Centar Zdravlja Tahirović - Ricinus ulje

4. lis 2019.

Pozdrav ljepotice, znam da većina nas s dolaskom jeseni i smanjenjem temperatura počinje koristiti više kozmetike, kako dekorativne, tako i preparativne. Zato vam danas donosim svoje dojmove o ricinusovom ulju, kojega koristim već dobra dva mjeseca. Slušam o njegovim blagodatima već godinama i zato sam se krajem ljeta odlučila počastiti njime prilikom posjeta dragoj nam Bosni i Hercegovini. U nastavku vam prenosim više detalja! 😉


Dakle, Tahirović ricinus ulje dolazi u ljubičastoj kartonskoj kutijici na kojoj su navedene sve informacije o samom proizvodu. Ulje unutar kutije smješteno je u staklenu bočicu koja ispod klasičnog čepa sadrži silikonski stoper. Putovala sam više puta s njim i niti jednom mi se nije razlio po neseseru. Ja sam svoj primjerak kupila jednom prilikom dok sam istraživala CM drogeriju na sniženju od 3,85 KM (što je oko 15 kn), a redovna cijena mu je oko 4,50 KM (oko 17 kn). Bočica sadrži 50 ml ulja, što je odličan omjer u odnosu na cijenu. Preporučuje se koristiti ga unutar 24 mjeseca, a proizvedeno je u Bosni i Hercegovini. Ono što je mene oduševilo jest činjenica da je riječ o 100% uljnom ekstraktu ricinusa. Na pakiranju navode jako puno namjena i načina korištenja, a ja sam ga uzela isključivo za rast i jačanje obrva i trepavica. 


Ovo ulje je jako, jako guste konzistencije i vrlo malo ga je potrebno prilikom korištenja. Ne sadrži nikakav posebni miris. Ja sam ga ispočetka koristila sa štapićem za uši, kojega bi lagano umočila u ulje i potom nanosila na trepavice i obrve. Kasnije sam shvatila da mi je lakše nanositi ga pomoću četkice za nanošenje maskare, jer s njom mogu proći od korijena do vrhova trepavica. Upravo zbog svoje guste konzistencije, nemoguće je ne osjetiti težinu ovog ulja na koži. Teško se i dugo upija, ali ja ga nanosim prije spavanja, odnosno prije nego legnem u krevet, kako bi bila sigurna da će koliko-toliko neometano djelovati na koži.


Prve rezultate s ovim proizvodom najbolje sam vidjela kada bi radila pauze od dan-dva bez korištenja i ni samoj mi nije jasno zašto. Međutim, najbrže rezultate primijetila sam na obrvama u svega dva tjedna korištenja ulja. Više su popunjene, postojeće dlačice su narasle, pa je sam oblik obrva postao izražajniji i čini mi se da su dlačice čvršće nego inače. Ja oduvijek imam sasvim solidne obrve, ali s ovim uljem mi se prva trećina obrva jako lijepo ispunila. Inače imam problem s rastom vanjskog dijela obrva i tu se vidi blagi pomak, ponajviše na samim krajevima. Nadam se da ću učestalim daljnjim korištenjem potaknuti i rast samog gornjeg luka obrva, koji mi više nikada nije narastao nakon kriminalnog čupanja početkom srednje škole. 🙈


Što se trepavica tiče, tu su rezultati na prvi pogled manje vidljivi, jer su moje trepavice prirodno spuštene i nemaju baš volumena. Donje trepavice su mi znatno gušće od korištenja ulja, a gornje su pri korijenu, barem koliko mogu vidjeti također dosta guste. Prilikom korištenja na gornjim trepavicama, primijetila sam koliko su mi se izdužile tako da kad na njih nanesem ulje, ono se vrlo često preslika ispod obrva. Kao i na obrvama, čini mi se da su mi dlačice očvrsnule, jer ne ispadaju tako često kao nekada. Na trepavicama mi rezultati nisu toliko vidljivi kao na obrvama, ali opet kažem, mislim da je to više do prirode mojih trepavica. I na obrvama i na trepavicama mi se čini kako su mi dlačice koje su počele rasti s korištenjem ovog ulja nešto tamnije nego inače, što meni osobno ne smeta.

Obrve prije (slika lijevo) i obrve poslije (slika desno) korištenja ulja
Trepavice prije (slika lijevo) i trepavice poslije (slika desno) korištenja ulja

Sve u svemu, ja sam jako zadovoljna rezultatima ovoga ulja i mislim da se za gore navedenu cijenu itekako isplati kupiti. Znam da i kod nas možete pronaći ricinusovo ulje drugih proizvođača, pa ako ga niste probali, a želite gušće i jače obrve i trepavice, savjetujem da isprobate ovo ulje! Koristite li vi ricinusovo ulje u njezi kože? Pišite mi u komentarima! 😉

With love, Ana ♡

2 komentara

  1. Ja kupujem ricinusovo ulje samo u ljekarnama.
    Koristim na kosi. Taj dan kad trebam prati kosu navečer. Ukutro stavim ulje i drzim drzim cijeli dan. I tako 1x tjedno radim.
    Na trepavicama sad ne koristim niti na obrvama. Jesam kada sam radila, svakodnevno se sminkala, skidala maskaru s trepki..
    Sad sam na porodiljnom, to ne radim, ali zato s kosom da.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja svoje još nisam koristila na kosi, jer je dosta masno, a ja nemam nekih problema s kosom, osim tjemena koje se brzo masti. 😊

      Izbriši

Shine Of Beauty