Sinsay eyeshadow trio

9. lis 2020.

U posljednje vrijeme viđamo sve više odjevnih brendova u kozmetičkim vodama. Izbacuju kolekcije parfema i kozmetike. Ako već na prvi pogled uvidim da je proizvod tu samo da se proda i da se nisu naročito potrudili, zaobilazim kozmetiku u potpunosti. Međutim, nekim stvarima ne odolim! Sinsay je za mene jedna od onih trgovina u kojoj uvijek mogu pronaći nešto slatko, relevantno i zanimljivo. Nedavno sam usred kupovine u jednoj od njihovih većih trgovina uočila par stalaka s kozmetikom. I moram vam priznati, jedva sam se odlučila što isprobati. Odluka je pala na malu paleticu s tri sjenila. U nastavku vam donosim svoje dojmove! 😊



Sjenila su smještena u plastičnoj posudici na odvrtanje. Već na prvoj fotki ste mogli primijetiti kako mi se jedno sjenilo rasulo dok je dočekalo fotkanje. Dakle, ova sjenila pad sa stola neće preživjeti. Ja sam ga samo lagano ponovno utisnula prstima natrag u pakiranje i zasad se dobro drži. Osim toga, pakiranje se čvrsto zatvara i neće se samo otvoriti u neseseru. 

Sjenila su inače proizvedena u Poljskoj, a dolaze u 10 različitih nijansi i tonova. Preporučuje se korištenje unutar 2 godine, a na mom pakiranju piše da je to do lipnja 2022. godine. Cijena paletice iznosi 19,90 kuna. Ova sjenila možete pronaći i na njihovom webshopu. Gramaža sjenila nažalost nije nigdje navedena. 


Sjenila ne sadrže nikakav miris niti su mi izazvala bilo kakve negativne reakcije na koži. Ova paletica konkretno sadrži dvije mat nijanse i jednu shimmer, sjajnu nijansu. Kao što možete vidjeti na slici ispod, sjajna nijansa je nešto pigmentiranija od mat nijansi, koje su i dodirom nešto suše. Sjenila se truse prilikom korištenja, ali meni to ne predstavlja problem.

Mat nijanse se jako lijepo i ravnomjerno blendaju, iako ovu bjeličastu zapravo jedino mogu koristiti za setiranje baze ili lakši blend u području ispod obrva. Sjajnu crvenkasto-ljubičastu nijansu sam uglavnom nanosila prstima, jer znam da jedino tako daje maksimalan efekt. 


Što se trajnosti tiče, za mat nijanse nemam zamjerke. Nisu najkvalitetnije koje sam probala, ali zadovoljavaju svoju svrhu i u konačnici izgledaju jednako dobro. Međutim, iako je sjajna nijansa teksturom mekana i jako bogata, za moju poprilično masnu kožu na kapcima je previše masna. To ujedno znači i da mi se nakon svega 2-3 sata  uvlači u pregib kapka i stvara linije, neovisno koju bazu za sjenila koristim. 

Pri tome, imajte na umu da svaku svoju bazu za sjenila setiram praškastim puderom, kako bi maksimalno produžila trajnost svih sjenila na kapcima. S mnogim drugim sjenilima, ta kombinacija me drži mirnom barem 8-10h, ako ne i duže. Ako inače nemate problema s tim, vjerujem da bi vas ova sjenila oduševila.


Uz sve navedeno, voljela bi i da je kombinacija nijansi u paletici drugačija. Da umjesto bjeličaste nijanse imam neku tamniju mat nijansu, imala bi gotov look. Što je itekako bitno kada je sjajna nijansa kao ovdje, tamnija i dubokog tona. 

U svakom slučaju, za cijenu od 20 kuna, ova sjenila su stvarno dobra. Preporuka za sve sretnike s normalnom kožom, kojima se kapci ne maste kao meni. Ja ću vjerojatno nažalost svoju paleticu proslijediti dalje, jer nema smisla čuvati nešto što na meni ne funkcionira kako bi trebalo. Jeste li isprobali nešto od Sinsay kozmetike? Pišite mi u komentarima! 😉

With love, Ana ♡

2 komentara

  1. Nisam nikada probala njihova sjenila niti kozmetiku uopće, ali na swatchevima izgledaju krasno. Šteta što i sama imam masne kapke pa ću preskočiti :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, divno izgledaju, ali što bi se u narodu reklo - koliko para, toliko muzike! 😄

      Izbriši

Shine Of Beauty