Testiranje TikTok favorita sa Notina

31. srp 2022.


Svaki ozbiljan šopingoholičar zna da se najbolji ulovi hvataju pred kraj sniženja! 😄 Notino već tradicionalno kroz srpanj održava svoj popularni Summer Black Friday, a meni su u toj popriličnoj gomili proizvoda pozornost ukrali neki vrlo popularni komadi šminke koje je TikTok proslavio i rasprodao gotovo svugdje. Dala sam si truda da ih isprobam u raznim uvjetima i mislim da nema bolje prilike od aktualnih sniženja da vam prenesem moje dojmove! 😉



L'Oreal Paris True Match Nude Plumping Tinted Serum tekući puder odnosno tonirani serum koristim još od proljeća, ali sam čekala priliku kako bi vam prenijela svoje dojmove. Kupljen je u Austriji, što je razlog natpisa na njemačkom jeziku. Dolazi u staklenoj bočici od 30 ml s pipetom. Upravo zbog toga, unutrašnjost oko čepa se vrlo lako zaprlja odnosno tekuća tekstura pudera se lako razlijeva okolo. Također, sada kad sam pri kraju bočice vidim da će ostatke pudera biti teško pokupiti. Proizveden je u Francuskoj, a na Notinu je dostupan u 6 nijansi po cijeni od 113,90 kn. 

Lijevo - bez pudera, desno - s jednim tankim slojem pudera

Nijansa koju ja imam je najsvjetlija 0.5-2 Very light i vuče na topli podton (za swatch na prirodnom svjetlu, prolistajte na kraj posta!). Na izravnom suncu točno se može vidjeti kako se puder presijava vrlo sitnim česticama. Na licu ostavlja satenski do sjajni finiš, ovisi o načinu na koji ga nanosite. Kada sam ga kupila, stavljala bi par kapljica spužvicom ispod mineralnog pudera na neke ključne dijelove lica, čisto da ga malo oživim i dodam sjaja. Prekrivanje mu je slabije do srednje, što ga čini pogodnim izborom za ljeto, svakodnevne prilike ili pak za miješanje s težim puderima. Upravo za te svrhe ga i sama koristim!

Trenutno ga miješam ili s drugom toniranom kremom ili s korektorom i nanesem tanki brzinski sloj prstima ujutro prije posla. Čisto da mi izjednači lice i blago zakamuflira flekice. Prednost ove formule je što je zahvalna, pa se toplinom prstiju odlično i lako razmazuje, a čak i ako negdje preskočim, to neće biti očito! 😊 Akne naravno ne prekriva. Trajnost mu je dosta dobra, s obzirom na formulu, može izdržati 8 sati bez popravljanja, ali meni konkretno na T-zoni izgleda već kritično. Jednom kada se setira na licu, neće šetati okolo, ali se može preslikati. 

Jako lijep i svjež efekt ostavlja na mom licu i baš ga volim miješati s drugim puderima. Trenutno mi je za ove ljetne uvjete prihvatljiva opcija za posao, ali ako želim šminku koja izgleda profinjeno, onda ga kombiniram s drugim proizvodima. U svakom slučaju, ovaj malac mi je bio baš zgodan i praktičan dodatak u neseseru.


NYX Bare With Me Concealer Serum korektor odmjeravam neko vrijeme i konačno prelomih, testirat ću ga! Inače, iznenadila sam se koliko je NYX Professional Makeup proizvoda na sniženju, dok nisam vidjela da je u biti cijeli brend trenutno na 30% popusta. 😍 Ovaj novi korektor dolazi u simpatičnom plastičnom pakiranju s pumpicom koja vrlo precizno i lijepo dozira proizvod, čak i ako želim izvući malu kapljicu korektora. Ima onaj mehanizam koji se podiže kako korektor trošite, tako da možete biti sigurni da ste sve potrošili do kraja, ali isto tako vidjeti kada ste pri kraju. Sadrži 9.6 ml, proizveden je u Kini, a na Notinu je dostupan u 12 nijansi po cijeni od 74 kune. 

Lijevo - bez korektora, desno - s tankim slojem tek nanesenog korektora (kombinacija nijansi 02 i 03)

Moram priznati da sam se malo borila s izborom nijanse, jer se nisam mogla odlučiti koja bi mi trenutno najbolje odgovarala. Prvo sam uzela toplu nijansu 03 Vanilla, koju vidite na fotkama. Potom sam isprobala i svjetliju nijansu 02 Light koja je nešto hladnijeg roskastog tona. Kombinacija ove dvije nijanse mi savršeno odgovara, jer je dovoljno svijetla, ali se ipak odlično stapa s mojim tonom kože. Odlično se i lako blenda i prstima i spužvicom. Za posao ga također ujutro lagano natapkam prstima, dovoljno da moji podočnjaci ne vrište s mog lica. 😂

Prekrivanje mu je negdje oko slabijeg srednjeg ranga. Kada ga nanosim spužvicom, ona dio proizvoda upije i tu nekako najviše primijetim da mi fali pokrivne moći. Ostavlja jedan lijepi zdravi sjajni finiš, koji nije pretjeran. Ne naglašava mi dodatno linije ispod očiju, niti se uvali u njih tijekom dana. Doslovno ne mrda s mjesta nakon setiranja i tako se drži dok god ga ne skinem. Baš jedna lijepa formula za sve sretnike koji nisu rođeni s podočnjacima kao ja! 


NYX Shine Loud High Shine Lip Color želim isprobati već neko vrijeme. Odabrala sam nijansu On a Mission, jednu lijepu klasičnu crvenu nijansu hladnog podtona, koja naginje na ružičastu. Vidim da je u taj spektar i svrstavaju, iako je ova nijansa i uživo, ali i na meni, baš crvena. Ruž se sastoji od dva dijela - tekućeg ruža u količini od 3.4 ml te prozirnog sjajila od također 3.4 ml. Proizveden je u SAD-u, a na Notinu je dostupan u 24 nijanse po cijeni od 78,50 kuna. 

Lijevo - tanki sloj tekućeg ruža, desno - tekući ruž uz sloj sjajila

Tekući ruž dolazi s preciznim spužvastim aplikatorom u obliku suze, koji kupi jako puno proizvoda u središtu. Sjajilo ima aplikator poput onih na lakovima za nokte. Ruž je vrlo, vrlo pigmentiran. Zato je prilikom nanošenja potrebno obrisati sav višak ruža s aplikatora, jer se u suprotnom nanese previše proizvoda, koji se opet lakše skida nošenjem. Poanta ovog ruža i način na koji su ga svi viralno prezentirali jest da je ovo ugodan tekući ruž za usne koji se ne skida.

Međutim, ja nisam imala to iskustvo. Tekući ruž, kada ga nosim samostalno, dakle bez sloja prozirnog sjajila, traje nenormalno dugo! Preživio je čak cijelu pizzu s minimalnim skidanjem tek u unutrašnjoj liniji usana! Zato na kraju dana nije nimalo jednostavan za skidanje. Jedini način na koji bi ga efikasno skinula jest trljanje usana s blazinicom namočenom uljem za skidanje šminke. Kada bi ovaj ruž nosila kao i svi drugi sa slojem sjajila preko, već nakon 3-4 sata i bez obroka, počeo bi mi se mrviti u unutrašnjim dijelovima i kutovima usana. 

Iako nije zahtjevan za popravke tijekom dana, s nijansom kao što je ova koju ja imam, radije biram opciju koja će trajati. Dakle, ako tražite ruž koji je totalno kiss-proof i koji će trajati od jutra do sutra, onda je ovaj proizvod odličan izbor. Žao mi je samo što taj sloj sjajila, koje se usput rečeno divno presijava i da bombastičnu, sočnu dimenziju usnama, utječe na trajnost ruža. Razmišljam čak da isprobam možda neku nude nijansu ruža, čisto da provjerim je li to do nijanse i boje ili jednostavno sjajilo i formula ruža nisu kompatibilni.



Maybelline Lifter Gloss u nijansi 09 Topaz volim još od proljeća i moram priznati da sam već potrošila pola bočice ovog sjajila! 😁 Dolazi u bucmastom plastičnom pakiranju od 5.4 ml s većim spužvastim aplikatorom. Na Notinu je dostupno 10 nijansi ovog sjajila po cijeni od 54,58 kn. Sadrži jedan fini slatkasti miris i prekrasnu, maznu, kremastu formulu. 

Daje usnama bogat kremast osjećaj, a nije ljepljivo. Predivno izgleda neovisno o tome nosim li ga samostalno, s olovkom za usne ili ružem. Nijansa je pun pogodak za sve nude kombinacije, kao i za ljeto. Ne razlijeva se u linije i pore oko usana te ne stvara onu ružnu crtu na unutrašnjosti usana. Divno se presijava i sjajucka na usnama. Traje i preslikava se kao i svako drugo sjajilo, ali ga zato napamet mogu bez problema nanovo nanijeti. Stvarno mu nisam uspjela pronaći manu, tako da već škicam i ostale nijanse! 😍


Kao i uvijek, s viralno popularnim proizvodima nikada ne možete biti sigurni da će vam baš sve odgovarati niti biti po vašem ukusu. Generalno ne mogu reći da sam bilo kojim proizvodom razočarana, sve ih koristim i kombiniram redovito, ali valja biti siguran prilikom kupovine, na koliko se detaljne recenzije oslanjate. Kada je TikTok u pitanju, to često zna biti dvosjekli mač, jer je takva mreža na kojoj se dijeli brz, kratak i ne odviše detaljan sadržaj. 

Jeste li isprobali neki od spomenutih proizvoda? Koji su vaši ulovi sa sniženja? Pišite mi u komentarima! 😉

*PR proizvodi ustupljeni na recenziju od strane Notina. Neovisno o tome, sva navedena mišljenja su moji iskreni dojmovi!


With love, Ana

Objavi komentar

Shine Of Beauty