Kérastase Fusio Scrub Energisant piling za vlasište

26. ožu 2021.


Moja kosa je oduvijek bila zdrava i vrlo jednostavna za održavanje, pa nisam imala neke potrebe za gomilanjem proizvoda. Kozmetika za kosu je inače zaista opsežna kategorija i možete pronaći masu zanimljivih proizvoda. Tako sam i ja tek nedavno saznala da postoji piling za vlasište. 😂 Učinilo mi se kao zanimljiva ideja, pa sam odlučila isprobati Kérastase Fusio Scrub Energisant piling za vlasište. U nastavku vam prenosim svoje dojmove! 😊



Kérastase Fusio Scrub piling za vlasište dolazi u dvije varijante - za vlasište sklono mašćenju i za sve tipove kose i vlasišta uključujući osjetljivu. Moju kosu karakterizira upravo masnije vlasište, tako da sam za sebe uzela prvu verziju koja dolazi u plavoj plastičnoj teglici. Postoji verzija od 250 ml i od 500 ml. Cijena mog primjerka od 250 ml na Notinu trenutno iznosi 294,70 kn.

Riječ je o pilingu s morskom soli koji je idealne srednje teksture, što definitivno olakšava korištenje. Niti se razlijeva na sve strane, niti je pregust. Ima neki svježi miris koji totalno podsjeća na miris kozmetike za muškarce. 😄 Preporučuje se korištenje unutar 12 mjeseci od otvaranja, a proizveden je u Španjolskoj. Sadrži salicilnu kiselinu i mentol u manjim količinama, pa nakon ispiranja osjetite blago hlađenje, koje traje tek nekoliko minuta.


Ono što moram napomenuti jest da ovaj tip proizvoda nikako nije namijenjen svakodnevnom i čestom korištenju, jer bi mogao lako isušiti tjeme. Ja sam ga prvenstveno uzela zbog dubinskog čišćenja kose koja se na tjemenu brže i lakše masti, ali i zbog povremene pojave suhih ljuskica, posebice nakon sušenja kose fenom. Pri tome napominjem, riječ je o povremenoj pojavi, a ne o peruti. Inače pri svakom korištenju, dovoljna mi je količina veličine oraha na moju gustu i dugu kosu. Lako se utrljava, lijepo se zapjeni i nije previše grub. 

Fantastično dubinski očisti kosu i tjeme! Najdraži rezultat mi je bio kada sam ga koristila za čišćenje i pranje kose nakon ricinusovog ulja. Odstranio bi mi sve ljuskice koje obično budu vidljive na razdjeljku svježe osušene kose. Obično sam ga koristila jednom tjedno kao prvi korak, a nakon njega bi kosu oprala svojim normalnim šamponom, kako bi bila sigurna da je sve dobro i temeljito isprano. Nisam iskusila apsolutno nikakve negativne reakcije s ovim proizvodom. U nekoliko navrata, mislim da mi je čak i olakšao kosu u vidu slabijeg mašćenja između pranja. Nije mi produljio pranja, ali kosa ne bi bila toliko masna kao inače.


Kako sam uzela piling za čišćenje, odlučila sam dodati i nešto za njegu kose. Odluka je pala na Avon Advance Techniques Supreme Oils Duo Treatment njegujući sprej koji sadrži pet različitih ulja. Riječ je o dvofaznom proizvodu, kojega prije svakog korištenja morate protresti. Ima fantastičan slatkasti miris, a ne ostavlja masni trag.

Isprobala sam ga davno prije kod sestre i već znam da mi se sviđa njegov efekt. Učini kosu sjajnom i podatnom. Ja najčešće u dlan naprskam dvije pumpice, protrljam među rukama i onda prođem lagano kroz kosu. Ako ga prskate izravno na kosu pripazite da ne pretjerate, jer veća količina može zamastiti kosu. Dolazi u bočici od 100 ml po cijeni od 24,50 kn. 

Jako sam zadovoljna s ovim duom pilinga i dvostrukog tretmana za kosu. Nisu mi neophodni za svakodnevno korištenje, ali definitivno naprave razliku u danima kada želim poduzeti ekstra korake u njezi svoje kose. Koristite li vi piling za vlasište? Pišite mi u komentarima! 😊

*PR proizvodi ustupljeni na recenziju od strane Notina. Neovisno o tome, sva navedena mišljenja su moji iskreni dojmovi!

With love, Ana ♡

4 komentara

  1. Do sada nisam probala niti jedan piling za tjeme no čula sam da su super stvar pogotovo za poticanje cirkulacije vlasišta :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš si me zaineresirala za ovaj piling za vlasište do sada ih nisam koristila.

    OdgovoriIzbriši

Shine Of Beauty