Victoria Beauty & Balea sheet maske - prvi dojmovi

18. sij 2019.

Pozdrav ljepotice, odlučila sam danas podijeliti svoje dojmove s vama o četiri najnovije sheet maske za lice koje sam koristila. Jako volim maske u obliku maramice i za mene one predstavljaju onu jednu malu aktivnost koju si ugodim kada se želim opustiti i smiriti. Maske o kojima danas pričamo su dvije nove Baleine maske - Sweet Macarons i Happy Macarons te dvije Victoria Beauty maske - Collagen hydrogel i Snail Extract. Ako vas zanima koje od navedenih planiram ponovno kupiti, nastavite čitati! 😉


Victoria Beauty Snail Extract maska za lice dolazi u dva dijela. Prvi dio čini anti-age serum, a drugi dio 3D maska za lice. Prvo je potrebno nanijeti serum na kožu, a preko njega masku. Sama maska je također natopljena serumom koji sadrži ekstrakt puža. Ne sadrži neki izraženi miris i nije mi peckala kožu. Pretpostavljam da su na ovaj 3D u nazivu mislili na crtu po sredini kojom su spojili dvije strane maske, što je jedino omogućavalo da masku navučem i ispod brade, dok na ostatku lica nije prionula baš najbolje. Čak sam ju uspjela i poderati, jer je papirnata. U svakom slučaju od ove maske ostane jako malo seruma u vrećici što znači da njezine benefite uglavnom možete samo jednom iskoristiti. Nakon što sam ju skinula i umasirala ostatak proizvoda na lice, koža mi nije bila naročito ljepljiva, ali je bila mekana i glatka na dodir te je koža zaista bila lijepo nahranjena. Po mom mišljenju, sasvim solidna maska za lice. Možete ju pronaći u Bipi po cijeni od 12,90 kn (koliko se sjećam, jer nisam sačuvala račun 🙈).

Victoria Beauty Collagen hydrogel radiant beauty maska za lice je jedna od novijih u ponudi. U kartonskom pakiranju smještena je vrećica s maskom koja je podijeljena u dva dijela - jedan dio za predio oko očiju i čela te drugi za predio oko brade i usana. Oba dijela dolaze smještena na foliji. Serum kojim je natopljena je poprilično tekuće teksture, stoga ju je najbolje stavljati iznad umivaonika zbog kapanja prilikom odmotavanja maske. Sama maska je nekakve silikonske teksture i s jedne strane ima nekakvu sitnu mrežicu ili točkice, nisam sigurna. Na nekim tanjim dijelovima, recimo iznad usana su me te točkice strašno iritirale i bockale, da nisam izdržala više od 20 minuta s ovom maskom. Nakon što se maska skine, a ostatak proizvoda umasira u kožu, ne ostavlja naročito ljepljiv trag, a sve se upije u roku od nekoliko minuta. Hidratacija je također solidna, ali nije ništa spektakularno. Nakon korištenja u vrećici ostane dosta seruma kojeg možete iskoristiti još nekoliko puta za hidrataciju kože. Nije mi izazvala nikakve negativne nuspojave na koži, ali joj ipak zamjeram bockanje i nepotrebno kompliciranje nanošenja zbog dva dijela maske. Puna cijena joj je 34,90 kn, i također se može kupiti u Bipi. Po mom mišljenju, ne opravdava tako visoku cijenu.


Balea maske za lice Happy Macarons i Sweet Macarons su također noviteti. Jako su slične, pa smatram da nema potrebe da o svakoj posebno pišem. Obje maske su jako dobro natopljene serumom koji je poprilično tekuće teksture, doslovno kao voda. Zato ih je najbolje stavljati iznad umivaonika. Obje maske su unutar pakiranja smještene na mrežice, s čime sam se susrela samo kod Sephora maske za lice. Dakle, tu dajem jedan bonus bod Balei na ovom dodatku. 😃 Za razliku od njihovih ostalih maski, ove su mi savršeno prionule na lice, jer nisu bile prevelike. Sama maramica je nešto tanja od njihovih ostalih maski. Niti jedna od njih me nije peckala niti iritirala kožu. Kada se ostatci seruma umasiraju u kožu, ona postaje blago ljepljiva na dodir. Jako lijepo hidratiziraju kožu, ostavljaju ju mekanom i glatkom na dodir, a obje maske sadrže hijaluron (iako na različitim mjestima u sastojcima). Sweet Macarons sadrži ekstrakt jagode, čiji se umjetni miris poprilično osjeti na koži. Happy Macarons sadrži ekstrakt borovnice, čiji je miris ipak malo manje umjetan i nije toliko intenzivan. Nakon korištenja, u vrećici gdje je bila maska ostane još dosta seruma, kojega sam ja redovito koristila za hidrataciju kože. Cijena svake maske je 9,90 kn u DM-u. I da, definitivno ih opet kupujem! 😉

Sve u svemu, sretna sam što sam ovaj puta skupila maske koje mi nisu izazvale negativne dojmove, ali zasigurno neću sve od navedenih ponovno kupovati. Jeste li vi isprobali ove maske? Koji su vaši favoriti kada je riječ o maskama u obliku maramice? Pišite mi u komentarima! 😊

With love, Ana ♡

3 komentara

  1. Ove Balea maske mi izgledaju preslatko :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sreća pa nije samo do pakiranja! Jer sam nasjela više puta tako... 😃

      Izbriši
  2. Anonimno7/11/2022

    Ova balea maska mi izgleda preslatko

    OdgovoriIzbriši

Shine Of Beauty