Burberry Her edp

26. velj 2023.


Kada bi sama sebi birala poklon za Valentinovo ili iskreno, bilo koju prigodu posljednjih godinu dana, bio bi to definitivno parfem. Drži me već neko vrijeme opsesija s mirisima i baš volim isprobavati nove mirise s kojima se dosad nisam susrela, istraživati kombinacije i mijenjati mirise ovisno o dobu i raspoloženju. 😊

 

Znam da su parfemi jedna od popularnih opcija za poklone, pa ako tražite poklon za nekoga ususret Danu žena ili za primjerice rođendan, imam dobar prijedlog za vas. Danas predstavljam parfem u kojeg sam se zaljubila od prvog susreta u rujnu prošle godine - Burberry Her parfemAko vas zanima što je to tako posebno u vezi ovog parfema, onda nastavite čitati! 😉



Burberry Her dolazi u jednostavnoj, ali elegantnoj bočici s rozim čepom, koji ima primjetnu težinu u ruci, pa se samim time, jako dobro i čvrsto zatvara. Izgled i pakiranje parfema nisu naročito upadljivi i to mi se u ovom slučaju sviđa, jer odgovara samoj estetici brenda Burberry. Parfem dolazi u standardnim bočicama od 30, 50 i 100 ml. Proizveden je u Španjolskoj, a rok trajnosti mu je 3 godine od otvaranja. Moja verzija od 30 ml dostupna je na Notinu po cijeni od 41,90 €. 

Ovaj parfem lansiran je 2018. godine, ali koliko čujem, poprilično je popularan i danas, što ne čudi s obzirom da iza njega stoji Francis Kurkdjian. 😉 Bazu parfema čine drvene note, mošus i jantar, srce jasmin i ljubičica, a glavu crni ribiz, kupina i malina. Prvi dojam koji ja susrećem po špricanju ovog parfema je cvjetni, ali kako se upija u kožu i razvija, do izražaja sve više dolaze voćne note. Na meni nekako tijekom dana one najviše i budu prisutne, ali ako mu dodam samo malo više pozornosti, osjetim probijanje cvjetnih nota. 

Za mene je ovaj parfem idealan za svaki dan, za posao, neke kave s prijateljima. Jako je umiljat, odlično traje, meni izdrži dobrih 7h na poslu bez obnavljanja, dok ga na kosi osjetim gotovo cijeli dan. Ako bi ga trebala opisati riječima, onda bi to bio onaj osjećaj proljeća, sunca koje konačno izlazi uz prve okuse sezonskog bobičastog voća. Mislim da ne moram ni govoriti da mi je to jedan od najdražih perioda godine. 😄


Imala sam tester ovog parfema negdje od rujna, redovito sam ga nosila u putnom neseseru i guštala u njemu. Sada kad sam tester potrošila i dobila bočicu, moram priznati da mu baš odlično leži ovo vrijeme. Jako ga dobro osjetim dok su temperature niske ili umjerene. Imam osjećaj da mi jesenas nije bio toliko intenzivan na koži. 


Upravo iz tog razloga, mislim da mu ovo vrijeme uključujući proljeće najbolje i leži. Zato ga od srca mogu preporučiti ako ste u potrazi za novim parfemom ili tražite dobru ideju za poklon. Vjerujem da bi se mnogim ženama i djevojkama svidio, jer nije napadan u niti jednom spektru, već baš umiljato elegantan. 👌


Jeste isprobali ovaj parfem? Kako vam se svidio? Pišite mi u komentarima! 😉


*PR post. Neovisno o tome, sva navedena mišljenja su moji iskreni dojmovi!

With love, Ana

1 komentar

Shine Of Beauty