Poklon setovi i Black Friday - što se isplati kupovati?

26. stu 2021.



Mislim da niti jedno razdoblje u godini kao predblagdansko razdoblje Adventa, nije tako ludo, šareno i komercijalno ispraćeno! Osobno redovito pratim novitete, neke proizvode koje želim ili planiram kupiti, pa mogu lakše procijeniti što mi se, gdje i kada isplati kupovati. Zato uvijek i s kupovinom poklona počnem ranije! 😉 Notino redovito pratim, pa vam danas predstavljam koji se meni zanimljivi pokloni za Božić mogu pronaći kod njih, kao i aktualne Black Friday ponude. Ako vas zanimaju moji dojmovi o ekipi s fotke, nastavite čitati! 😉


Započet ću prvo sa setovima koji su mi privukli pozornost. Naime, nisam nikada koristila La Roche-Posay Effaclar liniju koja je namijenjena problematičnoj, masnoj koži lica s aknama. Uočila sam ovaj set i iznenadila se cijenom od 121,90 kn. Nažalost, vidim da je trenutno rasprodan, što me ne čudi, jer puno ljudi voli ovu njihovu liniju. Nadam se da će biti i dalje dostupan, jer se itekako isplati! 👏 U setu se nalazi Effaclar gel za umivanje od 50 ml, Effaclar DUO (+) krema od 40 ml (full-size) te mini Effaclar koncentrirani serum od 3 ml. Uz proizvode dobijete i praktičnu platnenu kozmetičku torbicu te karticu s opisom svakog proizvoda i njihovom namjenom. 


Koristim ovaj set tek nekih 3 tjedna, što je za neke konkretne rezultate s ovakvim proizvodima, ipak prekratko. Međutim, prenijet ću vam neka moja trenutna zapažanja i prve dojmove. 

Effaclar gel za umivanje blagog je, jedva primjetnog mirisa, poprilično se zapjeni u dodiru s vodom i lako ispire. Nije me peckao za oči, niti bi mi automatski zategnuo kožu nakon ispiranja, što je za proizvod ove namjene, zaista odlično! Koristila sam ga samostalno najčešće u večernjoj rutini, ali i kao drugi korak u dvostrukom čišćenju lica i nije mi niti jednom stvarao probleme. 

Effaclar DUO (+) krema je lagana gel krema koja pomaže u borbi protiv postojećih i sprječavanju nastanka novih akni. Iznenadila me kao i gel, svojom ugodnom, ali hidratantnom formulom, koja uz to pomaže i u smanjenju sebuma. Ostavlja kožu baš ugodno mekom i podatnom. Nema nikakvog mirisa, a funkcionira odlično ispod SPF kreme, kao i ispod šminke. Jedino što sam primijetila jest da se ispod SPF-a, ako je nanesem previše, zna lagano mrviti s kože. Nanosim je svako jutro nakon umivanja i imam osjećaj da zaista pomaže u borbi protiv flekica i pigmentacije od prištića, što pripisujem niacinamidu visoko u sastavu. Sviđa mi se što uz njega sadrži salicilnu i lipohidroksilnu kiselinu (LHA) te njihovu termalnu vodu, a uz sve to ipak ne isušuje dodatno kožu. Mislim da bi se ova krema i moja koža mogle družiti na duže staze! 😊

Effaclar koncentrirani serum tekuće je teksture i najintenzivnijeg mirisa u cijelom setu. Nije ništa strašno, ali je osjetno. Sadrži također salicilnu kiselinu, LHA, glikolnu kiselinu i niacinamid. Koristila sam ga uglavnom lokalno na akne ili na problematičnim područjima. Dok se suši na koži, poprilično je ljepljiv. S obzirom na kiseline iz sastava, zna poprilično peckati ako se stavi na otvoreni prištić. Pomaže u zacjeljivanju, ali neće učiniti čudo preko noći. Ako ste već naviknuli na kemijske pilinge i koristite ih redovito kao i ja, neće vas oboriti s nogu, ali ako niste još upoznati s njima, ovo je dobar način za prvo testiranje! 


Clinique Beauty Bauble set mi je bio presladak, da bi mu odoljela! 😍 Sadrži dva mini proizvoda - njihovu High Impact maskaru i Take The Day Off dvofazni odstranjivač šminke. Oba proizvoda unutar kutijice bila su omotana i finim papirom. Baš jedno fino luksuzno iskustvo po cijeni od svega 75 kuna! Nažalost, sada vidim da je i ovaj set trenutno rasprodan na Notinu. Čini se da sam baš pogodila prave setove ovaj put! 😄

Take The Day Off odstranjivač je dvofazno sredstvo za skidanje šminke. Dolazi u plastičnoj bočici od 50 ml sa sigurnosnim čepom, kojega morate pritisnuti kako bi ga odvrnuli. Odlična stvar za putovanja, jer možete biti sigurni da se neće razliti po torbici. Na pakiranju navode da je namijenjen skidanju šminke s očiju i usana, međutim ja sam ga koristila na cijelom licu. Bočicu je potrebno protresti prije korištenja, kako bi se faze pomiješale. Odlično skida sve s lica, šminku, SPF, sve u jednom potezu blazinice! Ne zamuti mi vid, nije težak i ne ostavlja jaki masni trag, već onaj skliski osjećaj na koži. S gelom za umivanjem uvijek skinem ostatak svega s kože i znam da sam mirna. Što se mene tiče, ovo je odličan i praktičan proizvod!


High Impact maskara dolazi u malom pakiranju od 3.5 ml sa sintetičkim klasičnim aplikatorom. Formula joj nije niti suha, ali niti suviše mokra. Aplikator ne kupi puno proizvoda. Lijepo se nanosi, iako se svaki put uspijem zamrljati s njom. Ova maskara je jedna vrlo lagana, prirodna maskara. Ne daje neki volumen, ali može divno izvući trepavice, odnosno produžiti ih. Mnogi navode da je vrlo pogodna osjetljivim očima. Osobno nemam problema s tim, pa ne mogu potvrditi. 

Lijevo - bez maskare, desno - s dva sloja maskare

Ono što vam mogu reći jest da mojim spuštenim trepavicama ne radi apsolutno ništa u jednom sloju. Vrlo malo proizvoda nanosi, pa redovito moram nanijeti jedan dodatni sloj, nakon što se prvi malo posuši. S dva sloja ove maskare dobijem baš lijep izgled. Vrlo je lagana na trepavicama i lako se i brzo skida, također. Meni se uopće nije razmazivala niti preslikavala. Samo u jednom slučaju, kada sam šminku nosila preko 10 sati sam zamijetila blage tragove ispod obrva. S obzirom na to da imam ultra masne kapke, za mene je to i više nego prihvatljivo. Iz tog joj razloga ni ne zamjeram što ostavlja prirodan efekt. 😊 


Korika SciBeauty Stress-shield masku za lice u maramici pronašla sam među mnoštvom Black Friday sniženja. Naime, isprobala sam prethodno njihovu masku s fermentiranim vinom i svidjela mi se, pa sam odlučila i ovoj dati šansu. Trenutna cijena joj je 35,20 kn, a s aktualnim kodom ju možete ugrabiti za 28 kuna. 

Prvo što sam osjetila s otvaranjem vrećice je bio vrlo intenzivan miris, koji me podsjetio na neki parfem koji sam imala. Srećom, na licu nije ni upola toliko intenzivan. Maska sadrži glicerin, sol hijaluronske kiseline i pojedine biljne ekstrakte.

Apliciranje maske je bilo poprilično nezahvalno iskustvo. Sama maramica je jako tanka i gelaste teksture, a smještena je na dvije mrežice. Problem je što ju jedva primijetite golim okom, a mrežice je baš teško odvojiti od maske. Nisam je uspjela dobro staviti, a pri tome mi je serum ušao u usta i oči, ali srećom nije mi izazvao nikakve negativne reakcije. Maska je vrlo ugodna, lagano hladi i opušta kožu. Ostavlja je mekom i hidratantnom, što ujedno i ispunjava moja očekivanja. 


Notino Spa kozmetička traka dugo je vremena bila na mojoj listi želja. Dobila sam za jedan Božić sličnu masku za kosu, ali se navlači preko glave, što znači da ju uvijek moram prije šminkanja staviti. Koristim ju jako često pri šminkanju, pa mi se ova Notino verzija jako svidjela, jer imam čičak kojega možete uvijek zalijepiti ili skinuti, bez navlačenja.


Ova traka dostupna je u tri različite boje, a ja sam se odlučila za ružičastu. Cijena joj je 46 kuna, a smještena je u kartonskoj kutijici. Navode kako se može prati u perilici na 40 stupnjeva, ali ja je još nisam u njoj prala, pa ne mogu potvrditi. 


Traka je izrađena od jako mekanog materijala i može se čvrsto zalijepiti. Moja kosa je svilena, pa mi zna tijekom šminkanja lagano kliziti unazad, ali ne zamjeram joj, jer je jednostavna za korištenje i uvijek očuva kosu od viška pudera, koji nerijetko završi u njoj tijekom blendanja, posebice na čelu. Koristim je nekada i prilikom umivanja ili skidanja šminke, kako ne bi dodatno mastila kosu s kozmetikom. Zaista je odličan dodatak i vrlo dobra ideja za poklon! 😊


Valja napomenuti kako ima i drugih setova koji su zaista isplativi, a među njima je i dosta kozmetike koju sam već isprobala. Pratite li vi sniženja i novitete? Što ste kupili ili planirate kupiti tijekom aktualnih sniženja? Pišite mi u komentarima! 😉


*PR proizvodi ustupljeni na recenziju od strane Notina. Neovisno o tome, sva navedena mišljenja su moji iskreni dojmovi!


With love, Ana ♡

Objavi komentar

Shine Of Beauty