Olea krema za ruke sa smiljem

5. ožu 2018.

Pozdrav ljepotice, danas vam konačno donosim kratku recenziju moje najdraže Olea kreme za ruke s eteričnim uljem smilja. S obzirom na to da je koristim već nekoliko godina za redom, mislim da definitivno zaslužuje posebnu pažnju na blogu. 🙂





Dakle, krema dolazi u plastičnoj posudici s metalnim poklopcem u količini od 75 ml. Prodaje se po cijeni od svega 10 kn u Konzumovim prodavaonicama, a preporučuje se korištenje unutar 12 mjeseci od otvaranja. U ponudi postoje još i krema za ruke s lavandom i s maslinovim uljem, a čini mi se da unutar tog asortimana imaju u ponudi još i gel za tuširanje, mlijeko za tijelo i kremu za tijelo s navedenim mirisima odnosno dodacima. 


Krema je bijele boje, otprilike srednje gustoće i jako je lagane formule. Razmazuje se u nekoliko poteza, te se upije u kožu u roku minute. Potrebna je mala količina, otprilike kao dva zrna graška za obje ruke. Samim time, čak i redovnim korištenjem, potrajat će vam nekoliko mjeseci. Ostavlja kožu mekanom i hidratiziranom, a sadrži vrlo blagi miris smilja koji na rukama osjetite samo ako ih pomirišete. Ne ostavlja masni film na koži, a pod prstima osjetite kako vam je koža nahranjena i glatka.



Jedno ljeto sam iz nekog razloga imala jako suhe ruke i sestrična mi je proslijedila ovu kremu koja je u roku dva-tri dana bez problema sanirala problem. Od tada je konstantno koristim i ljeti i zimi. Moja koža ruku se inače (pogotovo zimi) pretvori u brus papir, ako je ne mažem s nekakvom kremom, a mislim da puno govori činjenica kako još nisam našla niti jednu koja bi ovu skinula s trona. Za te novce, vjerujem da bolje ne možete naći. 😉


U svakom slučaju, sljedeći put kada budete kupovali namirnice, ugrabite i ovu kremicu, i vjerujem da nećete požaliti. Na kraju, voljela bi čuti vaše mišljenje, jel' imate naviku koristiti kremu za ruke ili to činite tek kada su one suhe? Ja sam nedavno shvatila kako puno ljudi zapravo uopće ne koristi kreme za ruke. Na vlastitom primjeru sam se uvjerila koliko su mi ruke mekane i glatke od kada mi je mazanje ruku (posebice s ovom kremom) postala navika koju nekoliko puta dnevno ponavljam. 

With love, Ana ♡

Broj komentara: 14

  1. Da ne čitam blogove neke stvari ne bih ni primjetila u dućanima.Hvala!!!Super post

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, što ne zapazim ja, netko drugi hoće! I nema na čemu! 😉

      Izbriši
  2. Koristila Sam ovu kremu i stvarno mi je bila jedna od najboljih. Miris je božanstven. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da dijelimo dojmove! 😊

      Izbriši
    2. Krema je odlična za dermatitis i pucanje kože na rukama

      Izbriši
    3. Znam! I još uvijek ne mogu prežaliti što su je povukli iz prodaje! 😭

      Izbriši
  3. I have to try it <3


    https://julesonthemoon.blogspot.it/

    OdgovoriIzbriši
  4. Traziosam broj tl. Za kremu smilje olea nisam dobio

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Olea kremu za ruke su nažalost povukli iz prodaje!

      Izbriši
  5. Molim odgovor gdje se moze kupiti u Zagrebu.Prvu smo kupili u Superkonzumu" ali sad je nemaju.Hvala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ova krema se jedino i mogla kupiti u Konzumu, ali su je nažalost povukli iz prodaje prije koju godinu.

      Izbriši
  6. mislim da su gršku napravili, sada kada su se probili na tržište i velika je potražnja oni ju povukli?!zasto?

    OdgovoriIzbriši

Shine Of Beauty