Mini Empties #10

7. ruj 2018.

Pozdrav ljepotice, danas vam nakon dugo vremena donosim još jedan post o potrošenim proizvodima, ali u nešto manjem obujmu. 😃 Ako vas zanima koje proizvode ću ponovno kupiti, a koje izbjegavati, nastavite čitati! 😉



O Dove dezodoransima sam već više puta pričala. Odlično rade svoj posao, ne peckaju me i nemaju napadan miris. Go fresh verzija s mirisom kruške ima specifično ugodan miris i kupit ću je ponovno kada mi zatreba. Isto vrijedi i za Aveo odstranjivač laka kojeg kupujem već godinama, samo u različitim verzijama, a koliko čujem ukinuli su i verziju s lubenicom koju sam ja potrošila. Ne znam zašto brendovi konstantno povlače dobre proizvode iz prodaje? 😏 Balein sprej za lice s kokosom sam čini mi se potrošila u roku mjesec dana. Po sastavu ne predstavlja nikakav revolucionarni proizvod, ali ima nešto u tome da se za vrijeme nesnosnih vrućina vi šprickate maglicom osvježenja, odnosno vodom u spreju s mirisom kokosa. Zato mi je bio jedan od onih must have proizvoda za plažu.


Essence mat bronzer u nijansi 02 sunny je odličan svakodnevni bronzer za moju svijetlu put toploga podtona. Nemojte se dati zavarati u mit da svaki dobar bronzer mora biti hladan, jer to nije ekvivalent za svaku osobu. Divno se blenda, nije napadan, ne izgleda narančasto na koži. Mom licu vrati boju i dimenziju, a traje doslovno godinama. Sve u svemu, vidite i sami koliko ga je još ostalo u pakiranju. Obavezno ponovno kupujem! 🙌 O Nivea Care kremi i Avon Cocoa maslacu za tijelo sam vam pričala u Top 5 ispod 40 kn (link). Niveinu kremu za lice sam već ponovno kupila jer mi je neophodna za svaki dan. Avonov maslac za tijelo naručujem ponovno za hladnije dane, iako sam ga koristila i ljeti i nije mi ostavljao masne tragove niti ljepljiv osjećaj na koži. Ostavlja kožu mirišljavom i hidratiziranom, a odličan je nakon brijanja. Pisala sam vam također i o Sephora Honey lip scrubu (link) koji je odličan 2u1 proizvod jer odradi solidan piling usana i ostavlja lagani sloj balzama za sobom koji ugodno hidratizira usne. Kupujem ga ponovno uskoro. 


Bourjois Healthy Mix puder sam kupila prošle godine na sniženju, jer su mijenjali pakiranje, tako da sada dolazi u nešto drugačijoj bočici. Ovo je jedan od jako laganih dewy pudera koji je pogodan za suhu kožu. Pruža nekakvo srednje prekrivanje, ali na mojoj mješovitoj koži ne traje baš najbolje. Trošila sam ga najviše tijekom hladnijeg razdoblja i u kombinaciji s drugim puderima. Nije loš proizvod, ali ja ga više neću kupovati. Za Balein Aqua serum već znaju i ptičice na grani, tako da ne moram ništa posebno za njega govoriti. 😃 Koristila sam ga tijekom ljeta, najviše kao prvi korak hidratacije prije šminkanja. S obzirom na to da dolazi hladnije vrijeme, mojoj koži je potrebno nešto što će mi pružiti bolju hidrataciju, tako da se pozdravljam s ovim serumom do sljedećeg ljeta. Što se tiče L'Orealovog Superstar Super linera, pisala sam svoje dojmove o njemu (link), tako da ću samo nadodati da mi većinu vremena stoji u koferu nekorišten, pa se već počeo lagano sušiti i vrijeme je da se pozdravimo. 


Maybeline Color Show lak u predivnoj crvenoj nijansi broja 353 sam koristila dok se doslovno nije zgusnuo da više nije iskoristiv. Klasična crvena nijansa i jako dobra formula zbog koje volim kupovati ove lakove, jer primjećujem da jako dugo traju na noktima uz bazu i top coat. Mislim da već znate koliko volim Essence Gel top coat koji odlično radi svoj posao, tako da ga svakako kupujem ponovno. Što se pak tiče Essence Get your glitter on baze koju sam uspoređivala s Makeup Factory bazom (link), ne volim gomilati proizvode koje ne koristim. S obzirom na to koju količinu glitter baze koristim, mislim da mi je sasvim dovoljna jedna tubica, a kao što znate, MF mi je puno draža od ove Essenceove verzije.

Pišite mi, koristite li vi neki od navedenih proizvoda? Što ste zadnje potrošili? Čekam vas u komentarima! 😊

With love, Ana ♡

Objavi komentar

Shine Of Beauty