Farmasi Tea Tree SOS serum

18. kol 2018.

Pozdrav ljepotice, danas vam predstavljam svoje dojmove o Farmasi SOS serumu s uljem čajevca. S obzirom na to da se stalno borim s prištićima, u mojoj rutini ovakvi proizvodi su uvijek dobrodošli. Ako vas zanima kakav je učinak serum ostavio na mom licu, nastavite s čitanjem. 😊

Naime, mnogi ne znaju kako je čajevac biljka koja se naveliko koristi u kozmetici većinom namijenjenoj problematičnoj koži, ponajviše zato što ulje čajevca odlikuju antibakterijska i antivirusna svojstva, dokazana je njegova djelotvornost u borbi s aknama, a koristi se i za dišne i kožne infekcije. Tako je i cijela priča ovog seruma zapravo orijentirana oko tog sastojka.


Dakle, serum dolazi u kartonskoj kutijici sa svim informacijama o proizvodu. Proizveden je u Turskoj, sadrži 10 ml proizvoda i preporučuje se korištenje unutar 12 mjeseci. Nije testiran na životinjama. U trenutnom katalogu cijena mu je 36 kuna, a čini mi se da sam ga i sama toliko platila. Serum ne treba izlagati sunčevoj svjetlosti, nego ga čuvati na sobnoj temperaturi. Sam proizvod smješten je u staklenu bočicu s plastičnim čepom. Aplikatora nikakvog nema, već na vrhu bočice stoji nekakva verzija stopera. Poprilično je nepraktičan za korištenje jer morate dobro paziti kada proizvod počne izlaziti. Meni je početkom korištenja redovito izlazila dvostruko veća količina seruma od potrebne.


Prvo što ćete primijetiti kada ga otvorite je jako intenzivan biljni miris. Na koži se miris ne zadržava dulje od 20 minuta, osim ako ga baš ne stavite u velikim količinama. Ja sam ga koristila pomoću štapića za uši, na koji bi izlila nekoliko kapi seruma i zatim ga nanijela direktno na prištiće. Farmasi navodi kako je ovo multifunkcionalna tekućina koju možete koristiti i pri ubodima insekata, iako ga ja osobno nisam koristila u takvim slučajevima. 


Koristim ovaj proizvod više od mjesec dana i konstantno odgađam recenziju. Zašto pitate se? Zato što su učinci ovog seruma minimalni. Davala sam mu šansu više puta, nanosila ga po dva-tri puta dnevno i opet nekako na kraju ostala razočarana. Nije mi pomogao s onim bolnim prištićima u nastajanju, nije učinio ništa posebno s prištićima koje bi netom istisnula. Jedinu promjenu vidjela sam na onima koji su već sami počeli zacjeljivati ili se sušiti. Čini mi se kako pomaže u procesu zacjeljivanja i kako crveni upalni tragovi brže prolaze. Nisam primijetila da mi je isušio kožu, iako sadrži alkohol u sastavu (i to već na drugom mjestu!). Nakon nanošenja bi me koža znala svrbjeti, ali to je slučaj sa svim proizvodima ovakve vrste. 


Od ovakvih proizvoda očekujem da mi zaista pomognu u borbi sa svim prištićima, kako bi se lice od njih što prije očistilo. Očekujem vidljivu razliku prilikom korištenja. S ovim serumom je sve od navedenog jedva primjetno. Uz to, usporedila sam sastav ovog seruma s DM-ovim Das Gesunde koncentratom od čajevca, kojemu je prvi sastojak upravo ulje čajevca, dok je SOS serumu taj sastojak tek na 4. mjestu. Mislim da vam to dovoljno govori kako ovaj serum ne može biti jednako učinkovit kao navedeni koncentrat. 


Sve u svemu, ako vodite borbu s nepravilnostima i prištićima, zaobiđite Farmasijev SOS serum i potrošite novce na neki koncetrat ulja čajevca ili gel za isušivanje prištića, koji će vam vjerujem, znatno više pomoći od ovog seruma. Koristite li vi ulje čajevca? Pišite mi u komentarima! 😊


With love, Ana ♡

2 komentara

  1. Bas sam razocarana! A mislila sam ga kupiti! Hvala na iskrenoj recenziji :)

    OdgovoriIzbriši

Shine Of Beauty