The Inkey List SPF 30 Mineral Daily Sunscreen

10. lip 2022.


Pisala sam prije par tjedana kako sam uvijek u potrazi za dobrom mineralnom SPF kremom za lice. U toj potrazi, osim za dobrom formulom i performansama, uvijek tražim nešto što mi je lako dostupno, a što nije precijenjeno, jer ono što svakodnevno trošimo, brzo i potrošimo. Upravo zato sam konačno odlučila isprobati brend The Inkey List odnosno njihovu SPF 30 Mineral dnevnu kremu. Kako smo se snašli kroz posljednja dva mjeseca korištenja, možete saznati u nastavku! 😉



SPF 30 Mineral Daily Sunscreen krema dolazi u klasičnoj plastičnoj tubici od 50 ml. Proizvedena je u Ujedinjenom Kraljevstvu, a ja sam svoj primjerak kupila na Asosu po cijeni od 11 britanskih funti (oko 97 kuna). Kutija u kojoj krema dolazi prepuna je informacija, ne samo o proizvodu, nego i o mineralnim zaštitnim filterima. Krema je 100% mineralna, odnosno sadrži 22% cinkovog oksida. Ne sadrži parfeme niti je testirana na životinjama. Kutija, čep i tubica, sve je izrađeno od recikliranih materijala i jednako tako se mogu nanovo reciklirati. 


Tekstura kreme je srednje gusta, ali se se lijepo i lako razmazuje, kao i bilo koja obična dnevna krema. Blago je obojana, na mojoj svijetloj puti ne ostavlja bijele tragove i brzo se upije u kožu. Vidjela sam da su se neki tamnoputi ljudi žalili da im se ne stopi u potpunosti s kožom, što kod mene naravno nije slučaj, ali je korisna napomena ako planirate kupovinu.

Na mome licu uopće nije primjetna kada se upije. Nema nikakvog osjetnog sloja kreme na koži, nema sjajnog finiša, daleko je od masne kreme i ne osjetim da je uopće imam na licu. Odlična je za svakodnevne prilike, ali volim je još više jer se fantastično ponaša ispod šminke. Ne utječe mi na dugotrajnost šminke niti se brže od uobičajenog zasjajim na T-zoni s njom. Koliko SPF krema to uspijeva postići? Znamo svi, vrlo malen broj! 


S ovom kremom zaista nisam imala niti jedno loše iskustvo, nije bilo ni mrvljenja s kože u kombinaciji s redovnom rutinom, bilo preparativne, bilo dekorativne kozmetike. Zaboravila sam napomenuti i da se vrlo lako i jednostavno skida uljem odnosno dvostrukom metodom čišćenja lica koju svakodnevno prakticiram.


Dok gledam fotke ispod, dođe mi baš žao što nisam fotkala kako izgleda na koži kada se u potpunosti razmaže, jer je taj efekt zaista ono što me totalno kupilo u vezi ove kreme. Potrudila sam se zato da vam u kratkoj video recenziji na TikToku pokažem taj dio, pa vam ovdje ostavljam LINK, ako vas zanima! 😉



Voljela bi jedino da izbace i verziju s većom SPF zaštitom, onda bi zaista bez brige koristila ovu formulu tijekom cijele godine. Ovako ju ponajviše tijekom ljeta, treba obnavljati ili koristiti u kombinaciji s nekim drugim proizvodima. Ipak, jako sam zadovoljna ovom kremom i već planiram iduću kupovinu, jer ćemo se definitivno družiti na duže staze, pogotovo kada dođe jesen. Koristite li vi The Inkey List kozmetiku? Koja je vaša najdraža SPF krema za lice? Pišite mi u komentarima! 😊


With love, Ana

2 komentara

  1. Emina Klješćik7/02/2022

    Moja omiljena SPF krema za lice je Ducray Melascreen, ali volim isprobavati i nove! Ova o kojoj si pisala - zvuči super!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čula sam za tu kremicu, ali me nekako nije privukla na kupovinu...

      Izbriši

Shine Of Beauty