Wet'n'Wild Mega Last Lip Color (Rose-Bud)

3. srp 2015.


Pozdrav ljepotice, danas vam donosim svoju prvu recenziju. Radi se o Wet'n'Wild Mega Last ružu u nijansi Rose-Bud. Pretpostavljam da ste svi već čuli dosta o ovom proizvodu. Moram priznati, dok sam po internetu pretraživala swatcheve nijansi koje imaju u ponudi, jedva sam se odlučila za samo jednu nijansu. Nisam htjela kupovati više nijansi, jer nisam bila sigurna hoće li mi se svidjeti sam proizvod.



Za početak, ruž dolazi u plastičnom pakiranju koje je omotano folijom koja štiti proizvod od otvaranja znatiželjnih prstića u drogerijama. J Što se tiče pakiranja, ne bi me toliko smetao osjećaj jeftine plastike dok ruž držim u ruci, da je sam ruž uvučen unutar plastike. Međutim, otprilike 1 cm ruža viri van, pa svaki put kada stavljate poklopac morate biti maksimalno oprezni da ne biste okrznuli površinu ruža ili pak zaronili poklopac unutar proizvoda.

Što se tiče same teksture, ona je za mene nešto jako neobično na ovom proizvodu – ponajviše zbog činjenice da kad god nanosim ruž, imam osjećaj kao da je nekako gumenast, tekstura jednostavno nije kremasta poput npr. Avonovih ruževa. Nije niti kremast niti suh. Ne znam imam li samo ja takav feeling ili jednostavno nisam navikla na ovakve tipove ruževa. Iako, ruž se lijepo i ravnomjerno nanosi, ostavlja polumat (semi-matte) finiš, ne razlijeva se van usana, i nije potrebna olovka za usne uz njega. Također, napominjem da bi mogao istaknuti suhe dijelove, pa je potrebno pripremiti usne prije nanošenja.

Nijansa Rose-Bud je jedna topla pink nijansa s malim udjelom narančaste boje, koju zapravo uopće ne vidite golim okom, no promatrajući swatch može se uočiti njeno prisustvo. Što se tiče dugotrajnosti, mogu reći da je po tom pitanju sasvim solidan, te se dosta dobro drži na usnama. Preživjet će pića i neke male obroke, ali za neke posebne večere ga ne preporučujem ako ga ne namjeravate popravljati.

Sastojci nisu navedeni nigdje na proizvodu, ali na službenoj Wet'n'Wild stranici piše kako proizvodi sadrže hidratantne sastojke za njegu kože kao što su vitamin A i E, koenzim Q10, Hyaluronic Microsphere i dr.
Ovaj ruž možete kupiti u odabranim dm prodavaonicama koje drže Wet'n'Wild kozmetiku, po cijeni od 23 kn. Količina proizvoda koju dobijete za te novce je 3,3 g.

Volite li vi Wet'n'Wild proizvode? :)



With love, Ana <3

Broj komentara: 8

  1. Nisam isprobala konkretno ovaj ruž, ali jesam onaj drugi za 14.90 kn i moram priznati da se sasvim pristojno drži s obzirom na cijenu! :D
    Svaki put kad nam stigne nova strana firma razveselim se ko dijete. Sad čekam Hard Candy radi korektora. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hm, nisam čula za taj jeftiniji.. ali ću svakako škicnuti njihov štand sljedeći put. :) Hard Candy kozmetika kod nas? Gdje, kad, kako? :D btw. sviđa mi se tvoj blog! :)

      Izbriši
    2. http://4.bp.blogspot.com/-H9ong54P51Q/VXQPM4zeRJI/AAAAAAAAAPE/l0G63Er87dY/s400/WetnWild1.jpg ovaj ruž :D a i olovka je odlična :)

      Možda sam se krivo izrazila :D voljela bih da dođe jednog dana :) a sad, hoće li ili ne.. Ako si iz Zagreba, pogledaj u Importaneu u Makeup Outletu (https://www.facebook.com/makeupoutlet.zagreb), vidjela sam na slikama da imaju nešto od Hard Candy-a. Ja nikako da odem :)

      Hvala ti! :) Uljepšala si mi dan! <3

      Izbriši
    3. Da budem iskrena, nisam ga ni skužila, samo sam zgrabila ovaj MegaLast i odjurila dalje :D šteta, baš sam se ponadala da ću ih ugledati na policama naših drogerija :P Nažalost, nisam iz Zagreba, tako da ništa od toga :/ ali javi mi ako ugrabiš nešto od tamo ;) <3

      Izbriši
  2. Lijepa nijansa ruža. Općenito mi Wet'n'Wild ima lijepe nijanse ruževa. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se! Kad staneš pred njihov štand ne znaš koju bi nijansu odabrao :)

      Izbriši
    2. Isprobala i također napisala recenziju :D Moram primjetiti da je ova nijansa divna, moram dopuniti svoju kolekciju :)

      Izbriši
    3. Da, slažem se.. jedna unikatna nijansa, moglo bi se reći boje mesa. :) Vidjela sam tvoju recenziju i odmah sam uočila sitnice koje sam ja zaboravila navesti u svojoj :D šteta što kod nas nema više nijansi kao u Americi. :$

      Izbriši

Shine Of Beauty