Catrice Shake Fix Glow setting spray

16. lis 2020.

Catrice i Essence asortiman se toliko često izmjenjuje, da je postalo teško popratiti što više (ni)je dostupno u prodaji. To je po meni najveća mana ovih brendova. Zato posljednjih godina više ni ne pokušavam uhvatiti novitete ili limitirane kolekcije. Međutim, ne bi ja bila ja, da ne bacim oko na novitete. Ugledah tako nedavno ovaj Shake Fix Glow sprej za setiranje koji me opisom neodoljivo podsjetio na Prime&Fine Dewy Glow sprej kojega sam obožavala i kojeg su naravno, povukli iz prodaje. Kako mi se svidio i postoji li sličnost s prethodno spomenutom verzijom, pročitajte u nastavku! 😉


Sprej dolazi u standardnim Catrice plastičnim bočicama s dozatorom koji je negdje po kvaliteti u sredini. Ne pljucka proizvod po licu, ali opet ne daje najfiniju maglicu. Dolazi u količini od 50 ml, a ja sam ga kupila u Mülleru po cijeni od oko 30-ak kuna. Točnu cijenu ne znam jer nažalost nisam sačuvala račun. 

Formula je veganska, a preporučuju korištenje unutar 6 mjeseci. Sprej je inače proizveden u Poljskoj. U nešto većem postotku sadrži glicerin, pantenol te ekstrakt ananasa i cvijeta kaktusa. Oduševljena sam što uopće ne sadrži alkohol! 👏Prije korištenja se mora protresti jer sadrži masu sitnih čestica zlaćanog shimmera koje su teško ili jedva uočljive na licu, a daju jedan divan unificiran sjaj. 


Na fotki ispod možete vidjeti kakav efekt ostavlja na koži. Lijepo stopi sve praškaste proizvode, da jedan lijepi zdravi sjaj licu, bez da ono pri tome izgleda masno. Tijekom sušenja je lagano ljepljiv, ali to nećete osjetiti, osim ako prstima ne dirate lice. Ne zateže kožu i nije mi izazvao nikakve negativne nuspojave. Neće produžiti trajnost šminke ili spriječiti preslikavanje, ali od ovakvog tipa spreja to ni ne očekujem. 😊

INGREDIENTS/SASTAV:
AQUA (WATER), 1,2-HEXANEDIOL, GLYCERIN, ANANAS SATIVUS (PINEAPPLE) FRUIT EXTRACT, CEREUS GRANDIFLORUS (CACTUS) FLOWER EXTRACT, PANTHENOL, LEUCONOSTOC/RADISH ROOT FERMENT FILTRATE, BUTYLENE GLYCOL, POLYGLYCERYL-6 CAPRYLATE, SODIUM PHYTATE, HYDROLYZED JOJOBA ESTERS, SYNTHETIC FLUORPHLOGOPITE, MICA, PROLINE, TIN OXIDE, LACTIC ACID, CITRIC ACID, SODIUM BENZOATE, PARFUM (FRAGRANCE), CI 77491 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).


Ima jedan jako fini, ugodni miris koji nije napadan, neće peći za oči i ne zadržava se nakon što se sprej osuši. Ako ga preblizu naprskate, mogao bi se zapjeniti na koži. Druga mana mu je da se brzo troši! Doduše, to je možda i do mene koja voli propisno našpricati 3-4 pumpice.😄Iskreno, mislim da je ovaj sprej dostojna zamjena Prime&Fine verziji! 🙌

Ja ga planiram koristiti u prilikama kada mi lice neće biti cijeli dan prekriveno maskom, jer smatram da ga nema smisla tako trošiti. Sav efekt koji bi postigli s njime bi se eventualno preslikao na masku. U svakom slučaju, ovaj je sprej stvoren za dehidrirana i suha lica koja vole sjajni izgled kože. Jeste vi isprobali ovaj sprej? Što vam se svidjelo od Catrice noviteta? Pišite mi u komentarima! 😉

With love, Ana ♡

2 komentara

Shine Of Beauty