Mini new in #15

21. kol 2021.


Uvijek sam nekako bila loša s new in objavama, pa sam odlučila da ću se ubuduće manje zamarati i jednostavno kada kupujem, skupiti proizvode i pokazati vam ih. Zadnjih nekoliko mjeseci zaista slabo kupujem i naručujem bilo što, jer mi realno ne treba toliko kozmetike. Uvela sam samoj sebi režim - kupujem, tek kada potrošim. I mislim da funkcionira dobro, zasad! 😂 Hajde sad da se bacimo na ono što mi je bilo potrebno i što sam kupila nedavno. 😊


La Piel Kiss Me balzam za usne od kokosa sam htjela kupiti, ali sam ga na kraju dobila na poklon. Inače mi taj brend iz nekog razloga uopće nije privlačan. Trošim zadnje ostatke već sada, a dobila sam ga prije nekih tri tjedna. Nikada mi se to dosad nije dogodilo, iskreno. Na mom Instagramu možete pročitati moje detaljnije dojmove o njemu.


The Balm Mad Lash maskara u mini izdanju je već duže vrijeme, zajedno s ostatkom The Balm asortimana, brutalno snižena na web shopu Unique drogerije. Nisam mogla odoljeti, pa sam se počastila s njom, jer su nudili i besplatnu poštarinu. Paket je zaista brzo stigao, a poprilično me iznenadilo kako su mi na vrijednost narudžbe od cca 27 kuna, dodali i tester Tree Hut Shea Sugar Scrub s mirisom marokanske ruže. 👏Još uvijek su im aktualne obje akcije, pa definitivno škicnite njihovu ponudu. Ja razmišljam da opet nešto naručim! 😅



Max Factor Lasting Performance sprej za setiranje ulovila sam na Notinu kada su imali besplatnu poštarinu. Tamo je jeftiniji više od duplo u odnosu na drogerije! Trenutno ga koristim i čini se kao solidan drogerijski izbor, ali definitivno ne nadmašuje moj omiljeni UD All Nighter! Od Max Factora sam obnovila i kupovinu moje voljene Brow Shaper olovke za obrve, koju koristim nešto duže od godinu dana. Odlična mi je!

Naručivala sam neke sitnice iz Avona za rodbinu i prijatelje, pa sam odlučila i sebi naručiti Avon True Glimmerstick olovku za oči u nijansi Emerald. Strašno me privlači ova divna zagasito zelena nijansa u zadnje vrijeme. Ovu njihovu formulu olovaka koristila sam i prije, zaista su jako, jako dobre. 

Hello Beauty Velvet spužvicu sam uočila u Bipi tijekom njihove posljednje akcije na dekorativu. Posljednja spužvica mi se sva počela raspadati, pa sam usput htjela isprobati i neku novu verziju. Pisat ću vam uskoro svoje dojmove vjerojatno. 


Tek kada sam počela pisati ovaj post, shvatila sam da sam spužvicu nehotice dva put uslikala. Nećete mi zamjeriti! 😂 Vidite koliko sam luda za tom nijansom zelene boje, kada sam naručila i Colour Pop refil sjenilo u nijansi Conjour Up. Pisala sam već na IG-u da sam na njega na kraju platila PDV i troškove carinjenja. Pri tome su ga naravno prvotno izgubili u našoj pošti, pa je došao nakon više od mjesec dana, što inače nije praksa. 

Ima li goreg osjećaja nego kad izgubiš svoju dugogodišnju pincetu? E pa upravo mi se to dogodilo. Iskreno, ne sviđaju mi se opcije pinceta nigdje uopće, ali sam na kraju uzela Essence pincetu. Služi svrsi, ali mi je još uvijek nekako i teška i tvrda. Moja je bila lakša, vjerojatno jeftina, ali jako fleksibilna. 😭 Prilagodit ćemo se valjda uskoro nekako. 


Pričala sam već i o Balea Fantastique pocket britvicama. Jako su male, praktične i stvarno dobre kvalitete. Uzela sam novu, pa ću idući put uzimati samo refile. Promijenili su im malo pakiranje, ali proizvod je isti. U DM-u su imali i ponudu paketa Violeta Double Care vlažnih maramica velikog i mini pakiranja. Uvijek ih imam uz sebe i koristim doslovno za sve i svašta. 

Mini ebelin odstranjivač laka sam uzela kao zalihu, jer ipak ljeti više lakiram nokte, kako sebi, tako i nećakinjama. Njihovi odstranjivači odlično i brzo skidaju lak s noktiju, tako da su dobar izbor. Ziaja Ceramides Lipid kremu za ruke mislim da sam isto spominjala negdje, ali ona mi je najnovije otkriće, pa sam si uzela novo pakiranje.


Balea šampon za kosu sa zelenom jabukom je već konstanta kod mene godinama. Non-stop ga kupujem i ne ostajem bez njega! S obzirom na to da su imali nekakvu ponudu za dodatne bodove, kupila sam i dva njihova gela za tuširanje. Vamos a la playa gel je iz limitirane ljetne kolekcije, a sadrži ekstrakt lubenice i miris zmajevog voća i manga. Miriše slatkasto i voćno. Uz njega sam odabrala i kremasti gel za tuširanje od nara, koji miriše znatno blaže. Njihovi gelovi su uvijek safe choice kada ne znam što bi uzela ili kada nemam vremena birati. 


I to je sve od mojih kozmetičkih kupovina posljednjih tjedana. Ispunila sam si par makeup želja, nadokupila neke potrebne proizvode i baš sam zadovoljna svojim izborom. Što ste vi posljednje kupili od kozmetike? Pišite mi u komentarima! 😊


With love, Ana ♡

Objavi komentar

Shine Of Beauty