Huda Beauty Baby Bake puder u prahu

15. svi 2022.



Pronaći dobre i kvalitetne proizvode za podlogu i dugotrajnost šminke na licu, nije lak zadatak. Puder za setiranje je jedna od stvari prema kojima su mi se afiniteti s godinama promijenili. Cilj mi je primarno dobro setirati korektor na okoloočnom području, bez da ono izgleda isušeno, ali s druge strane, da ga drži na mjestu što duže. Hudin puder za setiranje hvalili su kroz godine mnogi vizažisti, što me u principu i privuklo na kupnju, posebice nakon što su u prodaju pustili i mini verziju naziva Baby Bake. U nastavku pričamo više o tome kako mi se ovaj puder za setiranje pokazao i je li zaista vrijedan ulaganja! 😊



Baby Bake dolazi smješten u crnu mat kartonsku kutijicu zaštićen naljepnicom na vrhu. Unutar kutije, u plastičnoj kockici smješten je sam puder. Koliko sam shvatila, osmišljen je kao varijanta za ponijeti recimo u torbici i za eventualne popravke tijekom dana. Upravo zato dolazi sa spužvastim aplikatorom koji ujedno štiti proizvod od rasipanja ili dizanja u zrak prilikom otvaranja. Osobno ne koristim ovakve stvari, prvenstveno jer bi meni bilo nehigijenski vraćati takvu korištenu spužvicu natrag u pakiranje. Osim toga, spužvica gotovo uvijek ima dosta proizvoda na sebi, što nije praktično za popravke. 

Baby Bake dolazi u količini od 6 grama, proizveden je u Italiji i preporučuje se korištenje unutar 18 mjeseci od otvaranja. Ja sam svoj primjerak u nijansi Pound Cake kupila na Asosu za 18 britanskih funti (oko 160 kn). Osim ove, na Asosu su dostupne još dvije nijanse ove mini verzije. Ovaj puder u prahu sadrži parfem odnosno nekakav slatkasto-voćni miris, međutim ja se osobno ne gušim u njemu, jer nanosim izuzetno malu količinu pudera na okoloočno područje. Za usporedbu, od pudera u prahu brenda Jefree Star Cosmetics sam nerijetko i kihala tijekom korištenja, jer bi se puder redovito razletio po zraku. Zato smo se između ostaloga i brzo pozdravili! 😂


Pakiranje je također dosta zanimljivo, odnosno otvara se tako da se jedan dio poklopca digne i okrene u smjeru strelice za otvaranje. Na taj način s praktički pola poklopca, u ruci držite spužvasti aplikator. I moram zbog toga još jednom pohvaliti što je puder uvijek na mjestu i nema bespotrebnog rasipanja. Uz to je zaista vrlo praktičan za putovanja! 

Nijansa Pound Cake mi savršeno odgovara, vrlo je svjetla i ima jedan blagi topli podton. Pod prstima i na koži puder zaista ostavlja onaj baršunasti osjećaj bez težine. 


Što se nanošenja tiče, moram priznati da mi je trebalo nekoliko korištenja da uspijem postići željeni efekt. Već godinama puder u prahu vrlo lagano pokupim spužvicom koju sam prethodno koristila na licu, te lagano njome utapkam puder u prahu na okoloočno područje. Taj način mi je obično uvijek donosio jedan lijepi efekt gdje bi se sve stopilo. Međutim, ovaj puder u prahu ima tendenciju da se lako uhvati za određena suha područja, pa ako negdje slučajno nanesem malo više pudera, drastično promijeni boju korektora ispod i onda to ne izgleda baš lijepo.

Kada sam se prebacila na manji sintetički kist, njime bi kružnim pokretima pokupila vrlo malo pudera i vodila računa da se dobro rasprostrani na dlačice, onda bi dobila jedan lijepi ujednačeni efekt. Na slikama ispod možete vidjeti kako taj efekt izgleda na dnevnom svjetlu. Nije pretjerano mat, a opet sve nekako lijepo spoji i ostavi baršunasti sloj. Nanosim ga uvijek u vrlo maloj količini, ne može naravno utjecati na područje gdje imam vidljive linije, ali što se ostatka kože tiče, ne ističe mi dodatno teksturu.


Jako dobro se ponaša i na T-zoni, iako ja muku mučim sa sebumom, tako da za to područje koristim posebnu bazu, nerijetko u kombinaciji s posebnim kompaktnim puderom za popravke. Što se trajnosti tiče, lijepo drži korektor na mjestu cijeli dan, ali ako primjerice, na području ispod donjih trepavica ne stavim preko pudera neko sjenilo ili bilo koji dodatni praškasti proizvod, korektor će se već nakon par sati početi uvlačiti u linije ispod očiju. Svjesna sam da tu naravno nema pomoći, jer mi je naprosto koža takva i normalno je da će se proizvodi skupljati tu. 


Što se tiče baking metode, ovaj puder je kao što mu i ime govori, namijenjen istoj. Međutim, ta metoda mi je jednostavno presuha, pogotovo na okoloočnom području i takav efekt mi nije baš privlačan. Za neka druga područja na licu, posebice na obrazima, ostavlja lijep efekt, međutim meni je primarni cilj koristiti ga na okoloočnom području. Na koji ga god način odlučite nanijeti, možete biti sigurni da neće ostavljati tzv. flashback odnosno izbijeliti kožu pri fotografijama s blicom. 


Što mogu u konačnici zaključiti o ovom puderu u prahu? Lijepo odradi posao i ovisno o vašim preferencijama, valja istražiti najbolji način korištenja i nanošenja. Ja ću nastojati pronaći neki mekaniji kistić, da si olakšam posao. Smatram li da je ovaj puder u prahu revolucionaran? Pa i ne baš! Ovo malo pakiranje se svakako isplati uzeti i nije mi žao što sam ga kupila, međutim smatram da full size pakiranje ne vrijedi tih novaca! Jeste li isprobali ovaj puder u prahu? Koristite li koji Huda Beauty komad koji vam je favorit? Pišite mi u komentarima! 😊


With love, Ana

Objavi komentar

Shine Of Beauty