L.A. Girl Pro HD korektor

28. kol 2015.


Pozdrav ljepotice,  

danas vam pišem o proizvodu za kojeg isprva nisam planirala pisati recenziju. Ali, pošto je ovo vrlo poznat proizvod, odlučila sam ipak napisati svoje dojmove kako bi pomogla nekome tko se možda premišlja kupiti ga ili ne.

Evo što u L.A. Girl tvrde o ovim korektorima:
-          prekriva izgled kožnih nepravilnosti
-          ujednačava boju kože
-          prekriva podočnjake
-          umanjuje sitne bore
-          pruža prilagodljivo prekrivanje

Dakle, radi se o L.A. Girl HD Pro korektoru u nijansi Classic Ivory, točnije, u najsvjetlijoj nijansi. Sam korektor dolazi u tubici s plastičnim čepom i klasičnim aplikatorom koji nije baš higijenski i kroz koji mi apsolutno uvijek izađe previše proizvoda. Am I the only one?

Ja sam svoj primjerak kupila preko eBaya od beautyjoint sellera, točnije trgovine. Proizvod vam dođe potpuno nov i nekorišten omotan zaštitnom folijom. A uz njega mi je stigao i popust od 10% na kupovinu s njihove web-stranice.

Korektor me izašao oko 50kn (kupovala sam preko Monike posredovanje). U tubici dobijete 8g proizvoda, što je solidna količina za cijenu koju platite. Nema baš neki ugodni miris, onako tvornički, umjetan. Iako miris zapravo i ne osjetite dok korektor nanosite.



Moja prva misao kad sam vidjela korektor bila je „kako je ovo narančasto“. I stvarno, čak i kad sam isprobala nijansu na ruci, moglo se primijetiti da sadrži tog narančastog pigmenta u sebi – što može biti i pozitivna stvar i negativna, ovisno što preferirate. Iako, upravo taj narančasti pigment pomaže u prekrivanju podočnjaka. Naravno, ne očekujte čudo, neće vam potpuno izbrisati podočnjake, pogotovo ako imate izražene podočnjake kao i ja.

swatchevi na papiru i na ruci

Što se tiče same teksture, ona je klasična (pazi opisa!) tekstura korektora. Nije previše liquid, ali nije niti mousse. Korektor je vrlo lagan na licu, što je odlično za svakodnevno korištenje. Rekla bih da nudi srednje do potpuno prekrivanje. Ja sam ga koristila isključivo na području ispod očiju gdje imam par linijica koje su stalno prisutne, i apsolutno svaki puder/korektor se u iste uvlači, tako da tu nisam baš mjerodavna. Iako, ako imate dobar setirajući puder, mislim da se ne trebate brinuti.

Mnoge strane blogerice ga koriste kao highlight nijansu prilikom konturiranja lica. Ja se osobno, nisam upuštala u te vode, jer još uvijek nisam neki veliki ekspert u konturiranju, a i imam masnu kožu lica (posebno t-zone), tako da ne volim baš nagomilavati kremaste proizvode.



Na web-stranici je navedeno da postoje čak 24 nijanse ovog korektora (s tim da Classic Ivory više nije najsvjetljia nijansa, jer su dodali nove 2). U ovih 24 nijanse ukomponirali su i jedan zeleni, žuti i narančasti korektor.

sastojci

Generalno, mene ovaj proizvod nije oborio s nogu koliko sam mislila da hoće, zbog svih hvalospjeva u blogosferi i na YouTube-u. Ali je ipak solidan proizvod za svakodnevno korištenje,  prekriva dovoljno, a ne isušuje. Ako tražite nešto malo drastičnije s jakim prekrivanjem, mislim da ovaj proizvod ne bi zadovoljio u potpunosti.

Jeste li Vi isprobali ovaj korektor? Kakvi su Vaši dojmovi? Uvijek je dobro čuti različita mišljenja, jer je tada lakše vidjeti odgovara li nešto mojim prioritetima i zahtjevima ili ne. Pišite mi u komentarima! :)

With love, Ana <3


Broj komentara: 6

  1. Prvi put čujem za ovu marku i ovaj korektor. Koliko vidim na slikama, ti draga nemaš velike podočnjake...trebaš vidjeti moje ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. LA Girl je američki brend sa vrlo pristupačnim cijenama, nije naročito poznat, osim po ovim korektorima i još par novijih proizvoda. :) Istina, na slikama nemam velike podočnjake.. ali čim počne dizanje u 5-6h, bit će veselo! :D

      Izbriši
  2. Anonimno8/29/2015

    Planiram kupiti neki njihov korektor, dosta youtuberica ih hvali. Koliko vidim po slikama, tebi je super prekrio podočnjake, iako niti nemaš previše izražene :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, totalno je lagan, a solidno prekriva. Svakako ga isprobaj, voljela bi čitati i tvoje dojmove! :)

      Izbriši
  3. mah, tebi korektor ni ne treba :) sretnice :) čula sam dosta pohvala o tom korektoru, a i općenito o brendu LA Girl, pa sam u nedoumici :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. trenutno ne treba, istina :D ali nekako sam navikla na korektore ispod očiju, jer daju svježinu licu.. i ne kuži se dal' sam spavala 4 ili 8h :D i ja sam također puno stvari slušala o nekim LA Girl proizvodima, a nakon korektora ću svakako isprobati još ponešto od njih :)

      Izbriši

Shine Of Beauty