Deep bronze makeup look - EOTD #1

25. ruj 2015.

Pozdrav ljepotice,
danas sam se malo igrala s kistovima i s meni jako dragoj Sleek Oh So Special paleti sjenila, a rezultat toga je upravo post koji vam danas donosim! ;)

Molim vas da zanemarite moju užurbanu aplikaciju pudera, crvenilo i nepravilnosti na licu. Priznajem, još uvijek nisam pronašla savršen način i nisam se dovoljno ispraksala s prekrivanjem nepravilnosti, kao i sa šminkanjem lica općenito. Možda je to zbog preparativne njege koja još uvijek nije stalna niti potpuna, a možda je i do dekorativnih proizvoda za lice. Ali, vjerujem da će se to stanje s vremenom popraviti! :)

A sada pređimo na temu ovog posta… Za početak, htjela bi reći kako su fotke uređivane jedino u smislu izrezivanja i eventualnog posvjetljivanja. Također, jedina stvar koja je važna u ovom, kao i u većini lookova je blendanje, laganim dodavanjem boje i uzastopnim blendanjem, bilo onim lijevo-desno, bilo kružnim pokretima, mogu se postići vrlo zadovoljavajući rezultati.

Da ne duljim previše, ostavljam vas s par fotkica, a na kraju posta će biti napisane sve nijanse koje sam koristila.



Korišteni proizvodi:
- UD Primer Potion Original
- Oriflame Maxi lash maskara
- Umjetne trepavice s eBaya
- Sleek Oh So Special paleta sjenila – nijanse:
Bow preko cijelog kapka,
The mail, Pamper, Ribbon, Wrapped up i Boxed u pregibu kapka,
Wrapped up i Noir u vanjski kut oka,
Celebrate na središnjem dijelu kapka i preko njega Gift basket,
Organza i Gateau na unutrašnjem dijelu oka kao highlight,
Noir u službi eyelinera,
Noir i Wrapped up ispod donje linije trepavica.




Sviđa li vam se ovaj look? Ako vas zanimaju i ostali proizvodi koje sam koristila, pišite mi u komentarima, volim odgovarati na iste! ;)


With love, Ana <3

4 komentara

  1. Divno, ističe ti okice :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super ti stoji :) I mislim da ti podloga super izgleda, ne vidim neke velike nepravilnosti, izgleda baš lijepo prirodno i sviježe :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti! :) znam da ne izgleda tako strašno kad se ovako gleda, ali meni svejedno to nije to.. :D

      Izbriši

Shine Of Beauty