Avon Planet Spa Heavenly Hydration eye gel mask

5. velj 2020.

Pozdrav ljepotice, danas vam predstavljam najnoviju kremu za okoloočno područje u mojoj kolekciji, koju svakodnevno testiram posljednjih dva mjeseca. Kako me se do sada dojmila Avonova Heavenly Hydration gel kremica s maslinovim uljem iz Planet Spa linije, pročitajte u nastavku! 😉


Avon opisuje ovu kremicu kao gel masku za područje oko očiju. Ne znam što bi ju činilo maskom, ali meni se čini kao klasična krema gelaste teksture. Dolazi u lijepoj zelenoj tubici, a prilikom kupovine smještena ja u kutijicu, na kojoj se nalaze sve informacije o proizvodu. Što se pakiranja tiče, nemam zamjerke, jer smatram da su tubice najbolji izbor za okoloočne kreme, jer istiskivanjem možete kontrolirati količinu koja vam je potrebna. 

Krema je inače proizvedena u Poljskoj i sadrži 15 ml, koji bi vam s obzirom na tip proizvoda mogli potrajati dosta dugo. Preporučuje se korištenje unutar 12 mjeseci, a ja sam je na akciji platila punih 14,90 kn. U trenutnom katalogu je nema, ali već sutra izlazi novi, pa vjerujem da će se ponovno nekada pojaviti u prodaji. 😊 


Sama krema je nešto rjeđe gel teksture i bijele boje, koja nestane prilikom razmazivanja. Jako lijepo i lako se razmazuje i jako se brzo upija u kožu. Lagano, gotovo neprimjetno hladi okoloočno područje nakon nanošenja i prilikom upijanja u kožu. Ostavlja kožu mekom i podatnom. Ne sadrži nikakav poseban miris i ne ostavlja ljepljivi efekt na koži. 

Ja ju utapkam lagano prstima na područje ispod očiju i na kapke, kao što se i preporučuje. Niti jednom nisam iskusila nikakvo peckanje očiju niti neugodnost, čak i ako mi je krema došla u dodir s okom. Također, nisam primijetila da mi je izazvala pojavu novih milija (male bijele nakupine), na koje sam inače sklona u tom području. 


Dakle, možete i sami već zaključiti kako je riječ o laganijoj kremi. Zato sam je najviše koristila upravo kao dio jutarnje njege prije šminkanja. Nije utjecala na korektor i sve ostale proizvode koje bi nanosila na lice. Samim time smatram je odličnom kao dio podloge za šminku i nastavit ću je koristiti tijekom dana. Što se večernje njege tiče, uvrstila sam je i tu prije nekoliko tjedana. Krema radi jednak posao, ali nedovoljno za hidrataciju linijica koje se nalaze tik ispod donjih trepavica. 

Iskreno, s njima se borim u posljednje vrijeme i nisam sigurna je li riječ o dehidriranosti ili možda prvim znakovima starenja?! 😂 Šalu na stranu, linije ispod očiju oduvijek imam u nekoj mjeri, ali su u posljednje vrijeme izraženije. Ova krema po meni nije dovoljna za večernju njegu, posebice ako imate suhu kožu na tom području. 


O sastojcima neću duljiti, zato što nisam niti stručna, niti odviše informirana da bi se pravila pametna. Ja vam samo mogu reći kako i zašto mi nešto (ne) odgovara. No, ono što me nervira jest činjenica da se prečesto pojedini proizvodi na pakiranju diče sastojcima, u ovom slučaju recimo maslinovim uljem, koje se na popisu sastojaka nalazi negdje pri kraju (11/17). Dok se primjerice nigdje ne ističe sastojak kao što je Hamamelis Virginiana, koja je poznata po svojstvima smanjenja efekta suhe i oštećene kože, a nalazi se na samom vrhu sastojaka (4/17).


U svakom slučaju, zaključit ću ovu recenziju s jednom jednostavnom preporukom lagane okoloočne kremice, koja je meni bila sasvim dostojna svakodnevnog korištenja u jutarnjoj rutini, pa ću je tako i nastaviti koristiti. Nije revolucionarna, neće vas preporoditi, ali će učiniti sasvim solidan posao, pogotovo ako uzmete u obzir njezinu cijenu! Jeste li isprobali ovu kremicu? Koju Avonovu preparativnu kozmetiku koristite? Pišite mi u komentarima! 😉

UPDATE: Nakon 5 mjeseci korištenja, shvatila sam da mi je ova kremica konstantnim korištenjem jako isušila okoloočno područje i proizvela dodatne probleme. Završila je u smeću u roku odmah i od mene u konačnici dobiva jedno veliko NE! Zaobiđite ju u širokom luku! 

With love, Ana ♡

Objavi komentar

Shine Of Beauty