Top 5 Balea proizvoda

20. svi 2018.

Pozdrav ljepotice, odlučila sam vam danas predstaviti svojih top 5 Balea proizvoda koje doslovno uvijek koristim i imam u blizini. Radi se o klasičnim proizvodima preparativne kozmetike koje svi koristimo. Ako vas zanima nešto više o ovim mališanima, nastavite čitati! 😉

Prije svega, kratko ću naglasiti samo, za one koji to možda još ne znaju, da je Balea brend koji jedino možete pronaći u DM drogerijama! Većina proizvoda u ovom postu je cjenovno do ili oko 20 kuna. 


Prvi proizvod koji već godinama koristim i kupujem iznova u svim oblicima, bilo u verziji pjene, u velikom pakiranju ili u travel size verziji za putovanja, je gel za pranje lica s ekstraktom lotusa. Na pakiranju navode da je za normalnu i mješovitu kožu, ali ja slobodno mogu reći da je on toliko blag, ali opet učinkovit u svome poslu, da bi ga ja preporučila svima. Lijepo osvježi lice, nježno ga očisti i ostavi mekanim na dodir. Ja ga koristim svakodnevno, prije šminkanja i nakon što odstranim šminku. Balea Aqua serum za lice je proizvod kojeg sam uvijek voljela, a nedavno sam mu se opet vratila. Odličan je izvor hidratacije ispod šminke za masnu i mješovitu kožu, jer je jako lagane vodenaste teksture i brzo se upija u kožu. Ja ga također koristim svakodnevno ispod šminke, te kao nadopunu večernjoj rutini u hidrataciji lica. Dolazi u čvrstom plastičnom pakiranju na pumpicu i ima blagi miris. Još jedan dnevni proizvod za hidrataciju je svakako i Balea Urea krema za okoloočno područje. Jako je lagane nemasne teksture što ju čini odličnim izborom za podlogu korektoru. Za osobe sa suhim okoloočnim područjem ne bi bila dostatna. Ja je koristim svakodnevno ispod šminke i za tu svrhu mi je odlična. Također, potrebna je jako mala količina za to područje, tako da će vam jedno pakiranje dugo potrajati, čak i ako je koristite svakodnevno kao ja. 


Balea šampon s vitaminom B3 i voćnim ekstraktima je još jedan u nizu proizvoda koje koristim već godinama. Iako je namijenjen suhoj i oštećenoj kosi, ja ga volim jer temeljito očisti moju kosu, koja je inače normalna, ali se brzo masti na tjemenu. Imam jako zahvalnu kosu, iako je stvarno minimalno tretiram bilo kakvim proizvodima. Nedavno sam koristila šampon koji mi je užasno oštetio tjeme i navukao tonu peruti, ali nakon što sam se vratila ovom šamponu, sve se povuklo. Mislim da ne trebam ništa više reći. ❤️ Pakiranje je ogromno, trajat će vam stvarno dugo, jako lijepo se pjeni i miris mu je jedva primjetan. Na kraju nam je ostalo najnovije otkriće, o kojem je pisala jedna od naših blogerica, inače ga ni sama ne bi spazila. Radi se o Balea maski za stopala s uljem makadamije. Ovu masku koristim povremeno nakon tuširanja, tako što ju u debljem sloju namažem na pete i stopala. Možete preko nje obući i čarape i tako ostaviti proizvod preko noći da se upije. Nakon ovog čuda, stopala i pete mi budu jako mekani i glatki na dodir. Posebno ju volim koristiti kad sam jako umorna ili kad me noge bole, jer baš ugodno opusti to područje. I još jedan plus je što košta doslovno 2,90 kn, a poslužit će za nekoliko korištenja! 

Uglavnom, pišite mi u komentarima koji su vaši omiljeni Balea proizvodi? Zanimaju li vas ovakvi "top 5" postovi? Koji brend bi sljedeći trebala uvrstiti? 🙂


With love, Ana ♡

4 komentara

  1. Reci mi ima li taj sampon silikon ?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Koliko sam upoznata s nazivima sastojaka, mislim da ne sadrži silikone. 🙂

      Izbriši
  2. dejana1/18/2019

    Koristim Balea Schönheits Geheimnisse gel za tuširanje. Moram reći da je odličan, koristim ga već mjesecima. Koža je jako mekana nakon tuširanja, te je cjenovno pristupačan. Definitvno sam fan svih Balea proizvoda te ću probati šampon za kosu gore naveden. Inače ih kupujem u DM-u jer imaju tjedne akcije kao i ovaj tjedan. Katalog je ovdje ako koga zanima https://www.letkomat.hr/dm/katalog-od-srijede-16-01-2019-0/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za njega još nisam čula, baš bi mogla isprobati! 😊

      Izbriši

Shine Of Beauty