MAC Stack Mascara Superstack Mega Brush

28. sij 2023.


Dobrih maskara nikad dosta, zar ne? Usprkos mnogim novitetima i hvalospjevima, ja im uvijek nekako skeptično pristupam. Masni kapci i prirodne trepavice koje uvijek strše prema dolje nisu dobitna kombinacija za sve maskare. MAC mi je uvijek bio sinonim za kvalitetne, a inovativne proizvode koje koriste svi, od vizažista do makeup fanatika poput mene. 😄 Zato sam već neko vrijeme namjeravala isprobati njihovu novu MAC Stack maskaru. Kada sam potrošila zalihe koje sam već imala, odluka je bila jasna. Ako vas zanima je li ispunila moja očekivanja, nastavite čitati! 😉



Dakle, MAC Stack maskara dolazi u dvije različite verzije - Micro i Mega Brush, odnosno s dvije različite četkice. Obje su istog oblika, ali Micro je namijenjena kraćim trepavicama, dok je Mega idealna za duže trepavice. Moje trepavice jesu dugačke, ali spuštene i u zadnje vrijeme dosta slabe, tako da je moj izbor bila Mega Brush verzija. Obje se mogu pronaći na Notinu, a cijena mog primjerka iznosi 30,90 € (232,82 kn). 


Proizvedena je u Kanadi, a rok trajnosti joj je standardnih 6 mjeseci od otvaranja. Pakiranje mi je baš zanimljivo i praktično, jer ju je lako uhvatiti za čep i odvrnuti. Ova formula namijenjena je za povećanje volumena i produžavanje trepavica. Formula joj je ispočetka bila među mokrijima koje sam koristila u zadnje vrijeme. Ali kao i sa svakom drugom maskarom, već nakon nekoliko tjedana korištenja, ona se lagano počne sušiti i odmah je s njom lakše i raditi. Iz tog mi se razloga sada sve rjeđe događa da se zamrljam pri nanošenju.



Četkica joj je prilično velika i silikonska. Jako dobro surađuje s trepavicama i dobro raspoređuje proizvod na njih, pa ne zahtijeva puno vremena za nanošenje. Moj prvi dojam s ovom maskarom bio je jako ugodan. Čak i s mojim trepavicama koje su se počele lomiti i ispreplitati, da su s nekim maskarama zajedno izgledale kao četiri slijepljene dlačice. 😅


S ovom maskarom nema zime. Odmah diže trepavice, lijepo ih izvuče i ne možeš ne primijetiti taj instant efekt. Lijepo mi raščešlja trepavice, ne sljepljuje ih, solidno razdvoji i otvori lijepo oči. Nije me nikada iritirala i uvijek mi je ugodna na očima. Zajedno s prvim rezultatima seruma za rast trepavica, ova maskara mi trenutno ostavlja najjači efekt na trepavicama. Također, lako se i učinkovito skida s uljem za skidanje šminke.



Ja većinom nanosim jedan sloj ove maskare, jer mi za svakodnevnu upotrebu više nije ni potrebno. Može se jako lijepo nadograditi, što možete vidjeti i na fotkama ispod. Nije mi se nikada trusila ispod očiju tijekom nošenja, ali nije preživjela test mojih masnih kapaka. Nakon nekih 5h nošenja mi se zna preslikati na područje ispod obrva. Vjerujem da ju izvučem do kraja i onda trepavicama povremeno dodirnem taj dio kože, s obzirom na to da nemam baš puno prostora na kapcima.

Nije ništa strašno, protrljam kožu prstima i skinem to, ali me nervira jer mi je maskara stvarno super. Izbjegavam je nositi za vrijeme ovih padalina, kada znam da ću puno hodati vani po kiši ili snijegu. Nekako se nadam da će joj ljepše/toplije vrijeme vani više odgovarati da duže traje na mojim očima. 

Lijevo - moje prirodne trepavice, desno - moje trepavice s jednim slojem maskare

Dva sloja maskare

U svakom slučaju, drago mi je da sam je isprobala, jer stvarno radi jako dobar posao. Ako nemate problema s masnim kapcima, preporučujem da ju isprobate, jer dolazi i u putnom mini izdanju po gotovo duplo manjoj cijeni. 😉 Koja je vaša omiljena maskara? Pišite mi u komentarima! 😊

*PR post. Neovisno o tome, sva navedena mišljenja su moji iskreni dojmovi!

With love, Ana

2 komentara

  1. Anonimno2/02/2023

    Također sam imala i potrošila ovu maskaru, mogu reći da mi je veliki favorit. Uvije, podigne, drži trepavice sve dok se ne opere i skine. Odlična!
    Mirjana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto, baš mi je drago čuti iste dojmove :)

      Izbriši

Shine Of Beauty