New in #13 - Kiko Milano, It Cosmetics, Yankee Candle...

28. lis 2020.


Jako dugo vam nisam predstavljala novitete u vidu New in postova. Nekako mi je draže objaviti pošiljku ili dvije koje online narudžbe ili pak kupovine s putovanja u vidu haula. Što je vama draže za čitati? Pišite mi! Danas ćemo se ipak vratiti starim blogerskim kategorijama. 😄 U nastavku donosim novitete koje sam kupovala uglavnom tijekom rujna i listopada. 😉

Na naslovnoj fotografiji vidite jedan lijepi tada još netaknuti primjerak MAC Honeylove ruža. Davno mi ga je netko preporučio i od tada mi se negdje vrzma po glavi. Riječ je o svjetlijoj nude smećkastoj nijansi toploga tona. Kupila sam ga na Asosu, zajedno s nekim drugim sitnicama. Inače je iz njihove Matte kategorije, za koju već znam da je odlična i dugotrajna na usnama, a ne zateže ih. Nisam se pokajala, samo još nekoliko nijansi želim. 😍


Na iHerbu sam dugo mjerkala Some By Mi Truecica Mineral 100 kremu za lice sa SPF faktorom 50+. Jako često i brzo se rasproda, tako da sam je prvom prilikom ugrabila uz voljeni Carmex balzam za usne. Na putno pakiranje Palmer's losiona za tijelo sam slučajno naletjela za neke male novce, pa sam poželjela i njega isprobati. 


Na idućim fotkama možete vidjeti većinu proizvoda kupljenih u DM-u, u nekoliko navrata. 🙈 O Balea losionu za tijelo i maski za lice sam vam već pričala na Facebooku, Balea Fantastique zamjenske patrone za istoimenu britvicu koristim već dosta dugo, kao i moju voljenu Olival Regenerativnu kremu. Dojmove o Sinsay eyeshadow triu ste također već mogli čitati na blogu. U Mülleru sam prvom prilikom također ponovila kupovinu još jednog favorita - Kneipp Creme-Öl-Peelinga. 


Balea Kaktus sheet maska, kao i Sugar Scrub su također ponovljena kupovina. Odlični, odlični proizvodi za male novce! 🙌 Tu je i tester Neutrogena Hydro Boost kreme koja me nije naročito oduševila s obzirom na cijenu full-size pakiranja. Trend It Up Quick Dry lak za nokte je bio snižen, a nijansa divna jesenska, pa se našao u košarici. 


Ne znam tko mi pokupuje sve primjerke Balea Hand Konzentrata, ali ja ovu kremu u prodavaonicama nađem svakih 3 mjeseca možda. I svaki put ugrabim zadnji primjerak s polica! Zar nitko prije korone nije koristio kreme za ruke? 😂 Balea Aqua serum mi je najbrža i najpovoljnija opcija kada mi je potrebna dodatna hidratacija, za koju znam da odradi posao kako spada. Wet n Wild Photofocus Matte primer sam morala kupiti zbog testiranja jednog specifičnog pudera, o kojemu ćete uskoro čitati na blogu! 😊 Gabrini Multivitamin neobični zeleni lak za nokte sam slučajno pronašla u Eurostore trgovini za svega 2,50 kn! Ovisnik u meni se nije uspio suzdržati! 😂 


Posljednje iz DM-a jest Denk Mit dezinfekcijski sprej, koji mi je zaista odličan za brisanje mobitela, stola i raznih drugih sitnica, čim dođem doma. Pronašla sam i još jedan Trend It Up šljokičasti lakić, divne zelenkasto-zlaćane nijanse. I nakon dugo traženja, uspjela sam pronaći i famozni ebelin turban za kosu od mikrovlakana. Pisat ću vam vjerojatno uskoro detaljnije o njemu, a zasad ću samo napomenuti da je ovo čudo premekano! 


U Lidlu sam ponovila kupovinu Sapunoteka Zaštitne kreme za ruke, a odlučila isprobati Cien Foot Cream koju je Vote Beauty hvalila i Cien Aquarich Mild Face Wash. Pronašla sam i njihovu kopiju ovih poznatih gumica za kosu, koje navodno ne lome i ne čupaju kosu. Nisam iskreno uopće obraćala pažnju na te efekte, jedino što sam primijetila jest da se vrlo lako razvuku i ne vraćaju se više u početni položaj. 😏


S Cult Beauty stranice sam ponovno naručila full-size mog velikog favorita - It Cosmetics CC+ kreme te za besplatnu poštarinu odlučila dodati i Anastasia Beverly Hills Clear Brow Gel za obrve. U Mülleru sam potom ponovila kupovinu Max Factor Brow Shaper olovke za obrve, koja je tada bila na sniženju, te odlučila isprobati Catrice Shake Fix Glow sprej za setiranje o kojem sam vam nedavno pisala recenziju. Litamin mini gel za tuširanje se tu slučajno našao. Već sam ga potrošila kada sam išla doma i nije me se naročito dojmio.


Sa stranice Miris prirode naručila sam paketić Yankee Candle svijeća i voskova. Dugo ih želim isprobati, pa sam iskoristila odlične popuste na njihovom webu. Zasad sam isprobala Pink Grapefruit svijeću koja mi je bila predivna, citrusno-slatkastog mirisa, dok mi je vosak Cuban Mojito bio ogromni fail, da sam ga gotovo cijelog odmah bacila. Jedini opis koji za njega imam je da me podsjeća na kisele krastavce. 😂 U Offertissimi sam uzela ovu preslatku posudicu i obične lučice kako bi mogla koristiti mirisni vosak. Zasad me odlično služe! 


Htjela sam ovaj post davnih dana objaviti, međutim čekala sam Kiko Milano paket. O sagi s Hrvatskom poštom i Carinom sam pisala jučer na Facebooku, pa neću ovdje duljiti. Većina proizvoda je bila na ogromnom popustu, pa sam dosta toga zapravo uzela za poklone. Neki od ovih proizvoda bit će u nadolazećim darivanjima na mojim društvenim mrežama, pa me zapratite ako već niste! 😉 

Što ste vi zadnje kupovali? O čemu biste voljeli čitati detaljnu recenziju ovdje na blogu? Pišite mi u komentarima! 😊

With love, Ana ♡

2 komentara

  1. Sve je stvarno prekrasno, ali ova nijansa Mac ruža mi je posebno lijepa

    OdgovoriIzbriši

Shine Of Beauty