Schaebens sheet maske

19. lip 2022.


Sheet maske ili maske u maramici kako ih mi prevodimo, uvijek vrlo rado isprobavam i volim otkrivati. Brend Schaebens nekako bi mi uvijek prošao izvan radara, pa sam odlučila to popraviti. Imaju zbilja širok asortiman raznih maski za lice, usne i okoloočno područje. Danas vam pišem svoje dojmove o njihove tri sheet maske - Hyaluron, Aloe Vera i Vitamin C maskama. U nastavku slijede moji dojmovi o svakoj zasebno! 😊


Ovaj njemački brend dostupan je na našem tržištu u Müller drogerijama, a svaka spomenuta maska može se pronaći po cijeni od 11,90 kn. Sve tri maske proizvedene su u Kini, te niti jedna ne sadrži mikroplastiku, PEG-ove, silikone, parafine, umjetna bojila, sastojke životinjskog podrijetla te alergene mirise.



Schaebens Hyaluron Hydro Booster maska sadrži alantoin, glicerin, hijaluronsku kiselinu i niacinamid, a namijenjena je svim tipovima kože. S ovom maskom obećavaju efekt povećanja vlažnosti kože i poboljšanja suhoće kože. Sama maramica ima dosta male otvore za usta i oči, ali ja sam ih uspjela dobro balansirati na licu. Maska je dobro natopljena vodenastim serumom, tanka je na licu i gotovo prozirna. Nema nikakvog posebnog mirisa i nije me peckala tijekom korištenja. Serum nije previše rijedak da kapa okolo prilikom stavljanja maske na lice. Nakon skidanja maramice s lica, serum se lijepo upio u kožu, te mi je uz ostatak večernje rutine, ova maska baš ugodno oživjela kožu i nahranila je!


Schaebens Aloe Vera Regeneration Booster maska namijenjena je svim tipovima kože, a sadrži alantoin, aloe veru, glicerin i niacinamid. Također obećava povećanje vlažnosti kože te njezinu regeneraciju. Sama maramica je dosta tanka, lijepo prianja na lice, dobro je natopljena vodenastim serumom, ali ima jednako male otvore za usta i oči. Ponavljam, meni to nije stvaralo neki neugodan problem, ali znam da ima ljudi kojima sigurno ne bi lijepo stajala na licu. Maska inače ne sadrži nikakav miris. Jedino sam s ovom maskom nekih prvih desetak sekundi od stavljanja osjetila lagano peckanje na pojedinim aknama. Nije bilo baš ugodno, ali mi nakon tog prvog doticaja nije stvarala nikakve dodatne probleme. Lijepo je osvježila kožu i dobro se uklopila s ostatkom moje skincare rutine.


Schaebens Vitamin C Energy Booster maska namijenjena je svim tipovima kože, a sadrži vitamin C i B3, glicerin, niacinamid, alantoin i hijaluronsku kiselinu. Ova maska također ne sadrži nikakav miris, ali prilikom stavljanja mi se činilo da serum ima blagi tint, što se na koži uopće nije primijetilo. Maramica je ista kao i kod prethodnih maski, dobro natopljena i meni je lijepo stajala na koži. Obećava povećanu vitalnost kože i smanjivanje suhoće. Osvježavajuća je i ugodna na koži. Nakon skidanja maske, prilikom upijanja seruma, ostavila je na dodir ljepljivi trag. Bila mi je baš dobra nadopuna svakodnevnoj rutini i ujutro sam imala osjećaj da mi je koža djelovala svježije! Pri tome, valja imati na umu da jedno korištenje maske ne može donijeti neke velike benefite vitamina C na koži. Međutim, mene se baš dojmila i ako moram izdvojiti jednu masku koju vrijedi isprobati od ove tri, bila bi to upravo Vitamin C maska! 🙌

Jeste li vi isprobali ovaj brend Schaebens? Koji proizvodi su vam se baš svidjeli? Pišite mi u komentarima! 😊

With love, Ana

Objavi komentar

Shine Of Beauty