Essence Lip Care Booster Lip Butter

23. tra 2021.


Rijetko koji noviteti me u zadnje vrijeme privlače, i u kozmetici, ali i modnim kolekcijama. S obzirom na cijelu situaciju koja već zaista predugo traje, to i ne čudi. Od nove Essence kolekcije mi je jedino za oko zapeo ovaj maslac za usne s kokosom. Naravno da mi ne treba treći balzam za usne, ali to me nije spriječilo da ga kupim! 😂 U nastavku vam prenosim svoje dojmove o ovom malom, slatkom, drogerijskom novitetu! 😊


Essence Lip Care Booster maslac za usne dolazi u preslatkoj minty-zelenoj tubici koja me neodoljivo podsjeća na one aluminijske tubice tempera. 😄 Navode kako sadrži 10% kokosovog ulja, koji se nalazi na samom vrhu popisa sastojaka. Proizveden je u Poljskoj, sadrži 12 ml, a ja sam ga u DM-u platila svega 16,90 kn. Preporučuje se korištenje unutar 6 mjeseci od otvaranja.


Maslac je guste bjelkaste teksture, koja na usnama ne ostavlja nikakvu boju. Sadrži miris kokosa, ali nije zagušljiv niti na usnama osjetim bilo kakav okus istoga. Ostavlja sjaj i bogat "masniji" sloj na usnama. Nemam trenutno nekih problema sa suhoćom usana, pa ne mogu potvrditi čini li dovoljno po tom pitanju. 

Osobno volim ovakve bogate proizvode za usne i preferiram ovakve formule naspram onih vodenkastih s pčelinjim voskom, za koje imam osjećaj da samo sjede na usnama. Ovaj maslac mi je lijepo hidrirao usne. Iako je pakiranje simpatično, nije baš praktično. Ja sam ga morala razmazivati prstima, jer mi je otvor bio nekako pregrub za mazanje usana. 


Za cijenu po kojoj se prodaje, mislim da je ovo zaista dobar drogerijski izbor za njegu usana. Ne ostavlja mi usne jednako dugo njegovanima kao što to čini moj voljeni Carmex, ali blizu mu je. 😊 


Kada bi se našla u prilici da mi brzo treba nešto za njegu usana, bez razmišljanja bi uzela ovog malca. Ako volite kokos, preporučujem da bacite oko na njega! Jeste li vi isprobali nešto od Essence noviteta? Pišite mi u komentarima! 😉


With love, Ana ♡

Objavi komentar

Shine Of Beauty