Empties #23

5. lip 2022.


Od svih prekrasnih sunčanih dana, ja sam odlučila ovaj post pripremati baš na onaj jedan kišni! 😂 Oprostit ćete mi ove loše fotke, jer je poanta Empties postova ipak u finalnim dojmovima. Što kupujem ponovno, što sam jedva potrošila, a što prosljeđujem dalje, možete saznati u nastavku! 😉



Balea Schönheitsgeheimnisse kremasti gel za tuširanje od nara imao je ugodan, nenapadan voćni miris. Klasična Balea kvaliteta, osim što ova linija ima nešto manja pakiranja od uobičajenog. Obavi sasvim solidan posao po toj cijeni.

Palmolive Summer Dreams gel za tuširanje sam poprilično brzo potrošila! Ima intenzivan cvjetni miris, meni osobno jako ugodan i definitivno ljetni. Nešto je rjeđe teksture, ali se divno pjeni i lako ispire. Njega planiram ponovno uzeti, čim ga pronađem na policama! 

Balea kremasti gel za tuširanje s cvijetom badema i magnolije u putnom pakiranju ima jako ugodan, slatkast miris. Podsjeća me mirisom na nešto što sam već prije koristila. Ovo malo pakiranje sam nosila na put i čini mi se da mi je poslužilo za otprilike 3-4 korištenja. 


Gliss Total Repair Express-Repair regenerator u spreju s hidroliziranim keratinom i cvjetnim nektarom koristim godinama. Nekada uleti neki novi proizvod, ali ovo je konstanta koju volim imati. Koristim ga za lakše raščešljavanje kose i stvarno mi je odličan suradnik, a ova bočica mi baš dugo potraje! 🙌

Nivea Black&White Inivisible Ultimate Impact dezodorans je jedna klasika kod mene, cijelu ovu liniju već godinama kupujem. Prirodnije verzije meni jednostavno ne funkcioniraju i zato se držim onoga što je najbrže odnosno najlakše za korištenje ujutro, ali da je isto tako efektno tijekom dana.

Neutrogena Hydro Boost gel za umivanje koristila sam prije i bio mi je sasvim solidan. Ne grize za oči, lijepo se pjeni i očisti, a lako ispire. Pumpica je super praktična za svakodnevno korištenje i može se zaključati, tako da ga bez problema vucam sa sobom. Novu bočicu sam već jučer kupila! 😊


Kérastase Fusio Scrub Energisant piling za vlasište koristila sam više od godinu dana i potrošila do zadnjega! Ovo mi je baš ugodno otkriće, iako ga nisam često koristila, nekih 3-4 puta mjesečno u prosjeku. Predobro očisti kosu i tjeme, što je mom masnom vlasištu baš prijalo, pogotovo kada bi imala veću količinu proizvoda u kosi, poput pjene i laka za kosu, ali i ricinusovog ulja. Cijena mu je paprena, ali mislim da se na ovu količinu i trajnost proizvoda zaista isplati. Pisala sam o njemu i recenziju, pa više detalja možete pročitati na linku.

Ebelin blazinice za odstranjivanje laka za nokte uzela sam u žurbi prije puta. Nisam očekivala da će biti nešto posebno, samo sam htjela nešto što će poslužiti svrsi. Ostala sam iznenađena koliko su dobro natopljene, iako su vrlo tanke i male, s jednom bi uspjela bez problema skinuti sav lak s jedne ruke! U jednom pakiranju dolazi 30 komada, što mi je potrajalo dobrih mjesec i pol. I da, kupila sam ih ponovno! 😊

Bilou Apricot Shake Repair Spray je proizvod za njegu kose njemačkog brenda Bilou. Kupila sam ovo pakiranje u Austriji, a nakon što sam ga isprobala, uzela sam još jedno pakiranje. Bio je snižen, pa nisam sigurna jesu li ga povukli iz prodaje. Prekrasno voćno miriše, a miris se zadržava u kosi! Prskam ga na dužinu mokre kose prije sušenja i češljanja. Ne mogu reći da radi neko čudo na kosi, jer nemam probleme s njom, ali meni se efekt koji ostavlja zaista sviđa. 


L'Occitane Amande Delicious Hands kremu za ruke sam pažljivo i štedljivo koristila. Ne bi rekla da je jedna od onih koje bi mogla popraviti stanje tijekom noći, ali meni se baš svidjela. Divnog je mirisa i lijepo se razmazuje. 

Sinsay Winter krema za ruke – Sweet Pie rijetke je vodenaste teksture. Nema veze s nazivom, jer miriše na mentol i eukaliptus. Dosta sam je brzo potrošila, ali koliko se sjećam nije mi bila ništa posebno. Okej je za svakodnevno korištenje, ali ima i boljih opcija.

Rituals The Ritual of Mehr loving body cream sam nemilosrdno trošila na cijelom tijelu, što se iz priloženog može i vidjeti. 😄 Divnog je mirisa, nije masna i brzo se upija u kožu. Po hidrataciji nije ništa posebno, pa sam s njom znala pomiješati par kapi Bio Oil ulja.


Balea gel za brijanje s aloe verom i uljem avokada koristila sam i prije, a i spominjala. Solidno dobar proizvod koji jednostavno radi posao! Nema mirisa niti iritira kožu. Ovo malo pakiranje sam dobila na poklon i dosta dugo mi je potrajalo.

Max Factor Lasting Performance sprej za setiranje šminke sam zaista dugo koristila. Ima solidan raspršivač i radi isto tako solidan posao. Lijepo sjedini proizvode na licu. Ne bi rekla da nužno produžuje trajnost šminke, ali za neke svakodnevne prilike je sasvim dobar izbor. 

Morphe Mini Continuous Setting Mist potrošila sam nedugo nakon što sam objavila recenziju o njemu. Divan raspršivač koji stvara najfiniju maglicu. Lijepo sjedini proizvode na licu, ali isto tako ne mislim da baš produžuje trajnosti šminke na licu. Za više detalja, ostavljam vam link.



Cacharel Yes I Am je jedan predivni parfem u kojem sam zaista dugo guštala. Podsjeća me na neke lijepe trenutke i sigurna sam da ću ga ponovno kupiti! Da je barem koji sat više trajniji, odnosno intenzivnije aure na meni, bio bi mi prvi izbor. I ne, to nije samo zbog bočice, iako budimo realni, prekrasno izgleda! 😄

The Ordinary Hyaluronic Acid 2% + B5 kupujem već godinama! To je serum kojega rado dodajem u kreme i uvijek koristim u kombinaciji s tonikom ili termalnom vodom. Divan mi je i ispod šminke u hladnim periodima kada mi je koža isušena. Kupujem ga ovisno o potrebama kože i svaki dosad sam potrošila do zadnje kapljice! 🙌

Avene Mineral Fluid SPF 50 koristila sam zaista dugo, ali u kombinaciji s BB kremom. Riječ je o vrlo rijetkoj mineralnoj kremi sa SPF zaštitom. Ja imam običnu verziju, koja nažalost ostavlja bijele tragove i onaj plavkasti film. Pronašla sam neke nove i bolje opcije, tako da ga ostavljam u prošlosti. 



Wet n Wild Photofocus Matte Face Primer imala sam nekih godinu dana i zaista jako često koristila na T-zoni. Pomaže u produljivanju trajnosti šminke i sebum mi s njim ne izbije tako brzo. Najviše ga koristim kao podlogu za mineralni puder. Kupila sam ga odmah nakon što sam istisnula zadnju kapljicu iz ovog pakiranja. Međutim, primijetila sam u DM-u da imaju i neka nova pakiranja i izmijenjen sastav, što me užasno nervira! Razmislit ću još hoću li kupovati tu novu verziju. 

Golden Rose HD Soft Focus tekući puder nisam uspjela potrošiti do kraja, pa sam ga proslijedila dalje. Nijansa mi nije najbolje odgovarala, ali ni formula me nije impresionirala. Prebrzo mi se počne doslovce raspadati i mrdati po licu, što me strašno nervira. 

Maybelline Fit Me korektor je moje nedavno otkriće. Kupila sam ga iz znatiželje i sada ga konstantno koristim. Nova tubica je već u opticaju! Jako lagan korektor, ima neko srednje prekrivanje i izgleda baš lijepo i svježe na koži. Uvlači se kao i svaki korektor u linije koje imam, ali nije ništa strašno niti pretjerano. 

Makeup Revolution Conceal & Hydrate korektor imam već zaista jako, jako dugo. Mislim nekih par godina, iako je meni od početka do kraja bio jednako dobre formule! Imala sam presvijetlu nijansu, ali sam ga kombinirala s drugim proizvodima. Izgleda jako lijepo na koži, u usporedbi s Fit Me korektorom više naginje na satenski finiš. Ima jako dobro prekrivanje! Odlično traje na koži i još manje se uvlači u linije ispod očiju od Fit Me. Moram ga ponovno naručiti u nekoj drugoj nijansi! 😊



Clinique High Impact maskara u putnoj varijanti dugo mi je potrajala. Jedna klasična maskara koja lijepo izvuče trepavice. Ne ostavlja neki wow efekt, ali je dobra. Nije mi jednom prilikom preživjela vlažni planinski zrak i razmrljala mi se svagdje okolo očiju. Kasnije sam je ipak koristila s malo više opreza i u lakšem sloju. Dobra stvar je što se nije nikada trusila i lako se skidala uljem. 

Jouer Cosmetics Skinny Dip Lip Topper mi je bio zanimljiva stvarčica prije dobrih 4 godine otprilike. Međutim, u posljednje vrijeme samo stoji po strani, a rok trajnosti mu je odavno prošao. Čini mi se da sam primijetila i da se formula počela razdvajati. Čak se više ni ne proizvodi! 😂 

Urban Decay All Nighter primer za lice u tester varijanti kupila sam od jedne djevojke na Krpicama iz čiste znatiželje. Riječ je o primeru koji pod prstima podsjeća na neku kombinaciju guste kreme i silikonskog primera, lijepo se razmazuje i doda jedan lijep film na koži. Puder se super nanosi preko njega, ali daleko je on od učinkovitosti njihovog istoimenog spreja za setiranje šminke, koji zaista primjetno produži trajnost šminke. Ako ću već dodati još jedan korak u šminkanju, onda želim vidjeti i vrijedne rezultate. Sretna sam samo što sam ulovila ovo malo pakiranje za probu, jer sada znam da ne vrijedi novaca!

Trend It Up no1 lak za nokte u nijansi 010 sam koristila za razne stvari osim lakiranja. Zato sam ga i brzo potrošila. Super mi je imati ovako malo pakiranje za neka crtanja ili kombinacije boja na noktima, jer bijelu boju rijetko kada lakiram samostalno. Vjerujem da ću ga po potrebi ponovno kupiti.

NYX Cosmetics Pigments u nijansi Peacock imam već nekoliko godina i prije sam znala puno češće posezati za njim. Sada mi uglavnom samo stoji i skuplja prašinu. Rok trajnosti mu je također odavno istekao. Imam ovakav njihov pigment u nijansi Vegas Baby koji mi znatno ljepši od ovoga, i kojega baš volim koristiti.


Violeta Double Care vlažne maramice s bademovim mlijekom su jedna provjerena klasika koju često kupujem kada ne znam što uzeti. Koristim ih za brisanje svake gluposti, površine, mrlje, cipela, swatcheva i raznoraznih drugih gluposti. Odlično rade posao!

Lumpi Sensitive vlažne maramice sa pantenolom su mi također bile dobre. Dolaze u većem pakiranju, ali rade jednak posao. 

Balea osvježavajuće vlažne maramice za čišćenje lica u putnoj varijanti kupila sam ne znajući da su namijenjene za lice. Trebalo mi je pakiranje malih maramica za torbicu, da povremeno mogu obrisati ruke kada sam negdje u hodu. Ove su bile baš natopljene sredstvom koje se trljanjem lagano pjenilo na koži. Naravno da mi to nije odgovaralo za ono što sam ja htjela! Skužila sam u čemu je problem tek kada sam ih potrošila! 😂 

Što ste vi zadnje potrošili? Dijelimo li neke favorite možda? Pišite mi u komentarima! 😉

With love, Ana

2 komentara

  1. Anonimno6/28/2022

    Ovo su mi omiljeni postovi!Volim mini recenzije!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na povratnoj informaciji! Emptiesi definitivno ostaju sastavni dio mojih postova! 😊

      Izbriši

Shine Of Beauty