Nars Orgasm blush & Laguna bronzer duo

9. svi 2019.

Pozdrav ljepotice, ako pratite svijet kozmetike i beauty blogera malo duže, onda znate da vam danas pišem o dva zasigurno najpoznatija Nars proizvoda! Riječ je o Orgasm rumenilu i Laguna bronzeru, kojeg su spojili u travel size duo. Ne znam jesam li bila više sretna ili iznenađena kada sam ga ugledala u Sephori u Trstu, tako da mi nije trebalo puno da ga stavim u košaricu! 😄 Ako vas zanima kako mi se ovaj dvojac pokazao i vrijede li spomenuti proizvodi kultni status, nastavite čitati! 


Dakle, ovaj duo dolazi u plastičnom kompaktnom pakiranju s ogledalom. U usporedbi s drugim putnim pakiranjima proizvoda koje imam, po ovome ne biste na prvu rekli da je riječ o maloj količini. Kada ga zatvorite čuje se onaj klik, pa možete biti u potpunosti sigurni da se neće sam otvoriti u transportu. Iako je pakiranje jako elegantno i odlično odrađeno, na njemu se gotovo svaki otisak vidi, a prilikom korištenja se vrlo lako zaprlja. Po cijeni od 20€, dobijete 2,5 grama bronzera i 2,5 grama rumenila, dakle, sveukupno 5 grama proizvoda. Preporučuje se korištenje unutar 24 mjeseca, ali znate već kako se praškasti proizvodi mogu i duže vremena koristiti, ako ne primijetite nikakve promjene. Navode kako je Orgasm rumenilo proizvedeno u Kanadi, dok je Laguna bronzer proizveden u SAD-u. Oba proizvoda ne sadrže nikakav miris, nisu baš mekani na dodir, ali se uopće ne truse prilikom korištenja.


Orgasm rumenilo je iskreno puno drugačije od svih onih drugih proizvoda s kojim ga uspoređuju. 😃 Riječ je svjetlijoj nijansi ružičaste s puno zlatnog shimmera. Po mom mišljenju, dio shimmera koji sadrži nije najbolje mljeven. Nemojte me krivo shvatiti, rumenilo zaista lijepo izgleda na licu, ali iz blizine pod određenim svjetlom doslovno vidim te pojedine krupne čestice shimmera na obrazima. Ne smatram da je to baš poželjno, jer takve čestice u biti samo sjede na koži i ističu teksturu i proširene pore. Bez obzira na to, rumenilo se lijepo nanosi i blenda u nekoliko poteza. Traje na obrazima nekih 5-6 sati dok ne počne jako gubiti na intenzitetu. Solidne je pigmentacije i iako to nije na visokom nivou, na kojeg smo već naviknuli, ne zamjeram mu tu karakteristiku, jer to samo znači da ćete s njim teže pretjerati u nanošenju. Uglavnom, nisam naročito impresionirana ovim rumenilom, lijepo je, ali ne zaslužuje tu titulu i ništa ne propuštate ako ga još niste isprobali. Mislim da u našim drogerijama imate rumenila s puno boljim performansama od ovoga! 


Laguna bronzer mi je tek bio razočaranje! Naime, riječ je o bronzeru koji je još slabije pigmentiran od rumenila. Prilikom svakog nanošenja, morala sam minimalno 2-3 puta kupiti kistom proizvod za samo jedan obraz, odnosno polovicu lica. Na fotkama se čini kao jedan od toplijih bronzera s dodatkom zlatnog shimmera. Na mom licu, on je na prvi pogled više neutralan nego topal, ako ga usporedim s drugim bronzerima koje koristim inače. Jedino pozitivno je što ne sadrži krupne shimmer čestice, niti ih uopće mogu uočiti na licu. Zadnjih nekoliko nanošenja sam primijetila kako mi lice ima nekakav crvenkasti ton, kao da sam upravo bila na suncu i lagano pocrvenila. Tako sam jedno jutro na jednom obrazu isprobala ovaj bronzer i na drugom Llums Summertime bronzer kojeg inače koristim (i obožavam! 😍), i shvatila da je krivac tog crvenila zapravo ovaj bronzer! Ne znam kako ni zašto tako reagira na mojoj koži, jer se po swatchevima uopće ne doima da sadrži toliko crvenog tona. 


Bez obzira na sve gore navedeno, bronzer se lijepo i ravnomjerno nanosi i blenda. Traje nešto duže od rumenila uz postepeni gubitak intenziteta, kao i sva druga šminka. U svakom slučaju, ovaj bronzer ću definitivno obilaziti u širokom luku i ne planiram ga više koristiti. Apsolutno ne odobravam kultni status ovog bronzera! Sretna sam samo što mi niti jedan od spomenutih proizvoda nije proizveo nikakve negativne reakcije na koži.

Na prirodnom svjetlu
Sve u svemu, nije mi trebalo puno da shvatim kako sam 20€ bacila u vjetar, jer sam jedino posezala za ovim duom zbog recenzije. Sada više uopće nemam ni potrebu ni želju koristiti niti jedan od ova dva "kultna" proizvoda. Moram priznati da nisam očekivala da će me baš ovoliko razočarati oba proizvoda. Jeste li vi koristili neki od ovih proizvoda? Što ste zadnje isprobali da vas je baš razočaralo? 😏

With love, Ana ♡

4 komentara

  1. Šteta da su fail baš lijepo izgledaju..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da... imaju potencijala, ali su ipak zakazali! 😔

      Izbriši
  2. Baš me iznenadila ova recenzija, očekivala sam hvalospjeve kakve sam inače čula o ovim kultnim proizvodima. Vjerujem da je baš razočaravajuće kada shvatiš da tebi ipak nisu toliko dobri kao što većina tvrdi. Što se tiče ambalaže tu se u potpunosti slažem s tobom, imam jedan Narsov ruž i ta crna guma je nešto očajno, stalno se prašina hvata na nju i totalno je bezvezna. Nakon ovog posta dva puta ću razmisliti hoću li ikada kupiti ova dva proizvoda iako su mi oduvijek na WL. :) Ja upravo pišem post o fail proizvodima kojih se nažalost nakupilo u posljednje vrijeme.
    Karmen

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, ispostavilo se kao veliko razočaranje. Moram priznati da se i meni u zadnje vrijeme zaredalo više failova! 😏

      Izbriši

Shine Of Beauty