključ s ovom paletom je koristiti je u umjerenim količinama! 😂 Naravno, valja uzeti u obzir i formulaciju sjenila odnosno ovih nijansi koje i jesu zahtjevne za izradu. Pa kada tome dodate i cijenu palete, onda se nema baš smisla niti buniti, jer Essence ipak nije brend namijenjen profesionalnom šminkanju nego običnom korisniku i početnicima u šminkanju. 😊

Kako se vama sviđa ovaj makeup look?

Kada sve zbrojim, drago mi je da sam kupila ovu paletu, jer su nijanse stvarno prekrasne i znam da ću ih i dalje koristiti. Smatram da je Essence posljednjih godina podigao kvalitetu svojih sjenila i sviđa mi se ponuda koju trenutno imaju. Preporučujem li ovu paletu? Apsolutno! Samo budite svjesni što od nje možete dobiti i da je ona odličan izbor, ali u drogerijskom rangu sjenila. 😊 Jeste vidjeli ili isprobali koju od ovih novih paletica? Pišite mi u komentarima! 

With love, Ana ♡

Objavi komentar

Shine Of Beauty