Simple Vital Vitamin noćna krema

15. srp 2022.


Kada je Simple kozmetika stigla u Hrvatsku, prava pomama je zavladala za njihovim proizvodima. Ja sam se kao i većinu vremena, držala svoje ustaljene rutine, koju nisam imala potrebu nadopunjavati. Kada je kozmetika za njegu kože lica u pitanju, tu se radije držim provjerenih stvari koje koristim na duže staze. Međutim, trebalo mi je nešto laganije teksture i klasične njege za ljeto, pa sam konačno odlučila dati priliku Simple Vital Vitamin noćnoj kremi. Kako mi se pokazala kroz protekla tri mjeseca korištenja, možete saznati u nastavku! 😉



Simple Vital Vitamin krema za lice dolazi u tipičnoj bijeloj teglici sa zelenim čepom. Sadrži 50 ml, a cijena u drogerijama joj varira oko 30 kuna, iako se vrlo često može pronaći i na raznim akcijama. Ne sadrži umjetne boje, parfeme, alkohol, mineralna ulja i sastojke životinjskog podrijetla. Dermatološki je testirana, proizvedena u Mađarskoj, a dizajniranja u Ujedinjenom Kraljevstvu. Obogaćena je glicerinom, skvalanom, pantenolom i vitaminom E. Preporučuju korištenje unutar 9 mjeseci od otvaranja. 



Tekstura kreme je vrlo tekuća, poput nekakve kremaste juhe! 😄 Bijele je boje, a vrlo lako i lijepo se nanosi i razmazuje na koži. Ne ostavlja nikakve tragove. Nije teška na licu, ali definitivno ostavi jedan lijepi njegujući sloj na koži, što u večernjoj rutini vjerujem, svi cijenimo. Nisam niti jednom imala neku negativnu reakciju na koži. Jako lijepo surađuje i s ostalim proizvodima u mojoj večernjoj rutini. 


Odlično hrani moju mješovitu kožu! Čak s T-zonom obično moram biti oprezna, da ne nanesem previše proizvoda, jer se ujutro probudim s dobrim slojem sebuma. Moram priznati da zaista koristim vrlo malu količinu proizvoda, jer naprosto nemam potrebe, koliko se ona lijepo i široko rasprostrani na koži. Vjerujem da će mi i s dolaskom hladnijeg vremena biti dobar adut u večernjoj rutini. 



Primijetila sam dužim korištenjem da joj ovakvo klasično pakiranje nije najbolja opcija. Naime, zbog svoje teksture, ukoliko nije položena na polici ili negdje uspravno, kreme uvijek bude i na samom poklopcu. To mi ne predstavlja problem, jer obično pokupim proizvod s poklopca i nanesem na kožu, kako ne bi umakala prste u teglicu. 😅 

Međutim, zbog toga se redovito prilikom zatvaranja, odnosno zavrtanja poklopca, višak kreme razleti oko ruba, što znači da praktički svaki put bacam neku manju količinu kreme. Znam da neće svi uvijek, kao ni ja sama, imati prostora za položiti kremu na policu, pa će ona stajati u neseseru i taj problem će onda biti svakodnevan. Sitnica je, ali vjerujem da nisam jedina kojoj takve gluposti idu na živce! 🙈


Drago mi je da sam konačno isprobala neku od Simple kremica i vjerujem da ćemo se još dugo družiti. Kvaliteta zaista nadmašuje cijenu ovaj put! Osim formule koja lijepo odradi svoj posao, sviđa mi se i sama estetika brenda i način na koji komuniciraju. Koje Simple proizvode vi koristite? Pišite mi u komentarima! 😊


With love, Ana

Objavi komentar

Shine Of Beauty