Beauty tips & tricks

5. ruj 2015.


Pozdrav ljepotice, 
danas vam donosim jedan kratki post s par trikova koje svakodnevno koristim. Neke ste već mogli čuti i vidjeti, ako pratite domaću i stranu blogosferu, a neke možda i niste.
Na ovu ideju sam došla potaknuta fotkom (iznad) na Instagram profilu Morphe brushes. :D



Pa krenimo…

TIP 1 – Sve djevojke i žene, molim vas, recite mi koliko puta vam se desilo da zamrljate kapak maskarom dok užurbano nanosite sloj na trepavice? Yes, we've all been there! :D Što učiniti tada, a da ne zamrljate ostatak makeupa? Ostaviti maskaru da se osuši i nakon toga lagano proći sa štapićem za uši i tako jednim potezom izbjeći razmazivanje maskare po kapku.

TIP 2 – Jeste li ikada probale raditi smokey eye? Jeste li uspjele izbjeći panda-look? :D jedna od grešaka koje smo, vjerujem, sve makar jednom napravile jest pretjerano blendanje sjenila iznad samog pregiba kapka. Kako bi jednostavno ublažile tu grešku, potrebno je dodati sjenila u boji kože ili highlight nijanse ispod obrva, te s njom prijeći po rubu prijelazne nijanse – i vjerujte mi, bit ćete iznenađeni rezultatom! ;)

TIP 3 – Jesu li i vaše obrve neposlušne? Nijedan gel za obrve ih ne drži na mjestu? Počnite koristiti lak za kosu! Ja sam ovaj trik koristila duugo vremena. Jednostavno poprskajte malo laka na staru (prethodno osušenu i očišćenu!) četkicu maskare ili klasičnu četkicu za obrve i pređite s njom po vašim obrvama. 

TIP 4 – Imate izražene venice na kapcima? Sjenila vam se ne blendaju lijepo? Nakon što nanesete primer/bazu za sjenila, pređite kapak s malo pudera u prahu ili sjenila u boji kože, kako bi se ostala sjenila lakše blendala i kako biste stvorili ujednačenu podlogu! :)

TIP 5 – Za posebne prilike i posebne look-ove koristite selotejp. Zalijepite ga od kraja donje linije trepavica prema kraju obrve i započnite nanošenje sjenila. Selotejp će vam biti granica, pomoći će vam da lijepo i jednako nanesete eyeliner na oba kapka i nakon što ga skinete, ako stavite umjetne trepavice – vaš look će biti savršen!

Koji su vaši mali trikovi? Pišite mi u komentarima! :)


With love, Ana <3

4 komentara

  1. Super savjeti, baš danas mi se zamrljala maskara, probat ću ovo što si napisala :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako probaj... meni riješi problem u sekundi! :)

      Izbriši
  2. Volim ovakve postove! Thumbs up! <3
    Prvi je svima dobrodošao, jer maskara na kapcima je all over the world problem! Vidjela sam nedavno na Iofferu neki alati za anti-zamuljane kapke! Sad samo čekam da se nešto takvo pojavi na policama naših drogerija! :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. drago mi je da ti se svidio post! :) i ja sam vidjela na eBayu sličnih spravica, Kinezi uvijek nađu rješenje za sve :D

      Izbriši

Shine Of Beauty