Sundance koncentrat za samotamnjenje

27. srp 2018.

Pozdrav ljepotice, vjerujem da ste, ako iole pratite balkansku beauty zajednicu, već puno puta čule pohvale za Sundance koncentrat za samotamnjenje. Kako ja nemam neko slavno iskustvo sa sličnim proizvodima, a inače ne primam tako lako boju, odlučila sam isprobati koncentrat i vidjeti čemu tolika naklonjenost prema njemu. Ako vas zanima jesam li uspjela potamniti uz njegovu pomoć, nastavite čitati. 😉


Dakle, ovaj koncentrat dolazi u kartonskoj kutijici na kojoj su smještene sve informacije o proizvodu. Unutar kutije, nalazi se čvrsta staklena bočica s pipetom te blago brončano obojeni proizvod. Pipeta jako lijepo funkcionira po principu da pritiskom plastičnog gumba na vrhu kupite i ispuštate proizvod. Sam koncentrat je vrlo tekuće teksture i neugodnog mirisa kojeg zapravo ne osjetite prilikom korištenja i nanošenja. Inače, namijenjen je za korištenje na licu i dekolteu. Sadrži 30 ml proizvoda, cijena mu je 40 kuna, a možete ga pronaći u DM prodavaonicama. Rok trajanja, konkretno mog pakiranja, je 2 godine. 


Ne sadrži SPF zaštitu, ali u poprilično kratkom popisu sastojaka sadrži denaturirani alkohol i ono što me posebno iznenadilo, karamelu! Koristi se tako što se 3 do maksimalno 5 kapi pomiješa sa standardnom kremom za lice te nanese na kožu. Pretpostavljam da upravo zbog tog miješanja nisam osjetila nikakve negativne reakcije niti isušivanje kože. Prilikom nanošenja valja izbjegavati područje obrva te rub vlasišta zbog mogućih flekica. Preporučujem da si uzmete vremena i lijepo umasirate proizvod u kožu, kako biste maksimalno izbjegli neravnomjeran rezultat. Također, nemojte zaboraviti oprati ruke nakon nanošenja. 


Ja sam koristila 3 do 4 kapi u kombinaciji s Nivea Care kremom za lice, i to uglavnom navečer. Nakon prvog korištenja, potamnila sam otprilike za pola nijanse (pudera). Nisam mogla vjerovati da koncentrat tako dobro djeluje, s obzirom na prethodna neuspješna iskustva s ovakvim proizvodima. Doduše, uzmite u obzir da nijansa koju ćete dobiti s ovim proizvodom nije identična onoj brončanoj nijansi koju inače poprimimo tamnjenjem. Sadrži taj topli narančasti podton, iako nije toliko jako izražen da me pretvori u oompa loompa nijansu (ako ne znate tko je oompa loompa, guglajte i bit će vam sve jasno! 😂). Također, ako imate fleke od prištića ili pigmentiranija područja na licu, ona će nakon korištenja koncentrata biti itekako vidljiva. Meni osobno to ne predstavlja veliki problem jer nitko oko vas ne može i neće primijetiti značajnu razliku između problematične kože normalne nijanse tene ili potamnjenog tena. 


Obično sam ga koristila 3-4 dana za redom, pa bi pravila pauze između. Cilj mi nije bio jako potamniti, već čisto prilagoditi nijansu lica i vrata s dekolteom. To uspješno postižem s ovim koncentratom već nekoliko tjedana i sasvim sam zadovoljna njegovim učinkom. Inače, boja nakon par dana počinje uglavnom ravnomjerno blijediti. Dosad sam samo na jednom mjestu uočila flekicu koja je nakon 1-2 pranja nestala. 

U svakom slučaju, ja sam zadovoljna njegovim učinkom i nastavit ću ga koristiti dok ne izgubim boju na ostatku tijela. Pišite mi u komentarima, jeste li isprobali ovaj proizvod? 

With love, Ana ♡

Broj komentara: 10

  1. Koristim ga već par godina. Savrsen!

    OdgovoriIzbriši
  2. Anonimno5/09/2022

    Ja ga jucer uzela i po tjelu su mi fleke ali jako se brzo prima

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovaj koncentrat nije niti namijenjen za tijelo, nego za korištenje na licu! Nužna je dobra priprema kože, piling i hidratacija, neovisno na koji dio kože se nanose proizvodi za samotamnjenje. Meni je i na licu, flekice i pigmentacije od prištića istaknuo, jer naravno reagira na onakvu podlogu na koju ga stavljamo. 🙂

      Izbriši
  3. Anonimno6/14/2022

    Da li se može koristiti na tijlu ili samo isključivo na licu?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Namijenjen je samo za korištenje na licu! :)

      Izbriši
    2. Anonimno7/12/2023

      ja ga licno koristim i za tijelo iako ne preporucuju, meni djeluje odlicno 😅

      Izbriši
  4. Anonimno8/23/2023

    Zanima me uvlači li se u pore i kakav je kod masne kože?

    OdgovoriIzbriši

Shine Of Beauty