NYX Cosmetics Ultimate Brights palette

2. svi 2018.

Pozdrav ljepotice, nakon više od mjesec dana igranja sa šarolikim nijansama iz NYX Ultimate Brights palete, konačno sam odlučila skupiti sve dojmove i izreći ponešto o karakteristikama i performansi palete. Ako vas je privukla ova paletica i zanima vas vrijedi li ju kupiti, nastavite čitati! 😊

Hello beauties, I've been testing NYX Ultimate Brights palette for more than a month now and I think it's about time to tell you what I think about it and how did it preform. If you're drawn to this palette and you want to know if it's worth buying, please, keep reading forward! 😊


Dakle, paleta dolazi u čvrstom plastičnom pakiranju zaštićena naljepnicom. U paleti se nalazi 16 nijansi sjenila, od kojih svako sadrži po 0.83 g, odnosno sve skupa dobijete 13.28 grama proizvoda po cijeni od 140 kn (u NYX prodavaonicama u Hrvatskoj). Ja sam svoju naručila s Cult Beauty stranice po cijeni od 16 funti, što je oko 134 kn. Na pakiranju navode rok trajanja 24 mjeseca, odnosno 2 godine, ali s obzirom na to da su u pitanju praškasti proizvodi, mislim da vas mogu i puno duže poslužiti. Također, navode kako su od 16 sjenila, 3 prešana pigmenta. 

The palette comes in a sturdy plastic packaging which is protected with a sticker. It consists of 16 eyeshadows which have 0.83 g / 0.02 oz of product, so the whole palette has 13.28 grams of product in total. Its price is 18$, but I bought mine from the Cult Beauty website for 16 GBP. They say you should use it for about 2 years/24 months, but since these are powder products I think you can use it for more than 2 years. Also, they say that 3 out of 16 eyeshadows are pressed pigments.


Moram priznati da mi se baš sviđa što je svaki red u jednom određenom tonu i što sadrži i svijetle i tamnije nijanse. Možete vidjeti da se u svakom redu nalazi barem jedna shimmer nijansa, ali već na samim swatchevima primijetit ćete da od tog shimmera gotovo ništa ne ostane, odnosno da te nijanse pružaju jedva primjetni sjaj, ali ništa više od toga. Zato ih ja sve volim koristiti u pregibu oka, jer za pokretni dio kapka volim nešto intenzivnije izražena shimmer sjenila. Sva sjenila se truse iako nisu izrazito mekana na dodir, kao što je to slučaj s primjerice Wet n Wild sjenilima. Bez obzira na to, sve nijanse su odlične pigmentacije i kakve ih vidite u paleti, takve ćete boje dobiti i na očima. 

I have to say that I really like how they put these colours together in rows from darker to lighter shades. You can see that every row has at least one shimmer shade, but on the swatches you'll see that from that shimmer in the pan, there's only slight shine on the skin. That's the reason why I like to use all of them in the crease, because I like to use very shiny and intense shades on the lid. All of them have a fall out, although they aren't as soft as Wet n Wild eyeshadows, for example. But, all shades are very pigmented and you can be sure that the colour from the pan will be the one you'll see on your eyes. 


Što se tiče blendanja, savjetujem vam da idete s lakšom rukom i postupno nadograđujete intenzitet, odnosno da uložite malo više vremena kako bi dobili dobar rezultat, posebice kada je riječ o ovakvo šarolikim nijansama. Također, čini mi se da se 3 nijanse koje navode kao prešane pigmente mrvicu lakše blendaju i da su jedva primjetno mekanija. Kada bi izdvojila jednu nijansu koja me osvojila bila bi to nijansa pod brojem 6, jedna od prešanih pigmenata (druga nijansa iz drugog reda). Uz to, moram priznati da sam ostala iznenađena performansama i blendanjem pastelnih boja (zadnje nijanse zadnja 3 reda). 

While blending the eyeshadows, I suggest you to go with a lighter hand and build up the intensity. Take your time and blend them precisely because all of these are very bright colours. Also, I have noticed that those 3 pressed pigment shades are just a touch bit softer and easier to blend. If I had to pick one colour that stole my heart it would be the shade labeled as the 6th one, which is one of those pressed pigment ones (second shade in the second row). Also, I was surprised how well those pastel shades (4th shades from the last 3 rows) preformed and blended. 


Što se tiče trajnosti, uz bazu, sjenila su mi potrajala cijeli dan s minimalnim gubitkom intenziteta. Sve u svemu, meni se paletica jako svidjela. S obzirom na to da ne posjedujem ovakve šarolike nijanse, došla mi je kao savršena nadopuna kolekciji. Vjerujem da postoji možda kvalitetnijih, ali po ovakvoj cijeni definitivno ne. U svakom slučaju, pokrenula je u meni želju za kreiranjem šarenih lookova (koje možete vidjeti na Instagramu) i unijela u moju svakodnevnu rutinu malo boje. 😊

I used the eyeshadows with the primer and they lasted through the whole day with minimal fading. Anyway, I really liked this palette, because I don't have these bright shades, so this one was a nice addition to my collection. I believe that there are maybe better quality eyeshadows but not at this price. It made me go out my comfort zone, brought a little colour in my everyday routine and made me create a bunch of colourful looks (which you can see on Instagram). 😊


Kako se vama svidjela ova paleta? Nosite li šarene nijanse na očima ili se držite neutralnih tonova? Pišite mi u komentarima!

Did you like this palette? Do you wear bright shades on your eyes or you like to keep it neutral? Tell me in the comments!

With love, Ana ♡

4 komentara

  1. Imam samo jednu color paletu Juvia's Festival koju ti od srca preporučam.. .
    Gledam vec neko vrijeme ovu Nyx paletu i sad ju moram imati... Stavljam je na wish listu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uhh, Juvia's Place paletice su mi diiivne! 😍 Ali problem mi je dostupnost, na njihovoj stranici je prevelik shipping, a Beauty Bay ne prihvaća PayPal, tako da sam baš u užasnoj poziciji. Nyx plaeticu svakako probaj, mislim da je za te novce divna dopuna svakoj šminkoholičarki!

      Izbriši
    2. Već sam narucivala curama s Beauty baya pa ako treba usluga slobodno se javi.. Stiže ravno na tvoju adresu

      Izbriši
    3. Imat ću to u vidu. Hvala ti! 😊

      Izbriši

Shine Of Beauty