Charlotte Tilbury Mini Airbrush Flawless Finish Pressed Powder

12. lis 2022.


Mjesec dana mi je trebalo da se odlučim kako zaokružiti priču o Charlotte Tilbury Airbrush Flawless Finish puderu u kamenu, ali još uvijek nisam došla do zaključka. Ipak odlučila sam vam prenijeti svoje detaljne dojmove i razloge zašto da i zašto ne isprobati odnosno kupiti ovaj puder. Ako vas zanimaju odgovori na ova pitanja, svakako nastavite čitati dalje! 😉



Godinama hvaljeni Airbrush Flawless Finish puder u kamenu, u bespućima talijanske Sephore ugledam u mini varijanti i automatski ubacim u košaricu. Mini pakiranje dolazi u plastičnom zlatnom pakiranju koje imitira full size verziju. Sadrži malo ogledalce unutar pakiranja, a 3.4 grama pudera mogu se koristiti unutar 30 mjeseci od otvaranja. Ako ga planirate koristiti samo na okoloočnom području, to je idealna veličina, koja može dugo potrajati. Proizveden je u Italiji, a cijena mu je bila 25,50 €. Osim u Sephori, može se kupiti i putem službenog Charlotte Tilbury webshopa. 


Ja sam za sebe odabrala nijansu 1 fair, jer sam većim dijelom godine vrlo svijetla, a svakako inače volim posvijetliti okoloočno područje. U ponudi mini pakiranja imaju još i nijansu 2 medium. Full size (koji usput rečeno košta 46 €) dolazi u 4 različite nijanse, a od nedavno imaju i transparentni puder za posvjetljivanje iz iste linije. 


Puder je na dodir divne baršunaste, meke, fino mljevene teksture. Prilikom korištenja se ne trusi okolo, što je dakako veliki plus kada se radi o ovako skupom komadu kozmetike. Kada se nanosi kistom, ostavlja jedan lijepi tanki sloj pudera koji setira korektor, prekrasno zagladi kožu, a ne čini je nimalo suhom. Baš daje jedan fini efekt. Također, kada ga nanosim kistom ne mijenja mi boju odnosno ne potamni korektor ispod. 

Međutim, ne setira mi dobro ono područje uz rub trepavica gdje prirodno imam par linija. Čak štoviše, one izgledaju sve gore tijekom dana, jer ih korektor naglasi i počne se raspadati na tom području. 


Ako i vi imate prirodno linije ispod očiju, onda znate da su one apsolutno uvijek vidljive, jer je takva tekstura kože. Međutim, neki puderi u prahu ili kamenu to uspiju dobro setirati, tako da se korektor ne miče niti uvlači čak i na tom području tijekom dana. Jedan od njih je primjerice i Huda Beauty Baby Bake o kojem sam detaljno pričala u ovom postu prije par mjeseci.

Uglavnom, u očaju sam išla testirati puder s nekim drugim alatima. Prvi od njih bila je powder puff odnosno plosnata spužvica za kameni puder koja bi dakako utiskivanjem pudera, potamnila nijansu korektora. Nije uspjela napraviti ništa bolji posao sa setiranjem linija. Isprobavanje sa vlažnom spužvicom za nanošenje makeupa prošlo je nešto malo bolje, međutim za moje afinitete, opet nedovoljno.


U konačnici, mislim da je najbolji način upravo onaj koji je naveden i na samoj kutijici, a to je s kistom. Kist najbolje kupi i rasprostrani proizvod, pa je njegov efekt tada najljepše vidljiv na koži. Mislim da je bitno naglasiti da je ovo puder za suhu kožu. T-zonu vam sigurno neće matirati i ja to od njega nisam ni očekivala. Žao mi je doduše što nije ispunio moja očekivanja. Taman i da ga hoću koristiti u svrhu setiranja, jednostavno moram imati jedan dodatni proizvod, odnosno puder u kamenu ili prahu, kojega ću nanijeti ispod trepavica gdje imam par linija, a onda ovaj puder na ostatak okoloočnog područja. 


Upravo iz tih razloga, ne smatram ga nekim bitnim komadom kozmetike kojega svi trebaju imati. Nije nešto za čim bi sama posegnula u žurbi. Kada imam vremena za dodatni korak, onda ću ga svakako ugrabiti, jer zaista ostavlja divan efekt na koži, lijepo ju ispegla i ne izvuče sav život iz mojih podočnjaka. Mislim da je super stvar za vizažiste i vjerujem da nekome s jako suhom kožom ili nekome tko nema izražene linije ispod očiju, radi fantastičan posao. Meni jednostavno nije dovoljan za samostalno korištenje.

Prije setiranja - lijevo, nakon setiranja kistom - desno


U svakom slučaju, ja ću ga zadržati i povremeno koristiti, međutim ne mogu reći da je nužan i da (za mene) vrijedi tih novaca. Ipak mi nije žao što sam ga kupila, jer jesam u potrazi za nekim puderom za setiranje koji će moći setirati okoloočno područje bez da ga isuši, što ovaj puder u suštini i radi (samo nedovoljno za moju kožu). 😅 

Posljednjih godina počinjem sve više koristiti satenske i glowy korektore, koji daju svježinu mojim uvijek prisutnim podočnjacima. Zato želim da takav efekt bude i trajan na mom licu. Ako vi imate kakve preporuke za setiranje, molim vas pišite mi! Jeste li koristili Charlotte Tilbury proizvode? Kako su vam se svidjeli?


With love, Ana

2 komentara

  1. Baš šteta što ti ne odgovara u potpunosti, ovako na prvu i na finish izgleda jako jako lijepo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To me najviše i boli, što izgleda baaš divno na koži. A onda na kraju dana vidim koliko nije efektan i praktičan. 😒

      Izbriši

Shine Of Beauty