Balea pjena za pranje lica s ekstraktom lotusa

30. lis 2015.


Pozdrav ljepotice, 
danas vam donosim (konačno) novi post. Imala sam u planu objavljivati 2 puta tjedno, međutim, škola i obaveze mi nisu davali vremena za hobije kao što je blog i pisanje. Tako da više neću pisati i ispričavati se kad ne objavim nešto, ali ću se svakako truditi kad god mogu, da objavljujem više postova. :)

Hello beauties, today I have (finally) new post for you. I wanted to do 2 posts per week, but, school and obligations didn't give me time for my hobbies, like blog and writing. So, from now on, I won't be writing anything or apologizing when I don't post something, but I'll give my best to post more whenever I got time. :)

Uglavnom, da se mi prebacimo na temu današnjeg posta, a to je Balea pjena za pranje lica s ekstraktom lotusa. Nedavno sam vam u Empties postu pokazala mini verziju ovog gela za pranje lica. Znači, iz ove linije postoji i gel za pranje lica i pjena, o kojoj danas govorimo.

So, let's get back to the main theme of this post, and that is Balea Foam Face Wash with extract of lotus. Recently      I showed you a mini travel size version of this gel face wash. So this line has a gel face wash and a foam face wash, which we're talking about today.




Dakle, proizvod dolazi u čvrstoj plastičnoj ambalaži s pumpicom. Pakiranje sadrži 150 ml proizvoda i cijena mu je nekih 20(ak) kuna u dm-ovim prodavaonicama.

Na ambalaži piše kako je namijenjen za normalnu i mješovitu kožu lica. Ja bi tu još dodala i masni tip kože, dok za suhu kožu lica nisam sigurna. Moju mješovitu kožu lica nije isušivao, no smatram da nisam dobar ekvivalent i za suhu kožu lica.

This product comes in plastic packaging with pump. It has 150 ml of product and it costs around 20 kunas (around 3$) in dm-drogerie markt stores.

It says that it's meant for people with normal and combination skin type. I would say it's also good for people with oily skin types. But, I'm not sure if it would be good for people with dry skin type. I have combination skin and it didn't dry me out, but I don't think I'm good equivalent to dry skin types.


Sastojci/Ingredients

Ja sam ga koristila 2 puta dnevno – ujutro prije šminkanja i popodne kako bi oprala lice od šminke, nakon prethodne „čistke“ micelarnom. Dovoljno je jednom pritisnuti pumpicu kako bi izašla dovoljna količina proizvoda za cijelo lice. Ja obično ujutro koristim jednu pumpicu, a popodne otprilike dvije, kako bi bila sigurna da je i najmanji trag šminke nestao s lica. Također, sadrži nekakav blagi sapunasti miris koji se osjeti dok proizvod koristite.

Sve u svemu, meni se ovaj proizvod jednako svidio kao i gel iz iste linije. Iako, smatram da je s ovim proizvodom taj proces umivanja/pranja lica malo brži, zato jer s ovim proizvodom, točnije teksturom proizvoda nije potrebno čak niti pomočiti lice vodom, pjenu jednostavno umasirate i isperete vodom, dok je s gelom potrebno malo više kružnih pokreta po licu kako bi se proizvod samo (uz prisustvo vode) umasirao.

I used it twice a day – in the morning before putting on makeup and afternoon, when I wanted to wash my face after removing my makeup with micellar water. One pump is enough for the whole face. In the morning, I usually use one pump, but in the afternoon I like to use two pumps, because I want to be sure there's no any makeup on my face, after washing it. Also, it has some slightly soapy scent which you can smell while you're using it.

To sum up, I liked this product equally as the gel version. Although, I think that process of washing your face is slightly faster with foam than gel version, because with foam (and its texture) you just need to rub it all over your face (you can use it without water) and washed it out, while with gel version it takes a little bit more time to do.

Jeste li probali ovaj proizvod? Volite li Balein asortiman? Pišite mi u komentarima!

Did you try this product? Do you like Balea products, or you would like to try it? Write me down in the comments below!







With love, Ana <3

Broj komentara: 18

  1. Trenutno ne koristim nešto od balee ali prije jesam i hrpu toga sam isprobala najviše volim inaj roza gelić za umivanje na pumpicu. Ovu pjenu konkretno nisam probala ali jesam jednu CV iz Müllera i nije mi se svidjela, nekako više volim obične gelove, presmotana sam ja za te pjene tog bude po svuda kod mene :')

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. haha :D da se razumijemo, i ja sam inače prilično smotana... ali s ovim proizvodom stvarno nemam problema u vidu nereda :D a taj rozi gel također trenutno koristim... :) i što se tiče samog brenda CV, mogu reći da sam samo jedan proizvod isprobala dosad, tako da nisam previše upoznata s njihovom ponudom, ali barem znam što zaobići od njih.. :*

      Izbriši
  2. Volim Baleu, ovo nisam probala, ali imat ću je u vidu :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Obožavam Balea proizvode, pogotovo njihove pilinge. Tako da mi je i ova pjena itekako upala u oko :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i ja isto! imaju baš raznovrsan i zanimljiv asortiman :)

      Izbriši
  4. Zanimljiv proizvod, mislim da bih mu mogla dati šansu i isprobati ga :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. svakako! :) voljela bi čitati i tvoje dojmove :)

      Izbriši
  5. Gel iz iste linije obožavam :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Svidja mi se kako izgleda, aizgleda obecavajuce :) inace proizvodi za umivanje su im super :))

    OdgovoriIzbriši
  7. Koristila sam, odlicna pjena. Balea umivalice su mi sve super (barem ove koje sam probala) :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, i ja imam pozitivna iskustva s njihovim umivalicama! :)

      Izbriši
  8. Nisam koristila jos nista njihovo za umivanje, ali mozda bih trebala poceti. :D

    OdgovoriIzbriši

Shine Of Beauty