Glam Glow Supermud Clearing Treatment maska

8. ožu 2020.

Pozdrav ljepotice, prije svega želim vam sretan Međunarodni dan žena! 😊 Mislim da sve danas imamo razloga slaviti i biti zahvalne, bez obzira na naša postignuća, raspoloženje ili bilo koji drugi faktor. Dok god imamo slobodu i mogućnost izbora, sve možemo promijeniti i ono što poželimo, i ostvariti! 🙌 Prije nekoliko godina kada su svi strani blogeri na sva zvona hvalili Glam Glow Supermud masku za lice, ponajviše za tretiranje akni, kao srednjoškolka niti sam ju mogla igdje kupiti, niti sam baš imala novca za nju. Međutim, danas kada imam ustaljenu rutinu njege lica i kada se ipak nešto manje hvatam za trendi proizvode, odlučila sam provjeriti što je to toliko bilo spektakularno s tom Glam Glow maskom za lice. Ako vas zanima koji su moji dojmovi, svakako nastavite čitati! 😉


Glam Glow Supermud maska dolazi u bijeloj teglici, koja je odlično izrađena i čvrsto se zatvara. Ima u ruci neku težinu i definitivno osjetite da nije riječ o nekom jeftinom proizvodu. Originalna verzija dolazi u količini od 50 grama, a ja sam odlučila isprobati malo pakiranje od 15 grama. Obje verzije dostupne su na Notinu, kao i pojedini proizvodi Glam Glow kozmetike uključujući i ostale maske za lice. 

Cijena Supermud maske od 15 grama iznosi 103,30 kn, što me moram priznati i ponukalo na testiranje. Proizvedena je u SAD-u, a preporučuje se korištenje unutar 24 mjeseca, što je sasvim prihvatljivo s obzirom na količinu. Navode kako je Supermud maska zapravo i tretman za čišćenje kože pogodan koži sklonoj nepravilnostima i aknama. Stoga ju možete koristiti i kao masku na cijelom licu ili kao tzv. spot treatment.


Nešto je rjeđe teksture nego većina glinenih maski koje sam dosad isprobala, ali usprkos tome nisam imala problema s nanošenjem maske. Tamno je sive boje i snažnog mirisa mentola i peperminta. Unutar maske pronaći ćete i komadiće raznih biljki iz dugog popisa sastojaka. 

Kažu kako bi ova maska trebala pomoći u čišćenju kože i borbi s nepravilnostima pomoću ugljena, gline i mješavine šest kiselina. Popis sastojaka to i potvrđuje, pa ćete već na drugom mjestu prepoznati kaolin, pa potom i mandeličnu, vinsku, pirogrožđanu, mliječnu, salicilnu i glikolnu kiselinu. Zvuči agresivno? E pa zato i je u formi maske koju na koži trebate držati 5-20 minuta!


Ja sam je nanosila prstima na problematična područja na licu (najčešće brada i čelo) ili direktno na akne. Nakon nanošenja na koži osjetite karakteristično hlađenje. Ovisno o nanesenoj količini, maska se osuši u roku nekoliko minuta, i potom osjetite zatezanje. Nakon što se osuši istaknut će pore, na koje osobno nisam obraćala puno pozornosti, jer mi akne predstavljaju veći problem. Ne bi ju preporučila za cijelo lice jer zaista može isušiti kožu, koja nakon ispiranja ostaje mekana na dodir, ali je hidratacija kože nakon korištenja prijeko potrebna. 

Koristila sam je posljednja 2 i pol mjeseca, obično jednom do tri puta tjedno i došla sam do kraja ovog malog pakiranja. Kako sam napravila pauzu s kiselinama, ona mi je bila jedini saveznik u dane kada mi je koža ludila od hormona. Primijetila sam da uzastopnim korištenjem na onim velikim potkožnim aknama može isušiti prištić u nekoliko dana, te me je upravo tako spasila nesreće koja mi se pojavila između obrva par dana pred promociju. 


Korištenjem na recimo području brade primijetila sam da može one sitnije nepravilnosti izvući van i u tom smislu pročistiti kožu, ali i pomoći u borbi sa zacjeljivanjem. Međutim, ako ste dobro upoznati s principom kiselina i kemijskim pilingom, vjerujem da slične rezultate već postižete korištenjem AHA i BHA kiselina u raznim varijantama svakodnevne njege kože. S obzirom na to da se ova maska pojavila na tržištu kada je rijetko tko, osim stručnjaka poput kozmetičara i dermatologa, znao bilo što o kiselinama, ne čudi me zašto su je ljudi toliko hvalili. 

Na današnjem tržištu koje nudi puno pristupačnih proizvoda s istim ili sličnim efektom, ne mogu reći da vam je ova maska neophodna. Međutim, smatram kako bi bila odličan saveznik tijekom toplih mjeseci, kada svi zbog sunca više-manje prestajemo koristiti kiseline. Formula maske za lice omogućuje nam održavanje čiste kože povremenim korištenjem, pa samim time i manjim rizikom od flekica ili bio kojih neželjenih posljedica na koži.

Osušena maska na koži
Čini mi se kako sam sve dojmove već jasno iznijela, tako da i sami možete zaključiti da nisam požalila što sam isprobala ovu masku. Voljela bi je ponovno koristiti u budućnosti, ali se svakako mogu snaći i bez nje. Ako pak tražite neka druga sredstva za akne, na Notinu možete pronaći mnoštvo drugih pristupačnijih brendova i proizvoda, ovisno o vašim afinitetima. Jeste li vi isprobali nešto od Glam Glow kozmetike? Imate li problema s aknama i kako se borite protiv njih? Pišite mi u komentarima! 😉

*PR proizvod ustupljen na recenziju od strane Notina, neovisno o tome, sva navedena mišljenja su moji iskreni dojmovi!


With love, Ana ♡

Objavi komentar

Shine Of Beauty