Makeup trikovi - part 3

14. stu 2021.


Ne mogu vjerovati da sam prethodni post ovoga tipa napisala prije 3 godine! Moj stil, navike i preferencije šminkanja redovito se mijenjaju i variraju. Volim isprobavati nove stvari i negdje usput dobijem neku ideju kako se poboljšati, uštedjeti vrijeme ili si olakšati rutinu. Ako vas zanima koje to trikove u šminkanju svakodnevno koristim, onda svakako nastavite čitati! 😉

Prva stvar o kojoj povremeno čak i čujem online, i u koju sam se i sama uvjerila jest tzv. sendvič metoda prekrivanja. Zvuči kao cakey šminka, ali vjerujte mi, nije! 😄 Ne prakticiram je često, već više u nekim posebnim prilikama, kada imam neku nesreću na licu, koju puder teško skriva. Sastoji se od toga da nakon pripreme kože, nanošenja baze za šminku i jednog sloja fiksatora, koji će osigurati što dulju trajnost svega, posegnem za metodom spot concealinga

Dakle, uzmem korektivni puder (poput Dermacola) ili korektor visoke prekrivne moći, preciznim kistićem nanesem na prištić, ostavim 20-ak sekundi i onda lagano izblendam. Nakon toga, pomoću malog, raspršenog kista, nanesem jedan tanki sloj transparentnog pudera preko mjesta odnosno prištića kojega sam netom prekrila. Tek nakon što sve to sredim, nanosim tekući puder u jednom sloju i ne diram više prekriveni prištić, koji će ostati netaknut, jer je prethodno već setiran. Kada cijelu podlogu kremastih proizvoda nanesem i setiram praškastim puderom, zaključam sve još jednim slojem fiksatora. Po finalnom završetku cijelog makeupa posljednji 3. put setiram lice i moja šminka je spremna za sve uvjete! 😂

Čini se kao puno posla, ali osobno mi tih par koraka ne predstavlja problem kada znam da ću se puno fotkati ili plesati cijelu noć. Meni osobno, ovaj trik zaista napravi vidljivu razliku! 😊




Međutim, čak i kada nismo fizički aktivni, prirodno je tijekom dana, da nam negdje izađe sebum odnosno da se koža zasjaji ili zamasti. Nerijetko se stoga dogodi da se primjerice tekući puder krene razdvajati, uvlačiti u nekakve linije ili jednostavno pomjerati s kože.

Trik koji ja već godinama koristim, otkako šminku nanosim spužvicama, jest popravljati ta kritična područja spužvicom za nanošenje šminke koju sam taj dan ili jutro koristila. Na taj način, najbolje ću ukloniti višak s lica, utapkati nanovo puder na kožu, neću ga skinuti s kože niti umanjiti prekrivnu moć, a s druge strane neću ništa ni dodati na kožu. Samo ću iskoristiti ono što je na spužvici već bilo od prvotnog nanošenja pudera. 

Pri tome moram napomenuti da je iznimno bitno paziti na higijenu, što znači da spužvicu koristim samo ja, da je nakon svakog korištenja perem i da je čuvam u silikonskoj kutiji s rupicama, tako da do nje uvijek dopire zrak. Praktično je ponijeti ju sa sobom, jer stane u većinu torbica, ne isprlja mi ništa, a na dohvat je ruke, kada trebam osvježiti šminku.

Posljednji trik koji sam nedavno i sama otkrila je uklanjanje glittera odnosno šljokica selotejpom. Pretpostavljam da niste znali, ali ako vam velike čestice šljokica upadnu u oko, posebno ako nisu namijenjene okoloočnom području, mogu ga ozbiljno oštetiti. Na društvenim mrežama sve to izgleda vrlo lijepo i zabavno, ali valja uvijek biti oprezan. 

Način na koji uvjerljivo najlakše možete skinuti glitter jest, odlijepiti ga selotejpom! Umjesto da ga trljate s lica ili očiju, uzmite komadić selotejpa, i precizno zalijepite preko šljokica, brzo povucite i da, držite oči zatvorenima, u slučaju da se počne rasipati okolo. Trebat će vam malo više pokušaja, ali što više skinete selotejpom, to ćete lakše i bezbrižnije skinuti i ostatak šminke. 😉

Nadam se da sam vam uspjela vjerno prikazati metode kojima se koristim. Zanima me, jeste li već čuli za njih i prakticirate li ih i vi? 😊

With love, Ana ♡

2 komentara

  1. Isprobat cu sendvič metodu,obavezno!! To mi ponekad treba!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svima nam ponekad zatreba, a meni se pokazala kao najefektivnija metoda! :)

      Izbriši

Shine Of Beauty